Er der er nogen mulighed for at 888poker kan spilles på en mac book pro ?
888 POKER på MAC - muligt ?
Jeg vil gerne selv ind og spille på 888poker, og kan da se at de vidst har en mac client og man kan spille i browser på .com . Det er dog ikke muligt for dansker kunder indtil videre virker det som, men kan prøve at skrive en mail og høre om det noget de vil indtilgere i fremtiden. :)
Jeg har haft skrevet med dem om netop det tidligere, og der fremgik det, at de ikke har tænkt sig at gøre noget ved det i nærmeste fremtid. Det er en joke :)
poker prince skrev:Jeg har haft skrevet med dem om netop det tidligere, og der fremgik det, at de ikke har tænkt sig at gøre noget ved det i nærmeste fremtid. Det er en joke :)
Wow, det er da en trist nyhed. Det virke godt nok ringe at de ikke vil ordne macclient til DK når de nærmest har det lavet til .com
Men er vel trods alt bedre end Danske Spil, som i 2 år sagde at de var tæt på...
Det giver ingen mening at de ikke gør det muligt at spille fra Mac. Jeg har forsøgt mig igen uden held. De må gå glip af mange kunder.
Men i kan jo bare installere windows, ganske nemt og simpelt nu om dage på en mac. I kan jo bare vælge at køre med dobbelt installation, så i bare bruger windows når i skal bruge HEM/poker
kan man spille på Mac på 888?