Har nok haft den SYGESTE uskrubs dag NOGENSINDE....
Det er helt helt galt...
loooooooooooooooooooooooooooooooool
1, 1 outer
2, 2 outer
7, 3 outer
9129291399303, 4-9 outer
+ Alle draws misset
+ Alle overpar knækket
+ Alle sets knækket
+ Ingen action når jeg floppede noget godt
+ Jeg tror at alt det skrub Ahle løber rundt med har han givet alt sit uskrub til mig... JESUS!!!!
Shit det er sygt... WTF
.........
Hahah... Samme her!
Tabte 3 gange i træk til verdens største fisk. 2 gang sutter han ud og den sidste gang får jeg top to par med AK og han har da et set i 8ere.
Sidst men ikke mindst bliver jeg anden gang nr. 2 i WSOP STEP 5!!!!! Sååå sygt!
Nej... Du er helt væk...
Dette er ikke en normal tudetråd, dette er ALDRIG sket så sygt til mig får ALDRIG
Det er HELT HELT galt...
Alle andre tråde med bla bla... tabte 3, tabte 5 buyins på uskrub, fuck de luckboxes.... JESUS FUCKING CHRIST!!!!!!
Ok, Alex.
Du er den uheldigste af ALLE pokerspillere... det er dog synd for dig!!!
Du spillede da os elendigt på bossen 2/4 blind.. dit nick sutminsko eller noget..
Du spiller alle dine dollar på flushdraw, minder sku mest om tilt.
Jeg vandt engang AA vs KK på party
Men det er fandeme laaang tid siden
Well Alex dear... i sat on your table for 1 hr and you reraised just about anyone with any two cards like 25 times so maybe maybe u just should change the "rythm" a tiny litle bit ;-)
but fu** all thos luckboxes that always get there flop right and river to krack our beautiful 89 of spades ;-)
Back on the horse dear!
KNUS!
Anna panna...
@C4
Yes, thats how i make my money, raising and reraising... Can put all the money ive lost today up and post em and they are all suckouts...
hvad er dit nick så? du tabte hvor du havde flush draw mod q10, så tabte du hvis os på et bluf hvor du viser 3 5 på et board med j k 8 5 2 hvor han caller dig med aa..
så sut DONK
Busted! :)
@Lillie
Måske skulle du huske hænderne før du begynder at fyre dumme kommentare af din donk...
Vi kan jo bare spille HU, men kan da godt smide de hænder op, så kan du begynde at sidde min din fedtede lommeregnede og se hvad odds siger...
Kæft kan ikke klare donks som dig som fatter hat!
BossMedia Game #597710192: Table Turbo TH 3 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 22:07:00 - 2007/04/22
Seat 2: Hero ($439.50)
Seat 3: kl236 ($1587.04)
Seat 4: Powerrage ($396.00)
Seat 5: Eeki ($449.00)
Hero posts the big blind of $4.00
Powerrage posts the small blind of $2.00
kl236 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [A♥ 2♥]
kl236 raises $16.00
Powerrage folds
Hero $16.00
*** FLOP *** [Q♥ 8♠ T♥]
Hero checks
kl236 bets $24.00
Hero raises $76.00
kl236 calls $76.00
*** TURN *** [Q♥ 8♠ T♥] [2♣]
Hero bets $144.00
kl236 raises $356.00
Hero goes all-in with $347.50
*** RIVER *** [Q♥ 8♠ T♥ 2♣] [K♦]
kl236 won ($878.00), showed [Q♠ T♠]
Hero won ($0.00), showed [A♥ 2♥]
Kom så sig hvad jeg gør forkert, cc jeg den ikke ned? PLZ ENLIGHTEN ME!!!!
Kan jo også bare folde turn... Kæft du er en hat.. Og ok, jeg smider AA hånden op
hvad med den hånd du har 3 5 mod aa, eftersom alle din lost er suckouts??
Og ville man risikere alle sine chips på et flushdraw på et board hvor man ved man er bagud, jaja your money1
Her er den...
