jeg har spillet 28/23/3
villain har spillet 22/15/1.7 postflop agg/5.4 3bet%
Jeg sidder i CO og åbner med A♠A♦ til 12$, villain flatter på btn. blinds folder:
flop- 3♠3♦7♠ = 30$
jeg siger 24$ på flop, call
turn- K♠ 78$
Jeg siger siger 45, call
river- 5♥ 168$
jeg siger 85$, villain hejser til 270$, hero??
edit, potsize!
AA, 400nl, 200bb dyb
Nvm.
Der er ikke mange hænder du slår her. Synes også dit c-bet er for stort - 15-18 havde været tilstrækkeligt på floppet. Tror han har ramt sin flush på turn med sit luskede call på turn og ai på river.
Jeg bryder mig ikke om dit riverbetsize. 130-ish/fold til raise. Det er lidt mere tricky når du halvpotter, da det 1) åbner for at villain kan tro han valueraiser en K, 2) kan bluffraise dig af 88-qq du er ude og vb "tyndt".
Alligevel folder jeg, NL400 regs bluffraiser river forbavsende lidt. Villain ved desuden godt han ikke ligner noget specielt, da alles generelle konsensus på 2/4 er at man self raiser en made hånd på flop og turn, hvorfor du pga dette burde være nysgerrig.
Jeg er i 60 på turn / 175 på river, hvis jeg bluffer. Det gør det trods alt lidt mere giftigt at skulle kalde ned med 66 i villians spot:)
Er rigtig enig i hilberado her, turnbet for lavt og riverbet for lavt. Det eneste vi slår her er et bluff. Tror ikke en forholdsvis sane reg på 2/4 bluffer denne river her med et pocket som ikke har ramt.
Tror meget tit vi ser AJ♠ eller et hus her.