I min jagt på (relativt) billige paulson chips er jeg faldet over fl.g. franske online shop:
www.jetons-de-poker.com/catalogue/jetons_de_poker/mallettes_de_jetons_argiles_clay/rack_100_jetons_paulson
Sitet ser meget prof. ud men det er ikke nogen garanti - er der nogen der har handlet hos dem?
sunek
“Billige” paulson chips
Måske det er muligt at kontakte producenten af paulson og få dem til at verificere forhandleren?
er 1,12 euro billig med fragt fra frankrig´og uvisheden om "det er de rigtige" når du kan købe dem herhjemme til 9,50
Tja - jeg slog dagskursen på euro op og prisen for 100 chips i Frankrig er 825, hvor prisen for 100 stk. i DK er 950. Da jeg regner med at skulle bruge 500 stk . er beparlsen 625 kr., hvilket man kan købe 6 kasser øl for (føtex har Tuborg classic på tilbud i denne uge) - og dermed er den besparelse værd at tage med :)
sunek
Forhandleren er såmænd reel nok, der skulle ikke være problemer med ham.
Men jeg ved faktisk ikke om han sender varer til DK
Grunden til de er billigere end Pharaoh's Club, skyldes at dem som han sælger ikke er Pharaoh's Club :)
Men du kan være ret sikker på at det _er_ ægte Paulson chips
@supa
Men kvaliteten på de to chips er da den samme - er den ikke? Er den eneste forskel ikke at printet i midten er forskellige?
sunek
Jo, materialet er det samme.
Pharaoh's er bare lidt dyrere hos grossisten end Paulson Classic.
Jeg aner faktisk ikke hvorfor det forholder sig sådan.
Men bottom line, du bør kunne stole på jetons-de-poker
Edit: jeg vil gerne indskyde en bemærkning om at Paulson National Poker Series kan købes i DK fra næste weekend :)
Jeg modtog dette mail fram pokershop engang jeg spurgte om værdier på deres ceramic chips...
Synes det er sjov at se lige de samme chips hos jetons-de-poker...
Vil det sige at pokershop slet ikke har designet deres ceramic chip som de ellers siger?
>Vi tester lige markedet med disse 6 modeller først. Hvis det forløber som planlagt (dvs med god succes), så vil vi tilføje flere værdier.
Dog nok ikke alle de værdier som du efterspørger. Det mest sandsynlige er at vi tilføjer 10, 50, 500 og 10.000
Da det er vores eget design, så er det en ret bekostelig affære for os at lave nye værdier, da der skal laves nye trykplader til hver nyt design.
Mvh
XXXX
Pokershop.dk
ved nogen ellers noget om værdier af paulson chips... søger kvalitet chips med værdier 20,50,100,500,1.000,5.000 og nogle få 10 og 10.000 chips..
Det ville passe meget godt til mit cash spil
hvorfor paulson chips ?????
Spillede med dem på rio, og de er da ikke specielle.
@hostrup
specielle eller ej... jeg synes bare om dem... kan godt lide dem..
Har du nogle bedre forslag?
@torstilt
Vi samarbejde en del med jetons-de-poker.
Det er derfor jeg siger at han er til at stole på.
Og derfor du finder nogle af vores produkter i hans shop.
@klaphat.
Hvorfor ?
Nogle kan lide blondiner, nogle kan lide brunetter, nogle kan lide det hele.... Hvorfor? Personlige preferancer...
Vent et lille stykke tid med at investere i disse over priced clay chips.
Et par Kinesiske producenter har importeret 1000's of tons of the original Paulson clay material fra USA, saa mon ikke snart de kan ses paa det danske marked til de rigtige priser.
@Nimacos
Lyder interessant - har du nogen ide om tidshorisonten? Taler vi måneder eller år?
sunek
Jeg ved kun at de er i produktion i forskellige design, saa jeg har ingen anelse om evt danske kunder.
Online chips er, og bliver nu de bedste.)
Har prøver liggende på de såkaldte Paulson-kopier
De kan kalde det Paulson-clay herfra og til år 2099, det er og bliver mere plast end clay.
Og Paulson er fede fordi man kan lave det her:
img.photobucket.com/albums/v639/joetall/photo_0008.jpg :-))
@supaking.
Det kan jeg da også med Harald Nyborg's billigste, problemet er blot at jeg aldrig får flere chips end jeg får udleveret i starten af en turnering :-)
@Supaking
Hvem snakker om Paulson kopier?
Og jeg ved med 100% garanti at du ikke har set eller roert ved de chips jeg taler om.