Aloha
Er der andre der er hakket af 888?
Kan ikke komme på igen og deres support lukker kl. 18.00 om søndagen.
:(
Det lyder ikke godt :(
Min plan var at logge ind efter landskampen
Kan heller ikke komme på
endelig kommet igennem, efter 10 forsøg, til NemID, men logger ikke på..
.
jeg kan heller ikke komme på. Men det lader til at turneringer kører kan se jeg blinder ned :-)
Har nu omsider fået hul igennem, kan se at de har sat spillene på pause grundet netværks problemer. Så er der nok ikke så meget mere at vente på i aften.
GL og god søndag
Kan ikke engang åbne for klienten nu..
jeg har lige logget ind på min iPhone og regget mig til en Tour... det sjove er at jeg ikke kan logge ind med ipa
Virker fint her - Dog fucker DS... Utroligt det skal være så svært at få lov til at tabe sine penge :P
Har fået en mail om at de bliver DDoset...det har stået på i 5 dage ca...inkl idag
De har været nede det meste af dagen...ingen grund til at skrive til support, de er normalt et døgn om at svare så forestil jer hvor lang tid det tager nu.
Fedt at deres standard svar er, at de er 2 timer om ar svare og at de på intet tidspunkt har meldt noget ud om refunds.
virker stadigt ikke her :(
Få nu styr på jeres hjemmeside, man løber jo tør for nøglekort, med de gange man prøver at logge ind
lfcaab skrev:Få nu styr på jeres hjemmeside, man løber jo tør for nøglekort, med de gange man prøver at logge ind
får du næppe meget af at skrive herinde ;) prøv support
kan heller ikke komme ind Idag :(
Fik dog refunderet buyin fra i søndags :) men med et overlay på omkring 20.000$ ville jeg jo gerne have spillet ;)
Det er lidt noget skidt.. håber mine billetter bliver forlænget
De er rimelig flinke, bare skriv til support -> [email protected]
er i øvrigt kommet ind i lobby :)