Fuck mand, det er den hånd hvor jeg taber med 52 mod AA, det er bare fordi jeg ikke kan folde 52... Se lige hvad du skriver spade... loool
BossMedia Game #597680870: Table Turbo TH 3 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 21:33:32 - 2007/04/22
Seat 1: HillBilly0 ($1040.07)
Seat 2: TræskoTue ($919.80)
Seat 3: kl236 ($1173.14)
Seat 4: DrDEMIAN ($35.40)
Seat 5: Eeki ($400.00)
kl236 posts the small blind of $2.00
DrDEMIAN posts the big blind of $4.00
TræskoTue is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [5♠ 2♠]
HillBilly0 folds
Hero raises $16.00
kl236 raises $52.00
DrDEMIAN folds
Hero calls $52.00
*** FLOP *** [J♥ 5♥ 4♦]
kl236 bets $88.00
Hero calls $88.00
*** TURN *** [J♥ 5♥ 4♦] [K♥]
kl236 bets $108.00
Hero raises $252.00
kl236 calls $252.00
*** RIVER *** [J♥ 5♥ 4♦ K♥] [8♣]
kl236 checks
Hero goes all-in with $527.80
kl236 calls $527.80
Hero won ($0.00), showed [5♠ 2♠]
kl236 won ($1840.60), showed [A♥ A♦]
Btw. Mermaid har HU cash borde, du siger bare til så sætter vi os nu!!! KOM SÅ!!!
"Og ville man risikere alle sine chips på et flushdraw på et board hvor man ved man er bagud, jaja your money1"
Er det rigtigt??? Jeg callede ellers bare på turn fordi jeg troede jeg var foran med par 2, havde jo es kicker???!!??! ARGH FUCK!! My bad så...
Kom nu smarte, hvad bliver det til??? HU???
Eller hvad med kritik... Plz kom nu med den, fortæl hvad der er forkert din lille NL10 railbird muppet
caller 52 $ preflop med 2 5.. keep going strong
950$ dollar fattigere..
ups alex er så uheldig..
Er ked af at sige det, men du spillede sku ikke særligt godt, Alex.
Alene det jeg så, så tabte du vel en 2-3 buy ins mere end du burde.
Powerrage.
siger bare hvorfor starte en tråd, hvor du er så uheldig, ramt af SÅ MANGE suckouts, og så viser det sig bare du har spillet ringe.. ja spiller ikke på de limits, og syntes skam os det fint nok spillet det meste af det, han var tæt på at smide aa.. Men summasumaron er at du ikke blev ramt af suckouts så din tråd er blablabla.
@Alexkp
Vi må alle kende vores begrænsninger.. og jeg sætter med glæde et solidt udstik på kl236 i den kamp..!
@Lillie
Så er det jo godt at det ikke betyder det samme som at tabe 3*sin rulle for mig som for dig???
@Sailor
Vil gerne høre hvad det er du syntes jeg har gjort forkert eller gør?
Jeg caller mod den ringeste spiller på bordet et overbet på river med second pair hvor han har mig outkicked...
Jeg laver det call med AK hvor han rammer...
BossMedia Game #597711484: Table Table TH 353 - $2.00/$4.00 - No Limit Hold'em - 22:08:34 - 2007/04/22
Seat 1: floyd73 ($605.30)
Seat 2: Hero ($399.70)
Seat 3: Powerrage ($1316.10)
Seat 4: ugh-mefish ($1024.20)
Seat 5: bladiebla ($523.20)
floyd73 posts the small blind of $2.00
Hero posts the big blind of $4.00
bladiebla is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to TræskoTue [A♠ K♦]
Powerrage folds
ugh-mefish folds
bladiebla raises $16.00
floyd73 calls $16.00
Hero raises $68.00
bladiebla folds
floyd73 calls $68.00
*** FLOP *** [9[h 9[c J♥
floyd73 goes all-in with $537.30
Hero goes all-in with $331.70
*** TURN *** [9♥ 9♣ J♥] [9♠]
*** RIVER *** [9♥ 9♣ J♥ 9♠] [8♠]
*** SUMMARY ***
floyd73 won ($812.40), showed [8♦ T♦]
Hero won ($0.00), showed [A♠ K♦]
Men sober kritik er self. modtaget med åbne arme...
