Hej PN,
Jeg vælger at tage denne sag op igen, da jeg føler at jeg/vi er blevet røvrendt. Jeg regner ikke med at få nogen penge ud af det, men jeg synes da, at 888poker skal modtage negativ kritik i samme omfang som jeg/vi er blevet snydt i moneter. Det kan da kun være fair efter den behandling.
Jeg opsummere kort sagen:
d. 11-1-2017 kl 21:10 ca. går 888poker ned. Jeg bliver disconnected, og forsøger at logge ind i over en halv time. På dette tidspunkt, spiller jeg 3 turneringer med samlet BI på omkring 110$, hvor jeg havde over start stack i dem alle så deraf en højere forventet EV for mig. Jeg vil skyde på at vi snakker et sted mellem 1300-1700kr i værdi.
Jeg ser på PN, at jeg ikke er den eneste med problemet. En af mine venner grinder også på 888poker. Jeg sidder på teamspeak med ham imens vi grinder, og han fortæller mig om præcis de samme problemer som jeg har.
Vi prøver at logge ind i en halv times tid, men det virker ikke. Vi kan se at toursne kører videre uden problemer, og at vi bliver blinded ned uden at kunne gøre noget ved det.
Da vi har massere af andre tours på andre netværk (som kører som de skal) stopper legen med at prøve at logge ind efter en halv times tid.
Jeg ser så efterfølgende at andre danskere har haft problemer på samme tid med os, på 888poker. http://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html
På det tidspunkt står det så skidt til i mine tours, at vi forventer at få en vis form for kompensation. Jeg logger ikke mere ind på klienten, da jeg mistet langt størstedelen af de $ mine chips var værd. Jeg regner egentlig med, at man bliver kompenseret som man ville gøre på DS, Stars etc. når sitet går ned og der er problemer for kunderne. Men nej.... Det skulle vise sig at de ikke er til at rokke med.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
d. 12-1-2017 skriver jeg så til 888poker og forklarer dem sagen, som jeg har gjort i denne tråd. Han sender en lang std. mail tilbage, hvor han siger at det var OS der havde problemet. (dvs. mig på frederiksberg, min ven på østerbro og de pokernettere der har skrevet i tråden). Jeg forklarer ham så, igen, at det har vi ikke..
Mail korrespondancen går overhoved ikke som forventet, da de ikke rokker sig og holder fast ved at de havde 0% nedetid på det danske markede.... (Hvis i ser tråden linket til ovenover, så ser det ikke ud til, at det passer)
Jeg vil henvise til min gamle tråd, da denne allerede er blevet lidt lang for at se de gamle mails: https://www.pokernet.dk/forum/888-poker-naegter-kompensation.html
Den gamle tråd ender med at jeg skriver med Dieb over to måneder. Jeg har spurgt Dieb om jeg må vedlægge beskederne og da han har ikke har svaret mig går jeg ud fra at det er okay.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skriver d. 17-1-2017 til Dieb med oplysninger om mit nick på 888.
Mail korrespondance med resten:
Mig (25-1-2017)
Der er gået en uges tid, har du hørt noget nyt fra 888?
Dieb (30-1-2017)
Der bliver stadigvæk kigget på det.
Mig (4-2-2017)
Jeg føler lidt, at vores sag går lidt i langdrag. Har du stadig intet nyt?
Jeg tænker ikke at det er noget der tager sååååå lang tid at undersøge :)
Dieb (4-2-2017)
Det eneste jeg ved er at de stadigvæk undersøger det, så det går jeg stærkt ud fra. Men jeg hører dem lige igen på mandag
Mig (11-2-2017)
Hvad sagde de til det? :) Synes det står lidt stille for sig :/
Dieb (12-2-2017)
Jeg skal nok lige rykke dem igen.
Dieb (14-2-2017)
De fastholder at det var et lokalt problem. De nævner at både dig og din ven spillede fra samme IP og det derfor styrker dem i at det har været et lokal problem hjemme hos dig eller ham, eller hvor I nu har spillet.
Har du hørt om andre der ikke kunne få forbindelse?
