------HAND 3------
Game #1196082194: Hold"em NL (£1/£2) - 2005/12/27 - 17:37:59 (UK)
Table "TopeTope" Seat 5 is the button.
Seat 1: lee h (£164.25 in chips)
Seat 2: snowking (£340.38 in chips)
Seat 3: Tatejsy (£167.39 in chips)
Seat 4: Just24046 (£69.09 in chips)
Seat 5: WChief (£317 in chips)
Seat 6: JAYNE (£66.37 in chips)
JAYNE: posts small blind £1
lee h: posts big blind £2
----- HOLE CARDS -----
dealt to snowking A♦ A♥
snowking: raises to £8
Tatejsy: calls £8
Just24046: folds
WChief: folds
JAYNE: folds
lee h: folds
----- FLOP ----- 2♥ 4♠ 7♦
JAYNE sits out
snowking: bets £12
Tatejsy: raises to £24
snowking: raises to £42
Tatejsy: raises to £159.39 and is all-in
Har ik det store read på villian,andet end han ofte kan finde på at spille mindre gode hænder preflop,hvilket har kostet ham 2 relative store pots med flush til højere flush,han er dog ik på tilt.
Er det et easy fold?Eller er det et call?
snowking
AA NL200£
Jeg har meget svært ved at se villain spille et set så aggressivt på et så safe board. Ville villain spille hænder der rammer to par her? Hvis ikke, så siger jeg call og nak hans overpar.
enig med orca - kan hellere ikke se villain spille sit set så agressivt.
Der skal et godt read for at smide den nu -
I situation ville jeg caller og snupper potten imod hans TT / JJ / QQ . :)
edit: jeg spiste pebernødder samtidig med jeg læste så jeg misforstod lige i første omgang.
nå, men:
som allerede nævnt af Orca så kan jeg ikke se nogen grund til at han skulle gå all in allerede på floppet hvis han har ramt set når det ser så fint og ufarligt ud. Jeg tror nærmere på TT-QQ, men det vil jo vise sig om æslerne dur eller om du sprøjter når klaveret kalder.
Haha, hvor jeg elsker den lingo :D
@Fjahgo
Ja, det er mega sjovt at digte noget andet, men kan vi ikke lige holde os til denne hånd?
;)
Jeg vil også sige call... Esserne koster af og til kassen!
Kan vel næppe have to par, og rainbowflop, så ingen flush mulighed, det må være et easy call, men det er jo nemt at sige på andres vegne
Mikkmakk
Er der ingen der mener den bør foldes?
Er det helt enkelt bare easy call?
snowking
Synes ikke det er et easy call, men vælger at kalde.
Du er enten oppe imod et set eller et overspillet overpar. Jeg vil ikke være mand for at vurdere præcise sandsynligheder ud, men du får ca. 1:2 på dit call og jeg vil mene overparret viser sig mere end 33% af gangene.
Altså hvis du virkelig vil folde til hans set i 4"ere, så må du da gerne det! :D
Som han spiller den vil jeg mene, at det er for svagt at folde.
Jeg synes ikke der er nogen synderlig åbenlys grund til at du folder... Jeg ville calle og håbe på, at han ikke har et set. 2 par er noget rimelig usandsynligt med det flop der.
Jeg synes for det første ikke at du skal 3-bette floppet, men nu hvor du gør det, folder jeg til raiset. Du skal satme have et super fish read for at kunne forsvare et call. Han 4-better mod en preflopraiser! På et ret tørt board plejer det 99% af gangene mod en relativt fornuftig spiller at være en hånd bedre end et par.
Peter
Jeg valgte at folde.....
Hardgrove>
Du har måske ret i jeg ikke skal 3-bette den,men når man ser i bakspejlet,så synes jeg at den information jeg får for 18£ (havde kostet 12 at calle),er super god....
Lad os antage jeg kun caller her,hva så med turn,her ville jeg jo ingen idé ha,om hva han sad med?
På denne måde,synes jeg faktisk det er et easy fold til det all in,da han som Hardgrove siger,99% af gangene vil have ramt bedre end 1 par....
Jeg tror faktisk jeg sparede penge ved at 3 bette den,men vil meget gerne høre andre argumenter?
Alle Jer der siger den bør calles hører jeg også gerne argumenter fra:)
Ludomaniac er måske inde på noget,men tror bare man som oftest vil se et set fra villian,efter al den action pre og postflop....
snowking
Snowking
Ved at spille hånden på denne måde bliver du jo netop stacket af et set!!! Din modstander caller bare dit raise med et set, og whops i er all in på turn...
Du må aldrig 3-bette det flop!
Friis
Easycall mener jeg.
Selvom du løber ind i to par har du 30% for at vinde
og er det et set har du 10%. Ville aldrig folde i den situation. Højst sandsynligt har han JJ-KK, AKs måske endda.
Mandelir>
Tak for pointen,det vil jeg tage til mig:)
Fremover vil jeg calle og se turn an,så undgår jeg forhåbentlig sådan en dum situation igen:)
Razga>
Jeg er ret uenig i at det er et easy call,ja,jeg AA,men med den måde han spiller det flop på,så nægter jeg at tro jeg kan være foran....
Nogle gange mener jeg altså man bliver nødt til at se sine AA slået og så bare tabe mindst muligt på dem....
snowking
Selvføgelig bliver AA slået i ny og næ. Egentlig så mener jeg, at lige så snart du bliver raiset på floppet du skal skubbe.