Jeg søger 1-3 stk til denne tourney.
Søg med OPR og nick ( gælder også de jeg kender spil på )
Man skal gerne være vindende på niveauet for at komme i betragtning.
Deal 55/45 ved FT 50/50 samt bonus stake vi aftaler i fællesskab.
Søg løs!
Vælger 21:45
8.80$ 5K Guaranteed kl 22:00-LUKKET
Er klar på at prøve at gøre det bedre end sidste 56 plads ;p
- Sit_Out88 på stars
OPR: www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Potsucker09/poker/results/F0A835D450884347952D9CCF3EF7BE56.html?t=2
Jeg er igang med din homepage fra sidste gang hehe :o)
Lækker første ansøger ihvertfald..
Håber på et rigtig stærkt felt..
Efterlyser en hvis her Aprilsnar, længe siden man har set/hørt fra knægten
hey erbs .
klar på at gå dybt igen , er brand varm .. ;)
OPR : www.officialpokerrankings.com/pokerstars/thadooG/poker/results/8DD02D489D5C4ED0B26661A2CB9CA619.html?t=2
Jeg spiller den gerne - ikke rigtigt noget historie på Stars udover at jeg vandt PN tur den anden dag :)
kan tjekke JanusShrek på sharkscope (IPN) for lidt tour stats - er generelt vindende på 10-20$ tours, hvor jeg har lavet flere store cashes i tiden (før IPN, Pacific Poker) men har ikke tidligere spillet på Stars, og vil gerne have skabt mig en rulle her, derfor mine besøg i staking forummet.
stars nick er CulShrek
Aprilsnar er lige her, har holdt mig lidt passiv til poker de sidste par dage efter en del uskrub! Men hvis har opbrugt alt mit uskrub så er jeg mere end klar på at shippe denne tour :)
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/aprilsnar/poker/results/ABA7246D734248D09C045A4691662792.html?t=2
Hej Erbs
Jeg er klar på at gå dybt - er tidl. kommet ITM idag :)
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MatilR/poker/results/9D5BE79E4F494C488A4657FFBF7A961B.html?t=2
Hey Erbs!
Jeg er med på denne. Er igang med DTG, og sidder med 14K ved første pause - så du ved på forhånd, jeg allerede spiller ved et par tours ved siden af, men jeg kan stadig holde fokus - og det hjælper mig også til ikke at spille for mange crappy hands, som man kan få tendens til, når man kun spiller et bord.
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zipex/poker/results/35188779243A4640951AAA66A10D9D03.html?t=2
GL :)
er klar til skaf nogen penge hjem!§ :D
Arghh var en aften tur må være my last chance hos stake missen .-*)
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/vibeke28/poker/results/4080BB1F16D14F1F8B2A72EB19AE1A11.html?t=2
stars sickworld40
og kaffe på kanden
@jatak hvis du laver samme stunt som tidligere, med ikke at læse overskriften, ja så kommer du heller ikke i betragtning ;)
Bare en reminder
Dygtig dygtig hehe ..
En simpel ting også wupti kommer du på tale.. :o)
Arghh men tusind tak , og kære poker gud lad mig passere de to første timer og få tumperne sorteret fra så man kan spille spillet !!
Hvem laver tråd ?
Sit_out
Sickworld
Aprilsnar
I har en ting tilfælles, i er videre til the final round, der hedder make some CASH..
$ er sendt, sidst nævnte opretter HH tråd.
nå ok kom til at lave den men plantende den forkert
april laver the reel one