Mig (14-2-2017)
Det sejler fuldstændig inde hos dem, ærlig talt. Det virker ikke som om at det tager det særlig seriøst, og kigger bort fra de facts jeg har lagt på bordet.
Jeg har forklaret tydeligt, at vi ikke spillede på samme IP, i den mail jeg har sendt til dem. Jeg spillede fra min lejlighed på Frederiksberg og han fra hans lejlighed på Østerbro.
Jeg har også forklaret dem at det ikke kun er mig og min ven - I den pokernet tråd jeg har oprettet har jeg henvist til andre PN'ere med samme problem i perioden:
https://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html
Det kan på INGEN måde være et lokalt problem, når andre også havde problemer, OG alle andre internet relaterede aktiviteter på min/min vens computer kørte uden problemer.
Mig (22-2-2017)
Er der noget nyt?
Mig (28-2-2017)
Er der noget nyt? Det som de skriver, at der er grunden til at jeg/vi ikke får kompensation passer ikke, så den køber jeg altså ikke helt...
Dieb (28-2-2017)
Hmm, prøver lige at høre hvad status er.
Mig (10-3-2017)
Status?
Dieb (12-3-2017)
Fik ikke noget yderligere svar. Prøver lige igen.
Mig (20-3-2017)
Nu er tålmodigheden altså ved at være brugt op.
Vi har ventet med stor tålmodighed og ser ikke rigtig anden udvej end at oprette en tråd for at fortælle at de snyder deres kunder, og kommer virkelig dårlige tilbage meldinger når man forsøger at komme i kontakt med deres support. Ja, faktisk virker det ikke rigtig til at de har brugt meget mere end to minutter på sagen da de ikke har været i stand til at forstå problemstillingen.
Dieb (23-3-2017)
Jeg har spurgt et par gange nu, men ikke fået noget svar. Virker lidt underligt.
Mig (27-3-2017)
Ja det er ret useriøst... Jeg skriver en mail til dem her en af dagene hvor jeg opsumere det her forløb, og at jeg har tænkt mig at lave en lang uddybende tråd, hvis de ikke får fingeren ud.
Er det iorden at jeg refere til at du har prøvet at komme i kontakt uden videre held? Både i mail, og i en tråd hvis det kommer dertil?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det er blevet en ret lang og rodet tråd, så for dem der ikke orker at læse ovenstående har jeg lavet en TL;DR.
TL;DR
Jeg grinder tours d. 11-1-2017
Jeg spiller tre tours for 85$ usd i alt, over start stack i alle, og tre gange start stack i en 30$.
Jeg bliver disconnected ca. kl 21:10 fra 888poker, og kan ikke logge ind.
Jeg kan samtidig se, at touren kører videre og jeg bliver blinded ned i vildskab.
Jeg prøver i noget tid, men da jeg spiller mange andre tours har jeg ikke tid/overskud til at fortsætte, så efter en lille time tid stopper jeg med den leg. Jeg stopper med at prøve efter en lille time. Jeg regner med en kompensation for min mistede EV, ligesom på Stars, Danske etc.
Jeg sidder på teamspeak med en ven, som har identiske problemer
Jeg ser pokernet tråden med andre der har problemer:
https://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html
Jeg skriver til 888poker som påstår det er mig der har haft problemer med nettet og at de har haft 0% nedetid på det danske markede.
De skriver en lang guide til hvordan jeg sikre mig, at mit net fungere best muligt...
Jeg opretter en tråd ( https://www.pokernet.dk/forum/888-poker-naegter-kompensation.html ), Dieb kontakter mig, vi skriver sammen i et par måneder uden videre succes. De påstår at vi har spillet på samme ip og det derfor er vores net der er gået ned?!?! Jeg får ikke mere ud af dem. Læs beskederne ovenover.
Idag har jeg så ringet til kundeservice, hvor jeg fik fat i en kvinde der ikke kunne gøre så meget andet end råde mig til at skrive til dem igen. Jeg fortalte at jeg opretter den her tråd nu da jeg ikke er tilfreds med behandlingen jeg har fået. Igen, ved ikke hvor meget jeg får ud af det, men synes i hvert fald at i på pokernet skal se hvor dårlig en service 888poker tilbyder deres kunder.