@Lille
Siger bare... Der er nok grund til at du er en muppet der railer NL400 og aldrig kommer derop ikke? Donk...
@MagnusG
lol - Btw. ret sikker på det er ironi, men hvis det er seriøst.. Så sig hvad dit max bet er? Og så gør vi det...
8... Så buyin mæssigt er det ikke helt vildt sygt... Men det er med alle de små imellem som måske koster 100 eller 200$...
Btw.
MagnusG, Lille, KL236
Mærkeligt nok kommer i alle fra Ålborg og står sammen om at være muppets... Altid noget at se at i kan stå sammen... NH WP FU
Jeg har spillet mange timer og hænder mod både kl236 og dig... og jeg ved at dine spil stil vil blive knust af kl.. da der skal mere end en alm tricky spille stil til at slå ham ud... men det er self bare min mening!
@alexkp
Jeg lever nu heller ikke af poker hvilket jeg formoder du gør. Og syntes det fint du donerer lidt penge til familien.
Større tudefrands end dig skal man sateme lede længe efter!
GODNAT FISK
@Magnus
ring til din ven og få ham til at komme ind og spille HU hvis han knuser mig, jeg er klar any day... Han er en syg sucker og mange jeg har snakket med fra PN siger han er han er den vildeste muppet...
Ro på drenge. Alex-drengen har taget et blow og steamer lidt..standard.
MagnusG-tyr, jeg er ikke helt enig i din vurdering af styrkeforholdet, dog kender jeg ikke kl236´s niveau pt. måske har han forbedret sig;-)
Hahaha klasse tråd!
Derudover så er KL en kæmpe donk, men lige her er AKP værre. Hvorfor? Fordi han kører sin standard stil imod en dårlig spiller, der overspiller sine hænder og sjældent folder. Det er sgu ikke smart. Har kun spillet Kl 1 gang og det er et par måneder siden, men kan stadig huske ham.
Hvis AKP justerede sit spil, håber jeg sgu han ville smadre KL, ellers er der noget galt:-)
Alex hvor skal du altid være sådan en kælling!?
Alle dage, har du tudet over at du går på abetilt..
Jamen det er da altsammen meget fedt at du har snakket med mange pokernetter om kl236.. det ændrer jo ikke rigtigt på noget?
Men okay jeg kan da godt forstå du er bitter over at have smidt en stor sjat af din bankroll(måske) we have all been there.. og de hænder der er postet her er ELENDIGT spillet..
tænk engang over at de hænder hvor du rent faktisk får en"fisk" til at folde AA der.- Ja så skal vi sgu sidde og se på en Post om at du er den næste chef iog du har tænkt dig at slå tox af pinden som den største chef!
Spew er nice ... men selverkendelse er endnu mere nice!
@Turbo
Du har ret... Men vhis du ser på spillene spiller jeg den med FD først, derfor udover jeg vidste han var lidt donket med limp call osv. regnede jeg godt det var der var bluffable... Men det er helt sikkert, at min stil ikke passer på den donk og at spiller jeg ham igen vil han blive renset totalt, men nu har jeg jo også smidt bolden op til noget mere lir hvis Magnus kan kontakte sin ven?
"Siger bare... Der er nok grund til at du er en muppet der railer NL400 og aldrig kommer derop ikke? Donk..."
wow siger jeg bare, nej helt seriøst.
Alex fald lige ned på jorden igen.
@Magnus...
Tilt? Jeg tilter ikke....
Btw. hvis de er så ringe spillet så lad mig få kritik... Kom nu, kan da ikke være så svært... Fortæl mig hvorfor de er så ringe spillet... Så kan dig og dine bæskubber venner jo bare få mig til at tie stille på den måde...
