Villain er Tight aggressive. Hans stats er: 25/16/6
Seat 1: backisen ($96.40)
Seat 2: silverfilter ($89)
Seat 3: WJICE ($63.55)
Seat 4: HERO ($143.90)
Seat 5: Dave Wottle ($179.15)
Seat 6: mcbizmol ($98.90)
silverfilter posts the small blind of $0.50
WJICE posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [8h 8c]
HERO raises to $4
Dave Wottle folds
mcbizmol calls $4
backisen calls $4
silverfilter folds
WJICE folds
*** FLOP *** [3s 3c 7h] pulje: 13.5
HERO bets $9
mcbizmol folds
backisen calls $9
*** TURN *** [3s 3c 7h] [6d] pulje: 31.5
HERO has 15 seconds left to act
HERO checks
backisen checks
*** RIVER *** [3s 3c 7h 6d] [6h] pulje :31.5
HERO checks
backisen bets $24
HERO has 15 seconds left to act
HERO calls $24
Turn: Har meget svært ved at sætte ham på en hånd, så for at holde potten lille checker jeg -- you like?
River: Kan ikke se ham kalde en hånd, som jeg slår. Derfor vælger jeg check. Han er jo også en aggressiv type jfr. stats, så han skal have mulighed for at bluffe. Standard play?
88 UTG, NL100 max 6
Det er svært at sætte villian på en hånd som indeholder 3 eller 6 så jeg synes det ser fornuftigt ud. Havde han 99?
sunek
Kan godt se din ide, men med den hånd er det bare ikke særlig fedt give et free-card og når du alligevel caller et solidt river-bet, hvorfor så ikke bette omkring 20 på turn og se hvad der sker. Hvis han laver et solidt reraise, kan du rimelig trygt smide hånden da det vil lugte rigtig meget af en monster, men du kommer stadig billigt ud af den..
Nu kommer der et skidt overkort og du står med en svær og "dyr" beslutning, som jeg dog også havde kaldt, syntes hans turn-check viser stor svaghed.
Men der kan argumenteres for begge strategier....
Jeg synes fint om turncheck. Men så bet i det mindste river (og fold til raise)
Jeg tror ikke, jeg betaler hans overbet på river.
Check turn 100/100 gange. En TAG betaler aldrig et udstik med en dårligere hånd på dette board, så du opnår kun at bygge en stor pot med en særdeles marginal hånd.
Jeg synes både c/f og bet/f er ok. (hælder klart til c/f) muligheder på river afhængigt af, hvor god/dårlig han er, men som spillet - fold.
Villan floater også med mange hænder og er han TAG havde vi hørt fra ham før hvis han havde overpar... Han kan sagtens have nogle overkort han tager et kort af med...
Derfor mener jeg klart turn skal bettes, får man så action er det self. væk... Men ellers ik
@asger_b
vel ikke et overbet at bette 24$ ud i en 32$ pot?
Men ville nok også stikke ud på turn, men som spillet caller jeg også riveren...
Næh, jeg må have misset noget. Så er det selvfølgelig en betaling på river.
@ AKP
"Villan floater også med mange hænder og er han TAG havde vi hørt fra ham før hvis han havde overpar... Han kan sagtens have nogle overkort han tager et kort af med... "
TAGs floater ikke specielt meget på dette level. Desuden har Hero raiset UTG og stukket ud 3-way, hvilket alt andet end lige gør dette mindre sandsynligt. Hvorfor skulle 88-TT dog raise dette flop btw?