Lige kommet til bordet for 5 min siden.. Villian limper UTG+1, han dækker mig. Foldet til mig i BB med 101$ foran sig, og jeg siger 4, som Villian clicker til 7. Jeg betaler naturligvis.
Flop: 774r (14,5)
Hero checks, Villian bets 6, Hero calls 6
Turn: 7 (26,5)
Hero checks, Villian bets 10, Hero calls 10
River: 3 (46)
Hero checks, Villian bets 10, Hero calls 10
Lidt en underlig hånd. Hvad siger I til den?
88 clickes PF, NL100
Han har høje kort så den vinder du ik?
Jeg kan sku ik lide at komme i "calling mode", men i denne situation, tror jeg jeg vælger samme løsning som du. Du får jo gode odds til at calle og meget tit synes jeg at weak=weak.
Jeg har sjovt nok set mange donkeys kører den her linje med AA-KK på NL100/200
Jeg caller også ned til de priser han tilbyder
Jeg raiser ligeledes 5 pf, og spiller den ellers som dig post. Til de priser skal der bare betales - selvom donk villains tager den linie med overpairs også.
Mickey
Raiser den ligeledes op til 5 PF, glemte jeg vist at sige. Tit raiser jeg også standard 4*bb +1*bb pr limper + 1*bb i sb eller bb, da der skal spilles ude af position resten af hånden.
Feks. hvis i sidder i sb med AKs og der er 3 limpere, da ville jeg raise den til 8-9 stykker.
Gør i andre aldrig det?
Jeg betaler også her hele vejen men også kun fordi han spiller sin hånd så ringe.
4/5 gange sidder villian her med en dårlig spillet KK eller AA på dette limit...
Det var også en fejl den kun fik 4, fik jeg ikke lige med, men ved godt dt er standard. Jeg kører normalt også slavisk efter 4*BB + 1 pr limper. Der kan dog være omstændigheder der gør, at jeg sparker mere til den. Det oplever jge sjældent, men en af de få gange var i dag og i weekenden.
@ Hala
Tak for din mening, selvom jeg er uenig. Jeg giver dig ret i, at PF skriger KK/AA, men hans betting pattern hele vejen igennem gør, at jeg sætter ham på noget a la AK/AQ/AJ/AT. Derved ikke sagt, at jeg afskriver et højere PP.
Jeg tager potten ned mod Villians AJs i dette tilfælde.