Jeg sad lige og legede med partys donks, og tænkte at det kunne da være sjovt lige at strikke en video sammen.
Jeg har lavet 15 minutter (ca) hvor jeg 9 tabler på NL100.
Filen fylder 4 GB i udpakket tilstand, men kun 30 MB når den er pakket. Jeg har pakket den med winrar. Filen er en AVI fil.
www.student.dtu.dk/~s062081/Razga9table.rar
Alle kommentarer er velkomne :)
Bumber den lige igen i morgen tidlig når folk (læs: jeg selv) er stået op
9-table video - NL100
Den kigger jeg lige nærmere på.
Hvordan har du pakket den ned fra 4 GB til 30 MB ?
Er du Harry Potter eller hur ?
Hehe jeg blev også ganske overrasket over at det fyldte så lidt :)
Smutter ind under dynen om lidt, så ser først eventuelle kommentarer i morgen
Har lige set den hurtigt igennem.
Det virker, for mig, rimelig uoverskueligt, at holde styr på så mange borde ad gangen, især når de er 6 max.
Hvor meget vil du mene at dit spil falder i niveau, ved at spille så mange borde, i forhold til hvis du kun spillede 3 - 4 borde ?
Jeg har selv praktiseret det lidt selv, med 8 - 10, 6 max borde på NL25, på to skærme. Jeg blev rimelig hurtig træt i hovedet og min koncentration var ikke for god til sidst.
Jeg havde dog også et Tv kørende, winamp åben og Miranda (msn) kørende i baggrunden.
Så mit spil faldt en del i niveau, i forhold til når jeg spiller 4 borde, og jeg vandt/vinder mere, ved kun at spille 4 borde.
jeg får sort skærm med vlc media player. måske er det mig der fucker op, men gider ikke prøve mere i aften. tjekker ind igen imorgen. holla
Jeg kan ikke se de første 3-4 min af filmen. Derudover er det totalt uoverskueligt hvad der foregår. Og hvorfor har du en "fishing license" som pdf-fil? :)
sort skærm i vlc....media player fucker de første minutter!
"Filen fylder 4 GB i udpakket tilstand, men kun 30 MB når den er pakket"
Lyder som et ret ok pakkeprogram du bruger! :-)
Temlig sikker på at den er fejlet da han lavede den.
Fil : 4.00 GB (822 MB), Længde: 0:15:20, type: AVI, 0 lydspor, kvalitet: 90 %, ,
Video : 822 MB, 7496 Kbps, 200.0 fps, 1440*900 (16:9), CRAM = Microsoft Video 1 (MSVC), Understøttet
avicodec skriver: Razga9table.avi er ej færdig (for lille)
Okay weird. Altså de første par minutter fucker op, ellers er går det fint?
@erdudet
I sidste uge spillede jeg også kun 4 borde. Men så prøvede jeg at gå op på 6, hvilket virkede fint nok. Siden blev det så 8 og nu 9.
Mit spil er blevet mere tight (selvfølgelig) siden jeg er hoppet op på så mange borde, men mit overskud har ikke taget skade - i hvert fald ikke noget jeg lægger mærke til.
@nothing878
En af mine venner købte først en fiskestang til mig og sendte den med posten, og så købte en anden et fisketegn til mig. De ville gerne have mig med ud og fiske for første gang :)
"Mit spil er blevet mere tight (selvfølgelig) siden jeg er hoppet op på så mange borde, ///men mit overskud har ikke taget skade/// - i hvert fald ikke noget jeg lægger mærke til."
Vigtigere er det, at vi skal tjene mere -- går ud fra du gør det?
ellers er det interessant, hvor mange borde der er optimalt at spille. Jeg spiller 6 og det går fint. grundet comp får jeg ikke spillet mere, men kunne forestille mig at 8 stykker også ville fungere
ps fik ikke åbnet filen, er der et specielt program jeg skal bruge for at åbne det (er comp donk)
@loki
Med overskud mener jeg ptbb/100. Dvs. jeg tjener flere $$ fordi jeg spiller langt flere hænder.
