AA NL $200

#1| 0

I får den lige fra hukommelsen, for satme om mine handhistories ikke gider at virke.
Det handler IKKE om minraises ;)

Prima 1/2.
Bordet ser mig som TAG, jeg har intet read på min modstander.
Villain har $200 jeg har ham dækket.

Jeg får AA i CO. Foldet til en i MP, han minraiser til $4.
Foldet til mig, jeg reraiser til $12. Foldet til ham der venter lidt og caller.

Flop QT3 rainbow

Han better $2, jeg reraiser til $25, han caller.

Turn: T, han venter 1 sek og går allin.

Call? Fold?
Hvad sætter i ham på?

**EDIT**

Har lige rettet bet størrelse på floppet da jeg fandt min handhistory, beklager.

Villains nick er "Hanss"

23-09-2005 20:43 #2| 0

Jeg raiser mindre på floppet. Han har som jeg ser det, max en 5-outer.

Jeg caller også hans skub. Hvorfor skulle han dog have en 10er? Han better 116 i en pot på 99- det ligner ikke en hånd der brænder efter at få action. Det virker underligt at han skulle vælge denne linje med et hus/trips, da han jo har 2 streets til at få alle pengene ind, og sagtens kan gøre dette ved at underbette potten på begge streets.

Har han settet må du ønske ham tillykke og komme videre. Han spiller den mærkeligt, hvis det er tilfældet.

Hvem er Villain; hvad er hans nick?

Peter

23-09-2005 20:48 #3| 0

Ja jeg ville også calle den. Har han en 10"er er det et underligt call efter floppet. Jeg sætter ham på AQ/KQ

23-09-2005 23:38 #4| 0

call selvom jeg tror han er en nub med 4 ens ;)

24-09-2005 03:45 #5| 0

Jeg caller også hér, og stikker ham en wp hvis han har trips eller hus. Jeg synes faktisk ikke det er -specielt- dårligt spillet at banke ind i preflop re-raiseren /flop-raiser med trips hér. Det vil sagtens kunne induce alle mulige calls fra AA/KK/AQ/KQ og måske endda AJ/QJ/JJ, hvis man tror, han er på et træk.
Ville det være et clear fold hvis Villain check-skubber turn?

- Asger

24-09-2005 14:32 #6| 0
OP

Well, jeg foldede og fortrød det lidt bagefter.

Har svært ved at sætte ham på ret meget andet end en 10"er.

24-09-2005 14:45 #7| 0

Insta-call.

- Kripke

24-09-2005 19:39 #8| 0
OP

Hvad sætter du ham på siden det er et insta-call Kripke?

24-09-2005 19:55 #9| 0

En hånd du med sikkerhed slår: Fra AQ, KQ, til alverdens draws.

Kig på hans flop bet og spørg dig selv hvilken hånd, der flatcaller dit flop bet, men ikke check-raiser all in med en rigtig hånd.

- Kripke

24-09-2005 20:09 #10| 0
OP

Hvad skete der med: Weak means strong, strong means weak?

Obviously er han idiot siden han better så lidt.
Jeg kigger på hans flop bet, der flatcaller mit raise, og ikke checkraiser allin og ser noget der helt sikkert har 1 par slået. QT, TT eller QQ...Men jeg ved det ikke jo :)

Hvad sætter i andre ham på?

Min tankeprocess var som følger: Jeg er ikke comitted, Jeg har ikke noget read af værdi, weak means strong -> fold

Men jeg er stadig ikke sikker på at det var hverken rigtigt eller forkert, selvom det selvfølgelig føles en anelse weak.

24-09-2005 21:59 #11| 0

"Hvad skete der med: Weak means strong, strong means weak?"

Jeg er ikke helt klar over hvad din pointe er med det her? Villain pusher nærmest helt umotiveret all in på turnen. For mig at se er det en der prøver at formidle at han er "strong", selvom han naturligvis ikke er det.

Hans flop bet er et klassisk move fra en donkey som gerne vil have et billigt kort til hans draw.

- Kripke

24-09-2005 22:14 #12| 0

Hvis du har BR til det skulle du calle, som de andre siger så virker det som om han har QX og er bange for at der er en der sidder med et T eller højere par, hvad han ikke fatter det er at hvis han bliver callet så taber han.. det er en af de største fejl folk gør. At gå allin med en mellemgod hånd som ikke er nuts, folk tænker ikke på at andre kun caller med en hånd der er bedre end deres, og det taber de meget mere på end de vinder i længden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar