Har lige sat mig ved bordet og har derfor ingen reads. Effektive stacks er 100.
Får AA i late position.
Villan 1 fra EP raiser til 5$.
Villan 2 fra MP reraiser til 15$
Hero: ?
AA - NL 100. Skal jeg skubbe?
siger vidst sig selv.. til midten og det kan kun gå for langsomt. du er nok op mod Ak 1010 like. vil ikke risikere noget her..
skub selvfølgelig.. og du blir max kaldt af 1, eller også tager du bare potten her og nu..
45
25 ;D
"Ny ved bordet"
Som klausc eller Kongs!!
Et hvilket som helst raise her råber "JEG HAR ET STORT PAR", så du vil kun blive kaldt af et andet par. Hvis du kun raiser lidt, så vil du blive nødt til at gætte på floppet om villain har ramt et set eller ej, og det kan tit gå galt. Bedre at få alle skillingerne ind til midten så længe at du VED du har den bedste hånd.
Steelchicken. Hvis hero får næsten 50$ ind PF har villain ikke implied til at kalde for set-value, så selvom villain skulle ramme set denne gang vinder hero stadig på det, eller noget ;)
Hvis Villain2 har QQ eller KK, hvilket han ofte vil have, så vil han sikkert calle selv om vi er all in (især efter som vi er nye ved bordet, og derfor i principet kan være en maniac). Hvis du kun click-riaser, eller raiser fuld pot, så må det være fordi du regner med at kunne udspille Villain2 efter floppet, og så kunne du jo i princippet lige så godt bare calle. Lige meget hvad du gør, så har du jo afsløret at du har en stærk hånd.
Med undtagelse af et fold, synes ikke det viser så meget styrke ;-) Men ellers er jeg helt enig, og tror også bare jeg skubber pengene ind.
Det er nok verdens dårligste spil at skubbe preflop her... Du reraiser til 45. basta.
Sen kommentar men er lige kommet hjem fra byen og hvad er det første man gør? POKERNET.DK!!!!!!