Har fået at vide at 888 poker har fået dansk license, kan det passe?? kan nemlig ikke komme ind på deres side.
Tak på forhånd :)
888 poker og dansk license?
Var det ikke noget med at de fik tiladelsen men aldrig fik udviklet software til NEM ID og derfor opgav det ?
De fik license. Fik aldrig laver klient med nemid.
De har valgt at lægge focus på det Spanske og franske marked.
Før det der 2012 år, havde de ellers fået fat i en fin software synes jeg.
888 er er fint sted at spille med bløde spil og fin action, så bestemt noget der mangler i Danmark. De fik en midlertidig licens som alle andre selskaber tilbage i 2012, men valgte at trække sig i 2013. Danmark er for lille og for dyrt et marked, og så var nemid noget lort.
Derudover har 888 live-support når man vil hæve og indsætte penge, og det er tvivlsomt om den var gået i Danmark. Altså support der prøver at få dig til at indsætte mere og forhindre dig i at hæve dine penge.
Dieb skrev:
888 er er fint sted at spille med bløde spil og fin action, så bestemt noget der mangler i Danmark. De fik en midlertidig licens som alle andre selskaber tilbage i 2012, men valgte at trække sig i 2013. Danmark er for lille og for dyrt et marked, og så var nemid noget lort.
Derudover har 888 live-support når man vil hæve og indsætte penge, og det er tvivlsomt om den var gået i Danmark. Altså support der prøver at få dig til at indsætte mere og forhindre dig i at hæve dine penge.
Det sidste lyder yderst mærkværdigt, mener jeg ikke og have været stødt på før i tiden :)
jeg har også et par hundrede kroner derinde, men det for besværligt for mig at indsætte ID for at få dem udbetalt... håber på de for licens så jeg kan få dem på dne måde:)
@Dieb
Har i på PN Staff kontakter til 888 ?
Er det ikke snart på tide i på PN staff laver et run hos 888 for at få dem til at genoverveje deres stilling til det Danske marked :-)
Jeg har selv PM en support hos 888 på et andet udenlandsk pokerforum (Håber det er i orden jeg skriver sådan her, ellers bare slet det). Det kunne være rart hvis der var flere der gjorde det samme :-)
Ville da være dejligt hvis vi danskere kunne få adgang til 888 det lyder til at være dejligt blødt.
@dieb
Er enig. Synes også at deres forretningsmetoder var lidt tvivlsomme i forhold til deposit og whitdrawel.
Haha, ved ikke helt om jeg er klar til at tage til Israel. Men på den anden side, man skal jo ofre sig en gang imellem.
Altså, vi kan da altid prøve at undersøge hvad deres holdning er til det danske marked, og hvad der skal ændres før at de genovervejer at søge licens. De har jo licens i Spanien, så det er jo ikke fordi de ikke vil de regulerede markeder. Spanien har dog den lille fordel, at der bor 8 gange så mange mennesker som i Danmark.
Dieb skrev:
Spanien har dog den lille fordel, at der bor 8 gange så mange mennesker som i Danmark.
Ja, men omkring halvdelen i GDP per capita.
Jeg har aldrig haft problemer med Pacific. Hverken med support eller villains :)
Asger_b
Skriver du nogensinde på dansk? ;)
888 har nu fået dansk licens, så det skulle allerede nu være lovligt/muligt at åbne en konto derinde =)
Slå nu kold vand i blodet og vent på at PN laver en afiliate aftale med dem så man kan få knyttet noget RB og evt andet til sin konto derinde :-)
rb i 2015? du får nok en deposit bonus og måske et par 5$ tickets hvis du er heldig.