Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: vegemite888 ( $12.55 )
Seat 2: Jennifer_Moore ( $193.20 )
Seat 1: Igass ( $95.50 )
Seat 6: EbanyVRot ( $98.15 )
Seat 4: Joda24 ( $93.40 )
Seat 5: PaulieGualtieri ( $106.35 )
Joda24 posts small blind [$0.50].
PaulieGualtieri posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to Jennifer_Moore [ 9♦ T♦ ]
EbanyVRot folds
Igass folds
Jennifer_Moore raises [$4]
vegemite888 folds
Joda24 folds
PaulieGualtieri raises [$6]
Jennifer_Moore calls [$3]
** Dealing Flop ** [ Q♠, T♠, 9♠ ]
PaulieGualtieri bets [$3]
Jennifer_Moore raises [$16]
PaulieGualtieri is all-In [$96.35]
9Ts for gamblet? nl100
Kan ikke lide at spille T9s i EP selvom det godt nok er shorthanded. Fint spillet på flop, folder til skubbet uden reads.
Fint spillet, men instantfold.
De gange du er foran har du nok kun lige over 50% og de gange du er bagud er du langt bagud.
Mener i øvrigt det er et klart pf bet.
Edit: der er jo en enorm forskel på om han har AA med eller uden spar. Med spar es er han bedst med ca. 52%, hvilket han også her med spar es og en dame.
Par es es uden spar er du bedst med ca. 68%, men spiller han dem sådan finder du nemt en lige så god chance for hans satack senere.
J♣5♠ er faktisk favorit til at slå dig.
Ikke mere "lad os sige", fint preflop, fint på flop... wp, move on ;-)
klikraise og lortebet tyder på AA, KK eller AK, alle med en spar da han gladeligt vælter all in. Jeg caller, glimrende spillet! Surt show hvis den ikke går hjem.
Aldrig nogensinde i hele verden folde til et preflop klikraise, heller ikke selvom han viser dig AA. Udover gode pot odds, har du super implied odds...
Text results appended to pokerstove.txt
Board: Qs Ts 9s
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 40.657% 38.89% 01.77% 2310 105.00 { AA }
Hand 1: 59.343% 57.58% 01.77% 3420 105.00 { Tc9c }
Call
Det er der verdensklasseodds hvis man kan calle i dette spot og få et coinflip, så argumentet om at man skal folde fordi han sikkert har AA er da helt i skoven!
paula det er vel kun hvis han ikke har spar es den udregning gælder ikke?
Ville sgu instant folde her, ellers fint spillet preflop og på flop...
Du er faktisk værre på den, hvis han har KK med en spar, end hvis han har AA med en spar.
Jeg ville kalde her, da jeg har 16% redraw sandsynlighed ved at ramme et fuldt hus på enten turn eller river.
--
www.raybandk.blogspot.com
Vi er enten margianalt foran, eller langt nede i sølet til flush, set, højere to par, hvorfor stacke af i en så lille pot her...?
Djoffer,
Det er alle AA kombinationer.
Jeg gider ikke lave en vejet range osv og er heller ikke sikker på jeg kan.
Hvis vi siger hans preflop range hedder AA, KK, AKs, AKs, de er lige sandsynlige og han smider alle AK uden mindst en spar hedder den:
Board: Qs Ts 9s
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 46.558% 45.53% 01.03% 8564 193.50
{ KK+, AsKs, AcKs, AdKs, AhKs, AsKc, AsKd, AsKh }
Hand 1: 53.442% 52.41% 01.03% 9859 193.50
{ Tc9c }
De er langt fra lige så sandsynlige som AA med det gejl han laver preflop. At smide dem ind i udregninger uden at vægte dem gør imo ikke resultatet mere klart.
Personligt tror jeg at vi ser KK og AA et flertal af gangene her. Nut flush tror jeg han spiller langsommere.
Jeg caller bestemt også her på nl100.