Har som overskriften antyder 800 W$ jeg ligger inde med, som jeg vil høre om der er nogen der er interesserede i at købe?!
750 $ anyone?
800 W$ sælges på Stars
Sælg dem dog herinde www.pokernews.com/exchange/
Men du får bare ikke så meget for dem....
700 tror jeg du får!
Har lige benyttet mr-nurse´s link..
Utrolig nemt at sælge dem, men ja, fik kun lige over 700$ !
Troede det var mega besværligt, og at man skulle oprette bruger og finde en køber - men hvor kan man dog tage fejl.
Tak for hjælpen ;)
/FreddyBS
mener de giver 728 på sellyourseat (gjorde de da jeg ville se hvad jeg få dem)
Men jeg valgte istedet at spille tour og bliver pænt langt inde i tour (37 tilbage ligger lige over avg) slået ud til en hjerneblødning der går all in med q9off i sb, mens jeg i bb sidder med ajs. Det er jo stars - så jeg taber selvf.. Og ja, græder stadig!"!!
Ulækkert. Går udfra det var en 800 sat, du spillede med et vist antal sæder i prize pool..?
Jeg har selv kvallet til EPT københavn via stars, og de w$ jeg havde her, var fra en 1050$ monte carlo sat jeg havde kvallet til.
Men da jeg ikk regner med at spille flere EPT satelitter skulle jeg egentlig bare af med dem.
findes der et sted det er muligt at købe $t? Alle steder jeg har fundet har det kun været muligt at sælge.
Har kun fundet et sted hvor det er muligt at købe $T, men det var til 99,9% exchange rate. Hvis der er nogle der gerne vil sælge $T vil jeg gerne købe til 97%, dvs. $970 for T$1000.
550$