ELLER...
Du kan fortælle os om hvorfor du er så god og har bustet din rulle her det sidste lange stykke... NH WP.. Du er sku god..
Hvis du har spillet 9129291399303 hænder er det faktisk utroligt du ikke er blevet suget af en 1-outer mere end en enkelt gang.
BTW, nice tyr med AK.
Du tager jo bare de fisk i morgen i stedet ;)
@SoWhat
Ja... Måske gået over grænsen, og ender sikkert med at undskylde imorgen... Men ovenpå en masse beats gad jeg bare ikke høre på ham... Det er self. ikke en undskyldning for at gøre det...
@Magnus
Fino - Gør hvad du vil - I don't care...
Jeg håber fandeme at dette er en joke. Altså at dette ikke er rigtige hænder. Men hvis de er rigtige, så tror jeg godt at når Alex er kommet ned på jorden, at han kan se, at han ikke ligefrem har spillet perfekt.
Ned i limit...> just kidding;-)
Igen, du kommer bare med konstruktiv kritik... Så kan vi snakke om det
Har lige læst tråden igennem engang til og vil gerne lige have lov til at sige:
OMG!!!! :O:O
Ja jeg kender kl236 personligt.. betyder det at jeg skal backe ham op, fuck no!
min egen roll har været meget bedre ja.. men jeg skal ikke klage.. jeg har bare været for dum og stole på de forkerte folk.. og det er jeg blevet meget klogere/fattigere af.. skal det nu gøres op som skills?
det er bare slet ikke cool og flame folk som du gør.. og fatter virkelig ikke hvad du vil opnå med det..? Min pointe er som Turbo´s og som jeg selv skrev.. jeres spillestil harmonere bare slet ikke.. og jeg tror med din tyre attitude at du vil brænde nallerne..
og husk nu : I know, that u know, that i know that i know u! ;)
Jeg så dig tabe to buy ins til megafisken (floyd73). I begge potter havde du es høj.
Forstår ikke du tager sådanne marginal situationer imod en kæmpefisk.
1. 8 buyins. Rolig nu makker. Vent til du smider 15 og kom igen.
2. Hænderne er spillet fint, og jeg spiller dem gerne ligesådan. Men snak ordentligt til folk.
3. Sry KL og Mag, men jeg stikker sku ud på KP i den dyst.
- AB
@AKP.
Lol din hylekommode........
Med din spillestil er 8 Buy-ins et alm udsving.
@Sailor
Jeg tager marginale situationer når jeg kan få dem med +EV, og så er jeg ligeglad med hvordan eller hvor lidt de er...
@C_hope
Bare vent til du luckboxer mig ud i Kina på flyvet hvis det sker... Så skal du se hylekommode... ;)
@AB
15? Nu er jeg ikke ligeså meget tyr som dig endnu, tror lige jeg må coaches... Men som jeg skriver: "Så buyin mæssigt er det ikke helt vildt sygt" Men mere mængden af hænder / BB :)
yikes, dårlig stil kp
pinlig!
Forskellige citater i denne tråd:
Startede med sjove kommentare fra crunchii med "Jeg tabte engang et coinflip.." <<< uskyldigt nok
Men det som satte det hele igang var at lillie skulle have hævn efter alexkp's "Så donk nu væk muppet"
"så sut DONK" - efterfulgt af EP's "busted" med en hånelig :-)<<< classic, et stort -LOL- til den
"Kom så sig hvad jeg gør forkert, cc jeg den ikke ned? PLZ ENLIGHTEN ME!!!!" <<<LOLZ, lidt homer simpson i den.
"Btw. Mermaid har HU cash borde, du siger bare til så sætter vi os nu!!! KOM SÅ!!!" <<< Sjovt at den der for kritik for en tabt hånd såvidt som en tabt diskution, altid skal "true" med high buyin HU - well, jeg har aldrig forstået det. Det er lidt ala min far kan tæve din far ...omformuleret til min BR er større end din BR ... no affence alex.