Jeg ved ikke hva folk bruger til at åbne den med. Jeg har installeret nogle codec (k-lite) og kan derfor afspille den i mediaplayer.
@Loki -> du skal bruge winrar til at pakke det ud med www.rarlabs.com
@joonas
De sidste 13k hænder har jeg kørt med en ptbb/100 på 4. Men hvis det ikke havde været for uskrub havde den ligget omkring de 6.
Jeg kan ikke spille mere end 3-4 borde af gangen. Det fucker med mit hoved og jeg tilter for hurtigt. En del af mine større downswings kommer fra at prøve at spille for mange borde. Jeg har fået videoen til at køre, bortset fra de første 2-3 min, men sidder på min bærbare så jeg kan ikke rigtig se kortne.
Klam AA mod QQ i midten og 79 mod JT der begge bliver rivered. :(
Det er vist det uskrub, du taler om.
@Razga
Du skulle smide en video op hvor du kun spiller 4 borde.
Det er nemmere at overskue og analysere for dig selv og andre, hvis der skulle komme en interessant analyse ud af det. Bl.a. hvor man rent faktisk kan diskutere de tanker der ligger bag, uden at det bliver et..."jeg havde lige gang i flere hænder på en gang så det blev lige et"... og i den stil.
@Loki
Har nogle gange tænkt det samme, med hensyn til optimal mængde borde.
Det er dels forskelligt fra person til person og spillestil og sådan.
Men fra 1-2 borde klar forskel med det dobbelte antal hænder, og man vil sjældnet skulle acte inden for samme tidsgrænse på begge borde.
2-4 borde også en klar fordel da man igen dobbler hænderene og ens overblik, reads og tid, ikke koster så meget. Forskelligt igen, men vil aldrig være helt så optimalt som hvis man kun havde 2 borde åbne.
Fra 4-6 borde snakker vi pludselig kun 50% flere hænder men to borde yderligere, som enten fylder mere eller overlapper/skjuler andre borde, så overblikket koster igen yderligere.
Samtidig øges risikoen også for at man skal spille flere vigtige hænder samtidig.
Fra 6- flere forstærkes de faktorer der i mine øjne gør at det nok ikke længere er de ekstra hænder værd.
Personligt føler jeg at jeg vinder noget ved at spille 6 borde frem for 4 men vil gerne kunne se mit "seat" på de 4 af bordene og så have to i midten, som er skjult det meste af tiden.
For mig tror jeg ikke der er mere at hente ved at spille 8 borde eller mere, men har kun prøvet kort, da det åbenbart trækker hårt (lagger) at køre over 2 skærme ved mig, frem for 1 skærm med overlap.
@ludomaniac
Ja specielt AA'en gjorde nas. Men sådan er poker.
@coco
På partypoker har du ikke det der overlapningsproblem som du omtaler. Jeg ville ikke være i stand til at spille flere end 6 borde på crypto hvor du ikke kan resize bordene.
Ja ok det gør en forskel.
For når man har bordene (f.eks 8) på 2 skærme, så er der jo ikke nogen der er skjulte, men man skal stadig flytte øjnene, for at overskue det, og så skal man heller ikke glemme at man får en del større arbejde med musen, som både er trættende og tager en smule ekstra tid.
Kunne godt forestille mig at mindre borde ville være fint på min skærm, uden at koste overblik.
Min Party klient går jo desværre bare ned konstant :-(
Jeg kan ikke åbne den fil, hvordan får jeg fat i det Winrar til at åbne med?
Det virkede TAK. (Fik så kun fat på en 40 dages prøveversion)
Hvad er det nu den side hedder, hvor man kan hente de forskellige grafiske varianter til Party?
coco
fulltilt, og stars tror jeg, har en funktion, hvor man kan sidde på samme plads på alle de borde man spiller. Dette hjælper meget, sådan at jeg altid kan se mine kort på alle borde (6 borde), selvom der er overlay. Jeg spiller med en bærbar widescreen 15" eller sådan noget.