Så har de endelig været ude med en melding om at de åbner for danskerne her en gang i næste uge :) ( hvis de så holder det )
så det var da lidt godt nyt.
Så har de endelig været ude med en melding om at de åbner for danskerne her en gang i næste uge :) ( hvis de så holder det )
så det var da lidt godt nyt.
Vi er ved at være klar til at de går i luften. Vi regner med at kunne lave eksklusive promotions med 888 i fremtiden for spillere der er oprettet igennem PokerNet. Vi sender mails så snart de går live. Den kan man skrive sig op til her www.pokernet.dk/888/
Jeg vil mene at der skal laves nye konti. Men jeg skal nok lige høre dem hvad status er på den.
Dieb skrev:Jeg vil mene at der skal laves nye konti. Men jeg skal nok lige høre dem hvad status er på den.
og hvad så hvis man har noget på den gamle konto? Kan man så dem flyttet over, tror jeg har lidt håndøre
hvornår kommer det skide PN referal link! Jeg vil godt hjælpe PN, men min tålmodighed er snart gone.
Dieb skrev:Jeg vil mene at der skal laves nye konti. Men jeg skal nok lige høre dem hvad status er på den.
Hvad er status på dette @Dieb?
freakstar skrev:hvornår kommer det skide PN referal link! Jeg vil godt hjælpe PN, men min tålmodighed er snart gone.
Er de ikke først åbnet i dag? I så fald er det ikke meget tålmodighed, du har.
Ja, hold lige ud, der kommer noget i løbet af de næste par timer. Bonusinfo, vi laver en konkurrence hvor man kan vinde 1.000 DKK (så vent :))
Får i andre signup kampagner end dem der står på deres site?
100% op til 3k DKK?