"Er det rigtigt??? Jeg callede ellers bare på turn fordi jeg troede jeg var foran med par 2, havde jo es kicker???!!??! ARGH FUCK!! My bad så..."<<< sarcasme?, I think so.
"caller 52 $ preflop med 2 5.. keep going strong
950$ dollar fattigere..
ups alex er så uheldig.." <<< SMASK. 1. regel i poker ... aldrig bitch-slap en mand der steamer over en tabt pot... den var led.
så skulle man tro de havde bitch'et nok ...Men neej.
"Større tudefrands end dig skal man sateme lede længe efter!
GODNAT FISK" <<< så køre vi igen
""Jeg lever nu heller ikke af poker"
Surprise?" <<< godt klippet ud af alex, av av.
"Ro på drenge. Alex-drengen har taget et blow og steamer lidt..standard." <<<præcis...så enkelt er det ..men det forstår lillie at udnytte og få en diskution igang.
C4 med: "my boys are doing a cat fight!!! Me like ;-)"<<< exactly.
lillie bliver sløv med : "UDDANNELSE.DK" <<< eeh aaah.. høre vidst hjemme i 4. klasse.
Men MagnusG tager over: "Alex hvor skal du altid være sådan en kælling!?
"Alle dage, har du tudet over at du går på abetilt"...."og hænder der er postet her er ELENDIGT spillet.."
Alex: "@Magnus...
Tilt? Jeg tilter ikke....
Btw. hvis de er så ringe spillet så lad mig få kritik... Kom nu, kan da ikke være så svært... Fortæl mig hvorfor de er så ringe spillet... Så kan dig og dine bæskubber venner jo bare få mig til at tie stille på den måde...
ELLER...
Du kan fortælle os om hvorfor du er så god og har bustet din rulle her det sidste lange stykke... NH WP.. Du er sku god.."<<< AV, man skulle tro alex var faldet ned men nej bitch fight keeps going on.
"Alex fald lige ned på jorden igen." @sowhat.. det er Alex.?
c_hope: "Lol din hylekommode........
Med din spillestil er 8 Buy-ins et alm udsving."<<< hylekommode?!?! hvorfor er jeg ikke kommet på den??...pis.
"fuck it!" ([Redigeret: 23-04-2007 03:26 af MagnusG]) MagnusG gir op << haha ja jeg sys det var sjovt
PaulaL123 : "Super tråd" <<< lige præcis
Godt nok noget af en bitch fight.
Og jeg siger bare
I LOVE IT!!!
- Mrkjaer
For at forsætte i samme stil.
MrKjaer, dine kommentarer er kedelige og dine citater er svære at læse.
OMG ITS ON!!!1
Helst ikke på stars dog. Jeg gider ikke betale skat når jeg har busted din bankroll.
ITS SO ON....
Er fuldstændig ligeglad!!... så tager jeg dig bare på party.
PS: Kan vi ikke aftale på tirsdag i næste uge igen så? limit på VISA er lige nået.
PPS: og er banned på neteller lige PT...
Men ellers er jeg KLAR!!!
-Mrkjaer
PN - Fyldt med drama og intriger. Hahaha
Flere HU's plzzz, sig lige when and where.
Haha..
"OMG WANNA PLAY HEADS UP? PLEASE PLEASE, I'LL TAKE YOUR ASS ANYTIME"
piiiiiiiiiiv n1 :P
Ej, surt Alex. Men se på den lyse side - hvis ikke modspillerne har lidt at spille med, så har du heller ikke noget at vinde en anden dag :)
@AlexKP
OMG du lyder arogant: hu hu hu, skal vi spille hu, jeg er nemlig monster! bah!
Jeg spiller også 2/4-3/6 på Stars, Lad, party og mest boss! Og jeg ved da godt at man kan tabe 4-5buy ins på uskrub, men så begynder der også at være marginalt lorte calls.
