Full Tilt Poker Game #13153329235: Table Expect (heads up) - $0.50/$1 - Pot Limit Omaha Hi - 3:45:58 ET - 2009/07/02
Seat 1: Precarious ($167.15)
Seat 2: friendlysoul ($250.20)
Precarious posts the small blind of $0.50
friendlysoul posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to friendlysoul [A♥ 4♣ 7♥ 5♣]
Precarious raises to $3
friendlysoul calls $2
*** FLOP *** [2♣ 6♠ 3♣]
friendlysoul checks
Precarious bets $4
friendlysoul raises to $18
Precarious raises to $60
friendlysoul raises to $186
Precarious calls $104.15, and is all in
friendlysoul shows [A♥ 4♣ 7♥ 5♣]
Precarious shows [T♦ 6♥ A♣ T♣]
Uncalled bet of $21.85 returned to friendlysoul
*** TURN *** [2♣ 6♠ 3♣] [T♠]
*** RIVER *** [2♣ 6♠ 3♣ T♠] [Q♥]
friendlysoul shows a straight, Six high
Precarious shows three of a kind, Tens
friendlysoul wins the pot ($333.80) with a straight, Six high
Precarious adds $100
*** SUMMARY ***
Total pot $334.30 | Rake $0.50
Board: [2c 6s 3c Ts Qh]
Seat 1: Precarious (small blind) showed [Td 6h Ac Tc] and lost with three of a kind, Tens
Seat 2: friendlysoul (big blind) showed [Ah 4c 7h 5c] and won ($333.80) with a straight, Six high
Std. move af ham?
A745 double suit vs aggro
Bryder mig ikke om hans move, når effektive stacks er 168bb, men du beskriver intet om dynamikken imellem jer.
Jeg reraiser btw din hånd preflop.
Vi havde en meget agressiv dynamik, han skruede især op for sin PF agressivitet og postflop agressivitet da jeg doblede op til godt og vel 200$ i en hånd hvor han 4-better og jeg caller preflop og flopper top to med AAQ6 og han vender esserne og jeg shipper den.
Normalt ville jeg også renakke den omtalte handske PF, men pga. af hans lettere sindsyge tendenser kunne jeg reelt godt se ham 4-bette mig PF med et større udvalg af handsker så jeg valgte bare at floate.
Ok, fint nok så bare at calle preflop og det er stadig skidt move af ham med i praksis kun en nut flush draw. Ikke så meget analyse i hånden.
Det er præcis det jeg undrer mig over. Om det er et forholdsvis sane move af ham eller om han er helt i skoven?
Det er aldrig helt hen i skoven, når man har outs og når han først 4better dig på floppet er han selvfølgelig nødt til at gå hele vejen, men det er nok hans 4-bet på floppet som er skidt, hvis du er begyndt at justere mod hans aggresivitet. Hvis du ofte har CR lignende flops, så ville jeg også 4-bette dig og gå hele vejen.
Syntes ik det er helt væk, ka være varianspræget -> uber std, kommer an på hvordan spillet ellers har gået
/AlexKP
Kunne nok have en del at gøre med mine korrekte reads og steals på ham der gjorde han så rødt i den pågivne situation :) Tak for inputs.
han smider 170ca i en pulje på ca 8 på floppet med 33% for at ramme flush, forudsat at du ikke har nogle af hans klør...
Skal vi ikke bare sige at det er en drøm at få modstandere som ham... tror ikke ev- kan måles på det play da han er 100% på du har str8!