Hej PN
STD. spot nogen der spiller den anderledes? Syntes bare ofte villians viser AQs+ TT+ i dette spot.
Villian 42,5$ og må derfor formodes ikke at være helt sane.
Hero: 120$.
Hero 9♥9♦
Preflop: UTG folds, CO folds, villian calls Btn, sb calls, Hero raises to 5$, villian reraises to 16$, sb folds, hero skubber allin, villians calls 42,5$.
Limp reraise fra en shortstack er meget ofte monster her, men til gengæld er der også mange insane folk på NL100 der sidder med under halvbuyin og gør dette med en meget bredere range. WP eller fold til reraise?
Martin
99 vs limpreraise fra ST nl100
"Hero raises to 5$" - er helt standard...
med 99 vil dog ikke all in preflop med mindre villian sidder med under 30$ som hovedregel... Selvfølgelig kan han sidde med AK/AQ og vi sidder med et flip... Men disse personer der sidder med ½ bi eller mindre plejer ikke at være regs... og derfor burde der være bedre tidspunkter end denne...
og et fold burde være fint...
Readless folder jeg teoretisk, men shover i praksis. bagefter tager vi noten.
Synes egentlig ikke det er et std. spot, da donks laver det her move MEGET forskelligt, og man ikke rigtig kan vide om det er AA 100% eller om der er alt muligt skrammel i rangen. Det er altså meget afhængigt af hvordan du ser villain.
MVH Skod
@jbk
Enig
@skod
Ja nogle villians gør dette udelukkende med KK,AA, mens andre kan finde på at gøre det med rags. Fremover vil jeg folde til limpreraise vs unknown shortstacks.
Jeg synes sådan et spot afhænger meget af villain og hvilke reads vi har på ham.. Jeg har fx nogle noter på nogle villains, som siger de gør dette med J5s, hvor andre er mere tilbøjelige kun at gøre det med stærke hands..
Tror generelt 99 er for weak på Nl100 til sådan et move :)