Hej PN,
Jeg vælger at lave en tråd herinde, da jeg stiller mig uforstående for 888pokers afgørelse i min sag, hvor 888poker har været nede.
888poker går ned 11-1-2017 kl 21:10 ca, i lidt over en halv time. Jeg bliver disconnected, og prøver at logge ind i en halv time. Da jeg sidder og 12+ tabler på tidspunktet stopper jeg med at prøve med at logge ind 21:45 ca. Jeg grindede med en kammerat, som jeg sad på teamspeak med den pågældende aften, der havde præcis de samme problemer. Alle mine andre internet-relaterede ting på min PC kørte upåklageligt. Der er også andre danskere der havde problemer i tidsrummet:
http://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html
Jeg har efterfølgende taget kontakt til 888, som fortæller mig, at jeg er den eneste der har oplevet problemer, og de ikke vil kompensere mig da problemet er opstået mellem min PC/enhed til 888poker. De påstår altså at det ikke er et problem de har haft på deres servere. Dette taler imod ovenstående, hvor ihvertfald tre andre har oplevet nedetid.
Jeg vil vedlægge min email korrespondance med deres kundeservice, som jeg ikke er helt tilfreds med.
Jeg spillede igår poker på jeres site.
Emil
Ved 21 tiden gik det ned, og jeg forsøgte forgæves at logge ind i næsten entime, hvorefter jeg har givet op.
Jeg havde 3 turneringer:
Swordfish 30$ - omkring 18k stack
Jeres 35$ onsdags tour, med ca 6500
8000$ 5r turbo tour, med 10k i stack
Jeg kan se nu, at jeg blevet nummer 73 med penge til top top72 i swordfish.
Jeg regner med at blive kompenseret retfærdigt, for alle de tours jeg harmistet EV i.
888poker
Kære Emil,
Tak for din henvendelse, mit navn er Kasper og jeg har glæden af at assistere dig i dag.
Når vi undersøger en sag om frakobling til et bestemt spil, kan vi finde ud af, hvor mange spillere, der i alt blev påvirket under hele spillet. Hvis kun én deltager har oplevet frakoblingen, ville det normalt betyde, at problemet er opstået hos en kilde, der er uden for vores kontrol.
Bemærk, at for at et signal skal nå dig, skal det gå gennem en hel række servere. Hvis en af disse servere, uanset årsag, mister forbindelsen, kan du måske også blive påvirket, selvom andre uden problemer kan fortsætte med at spille.
Skulle vi på et tidspunkt få serverproblemer, som i øvrigt sker meget sjældent, ville det medføre, at alle blev frakoblet samtidigt, hvor vi selvfølgelig ville påtage os ansvaret og fortsætte med at tilbagebetale de berørte medlemmer i overensstemmelse hermed.Jeg er godt klar over, hvor frustrerende det må have været for dig. Men de problemer, du har beskrevet, er fælles for dem, der har problemer med internettilslutning.
Din tilslutning til internettet er muligvis ikke helt mislykket, men den tid, det tog at sende oplysningerne fra din pc til vores servere, var mere end den allokerede tid - resultatet er, at din hånd automatisk smed kortene.
Bemærk, at når du deltager i hurtige turneringer, kan signalet gå tabt, når du sender oplysninger, afhængigt af båndbredden på din tilslutning.
Jeg kan forsikre dig for, at vi ikke havde problemer med vores servere på det tidspunkt, hvor du var i vanskeligheder, hvilket får mig til at tro, at problemet opstod et sted mellem din pc/enhed og dig selv, hvorfor det er ude af vores kontrol.
Du bedes forstå, at selvom det er sjældent, kan der fortsat opstå problemer, når forskellige routere i hele internettet bliver overbelastede, selvom strømmen af oplysninger sættes ned.
For at minimere chancerne for at dette sker, skal du lukke unødvendige programmer, som også kan køre i baggrunden.
Emil
Hej Kasper,
Der er et par problemer med det du fortæller mig, i den standard mail som du har sendt til mig.
Jeg var ikke den eneste på jeres side der ikke kunne spille i den omtalte periode. Min ven, som jeg sad og snakkede med på programmet TeamSpeak imens vi spillede oplevede samme problem (dvs. at vi spillede poker fra to forskellige lokationer i KBH).
Udover det, så er der andre danskere der har oprettet en tråd på pokernet, som beviser at det ikke kun var mig, eller min ven, der havde problemer.
Link til tråd: http://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html
Da jeg blev disconnected, prøvede jeg forgæves at logge ind i en halv time. Jeg spiller på dette tidspunkt poker på: PokerStars, Danske Spil, Nordicbet, Winamax, Betfair. Alle klienter uden nogen former for problemer.
Jeg var akkurat regget op til jeres 8000$ GTD turbo tour, da sitet går ned. Jeg laver addon, får AQo i med blinds 500/1000, som er første level efter addon. Dvs. kl 21:10.
Siden i tror at det kun er mig der har oplevet problemet, til trods for at min ven som også har sendt jer en mail har fået samme svar(Hvilket jeg finder meget underligt?) - Så tænker jeg at det måske kun har været jeres danske kunder der har oplevet nedetid. Men dette er blot et gæt.
Så igen, jeg regner med at blive kompeneret retfærdigt for de turneringer jeg har spillet, ligesom jeres konkurrenter gør, når der er tekniske problemer på deres sider.
Hvis ikke, så ser jeg ingen anden udvej end at kontakte en af jeres samarbejdspartnere.
888poker
Kære Emil,
Tak for din henvendelse, mit navn er Kasper og jeg har glæden af at assistere dig i dag.
Du skyldes først og fremmest en undskyldning for den lange ventetid du har haft med at få svar på denne mail, vi har haft en enorm tilstrømning af mails og jeg beklager dybt at du har måtte lide under for dette.
Men jeg har igen været gået til vores poker teknisk afdeling og de beretter om 0% nedetid på den pågældende dato samt tidspunkt, og det er på alle vores markeder, inkl det danske.
Vi vælger desværre at ikke kompensere for dette da problemet opstod et sted mellem din pc/enhed og dig selv, hvorfor det er ude af vores kontrol.
Jeg har fået af vide at denne beslutning står ved magt og vil ikke blive omstødt.
TL;DR
888poker går ned, for mig, min ven og andre pokernettere
Jeg skriver mail til 888poker om kompensation, får standard svar tilbage
Skriver en ny, uddybende mail, får afvide at kundeservice har været i kontakt med teknisk afdeling som rapporter 0% nedetid i perioden.
De fortæller at deres afgørelse er endelig
Jeg ser ingen anden udvej end at informere pokernet om de dårlige vilkår man har som 888 kunde
Til sidst håber jeg på at pokernet kan gøre noget, da 888poker er en af deres partnere OG jeg er signed op igennem pokernet.
Jeg er IKKE tilfreds, har tidligere haft lignende problemer på PokerStars, bet365 og Danske Spil hvor jeg hver gang har modtaget kompensation.