Sidder på et 6 handed 0,10/0,20 bord og har 250*bb"s.
Får AA i middle og raiser til 0,8$, får 1 caller fra late med 100*bb"s, har spillet mod ham før og virker som en fornuftig spiller, og BB caller, ingen reads (50*bb"s).
Floppet kommer:
Pot (2,5$): 3♣J♠7♣
BB stikker 0,6 ud, jeg re-raiser til 2,4. Late og BB caller.
Turn:
Pot (9,7$):K♥
BB better nu 2$ ud.
Hvad er mit move? Skal jeg bare calle og komme billigst muligt til showdown? Eller er det bare stakken på nakken, det er trods alt low limit.
AA 0,10/0,20
Det er jo et af de allersværeste levels du har gang i der.... personligt synes jeg det er umuligt at greje folk på det level. Du kan både være slået af et set og være oppe mod et inside-str8-draw. Jeg ville nok være tilbøjelig til at gayraise her for forhåbentligt at komme billigt til showdown. Af en eller anden grund synes jeg ofte at folk på de lave levels har mere respekt for et lille raise end et stort.
Øhmm... Et af de allersværeste levels???
Det er ret simpelt - tag det stille og roligt når du ikke har nødderne, og bet hårdt når du har dem.
Og voila - profit! :)
Til selve hånden:
Raise lidt mere preflop på det her level.
Dit flop raise er for lille - han skal call"e 1,8 ind i en pot på 5,4, så han har fine odds til at call"e med det meste - derfor får du ikke rigtigt defineret hvad han egentlig sidder med, og du formår heller ikke at få late call"eren ud med så lille et raise.