Altså du siger at du ikke spiller din a,2s forkert, WTF!? Du tror at du har gode odds fordi du betaler de sidste 150 på turn fordi du har så meget investeret, hmmm så ligger fejlen i den hånd nok i at du ikke skulle have bettet turn:O
Se denne tråd som Mark P har skrevet, og LÆR af den! : www.pokerteam.dk/Blog/ViewBlog.aspx?BlogID=752
Anal: Jeg fatter det ikke. LUL? Jeg troede jeg levede i min egen sprogverden.
LOL = Laughing out loudly
LUL = Laguhing ut (?) Loudly ????
Denne tråd kan blive historisk mht HU matches, så HU FOR ROLLS ANYBODY?!?!?!?!
@mancini
jeg vil gerne spille EN hu for rullen.
SNG $50 buy in, okai? (det er hele min rull)
@Brænder
"hmmm så ligger fejlen i den hånd nok i at du ikke skulle have bettet turn:O"
Det smarte i at bette turn er at jeg jo har en masse FE plus repper en stor hånd + hjælper mit image + har et godt draw....
Elsker nitten der bare vil checke sit FD hver gang OOP fordi nu har han jo CR flop... lol...
Btw. Snak om at være arrogant jvf. Kollers tråd...
øhhh gider ikke kommenterer din spillestil generelt alex, men du piver over suckouts, men kan du ikke lige fortælle mig hvilken af disse hænder du har postet som du er foran i??
@Anal
Læs nu posten FFS, jeg piver ikke over 8 BI, jeg piver over mængden af uskrub
@Djoffer
Læs nu posten FFS, det er hænder folk kritisere, ikke nogle af de hænder jeg piver over... Tror nok jeg kan skælne mellem hænder hvor jeg er foran og bagud??
Hvornår taber man ellers 8 bi uden at være i
1) uskrup
2) eller på tilt
?
Either way, er det piveri. BAN!
@Alex KP
lul, kan da godt være du normalt har masser af fold equity. But apparently not this time, ergo du spiller den forkert!
Hvad med Kollers tråd?
@Brænder
"But apparently not this time, ergo du spiller den forkert!"
Nej også en fejl at det ikke står på ham om man har det deepstacked så man ved det på forhånd, gad godt have dine fantastiske reading skillz, laver aldrig et forkert move...
Er der ingen FE bluffer du ikke
Får du set over set folder du fordi ellers er det forkert spillet
AA mod KK folder du bare på floppet fordi ellers er det forkert
osv osv
Elsker donks der tænker results og ikke decisions... NH WP
Hold da kaeft der er folk i den traad her som mangler selvtillid i hverdagen hva...
@AlexKP
First of all, ingen grund til at være utrolig arrogant, når du ikke har noget at have det i!
Second: Jeg har ikke sagt at der generelt ikke er noget FE i en hånd af den type, men du laver en tråd om at du bliver beatet max, og det er det vildeste du nogensinde har set. Så skal du måske tænke på en hånd som den a,2 suited. Kan godt være der er fold equity 60% af gangene, men de rigtig gode spillere fornemmer så hvornår de render ind i de sidste 40%, og så stikker de IKKE ud der.
"Elsker donks der tænker results og ikke decisions"
Vil så påstå at hvis du havde truffet den rigtige beslutning og check/evt. callet turn, så havde du fået et bedre result, ergo jeg tænker også decisions!
"gad godt have dine fantastiske reading skillz"
"Er der ingen FE bluffer du ikke
Får du set over set folder du fordi ellers er det forkert spillet
AA mod KK folder du bare på floppet fordi ellers er det forkert"
Hvordan får du flettet det ind!?? Jeg husker ikke at have nævnt noget om mit eget spil i denne tråd? Men perhaps I'm wrong?
"hjælper mit image "
Det kan jeg sagtens følge dig i, men du må give mig ret i at de dage hvor man bare strinter $$ væk, så har folk det sku med at calle alt i mod én. Så jeg tvivler på at du behøver et image af værende loose, da folk på boss media helt sikkert betaler alligevel! Eller hva?