Samme villain som i denne tråd: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=130471
Indtil hånden opstår er spillet blevet en del aggro. Jeg har vurderet, at villain er blevet temmelig løs pre, dog ikke lige så aggro post. Vi er endvidere blevet dybe, villain har 149$, jeg dækker.
Vi har spillet denne hånd ca 5 minutter tidligere, hvor vi var 180 bbs dybe.
Foldet til mig på knappen, som for gud ved hvilken gang åbner med et raise. SB betaler, Villain siger 13, jeg betaler med Q6 ♣, SB smider. Flop 2x 5 ♣ j ♣ og villain better 22, jeg betaler. Jx på turn, og villain c/f mit 47$ bet og mumler lidt om "perfect scarecard" etc ...
Nu til hånden. Villain raiser fra UTG til 4$, foldet til hero i SB som siger 13 (ved godt det er for lidt, tænkte ikke over det lige netop var dette bord), villain betaler.
Flop: J42r (27$)
Hero bets 19$, villain calls 19$
Turn: 6x (65$)
Hero ??
Hvilken linje er bedst herfra? Villain har 117 tilbage.
AA OOP NL100
lidt mere pre, som du selv godt ved. I er semi-dybe, og villan kan være på begyndene tilt, derfor siger jeg 16 pre.
På turn skyder jeg nok 2 barrol 70 % af gangene og chekraiser AI 30 %. Det er lidt en smagssag, men med jeres historie hælder jeg nok til Chek raise.
Hvem er villan?
Og må jeg spørge dig, hvorfor du vælger at betale Villans re-raise i hånd 1?
Sammenholdt med førstnævnte hånd, synes jeg et c/rAI ku være sexy her. Hvis han er godt træt af dig, er det ikke utænkeligt at han caller et push med Jx. Checker villain bag, har vi et VB på river.
@ Lorten
Villain er den samme som fra linket, marsipan. Han better og raiser meget forskelligt.
mht til dit spørgsmål, så er det pga potodds, implied odds, position og jeg vurderer mig selv til at være en bedre spiller, og vi er oven i købet dybe.
@ Hardkare
Går ud fra du betaler et skub så?
C/R AI er ofte lækkert med overpar når stacksze er til det. dette her er et oplagt spot, da han ofte vil bette turn, for så at protestbetale.
"Foldet til mig på knappen, som for gud ved hvilken gang åbner med et raise. SB betaler, Villain siger 13, jeg betaler med Q6 , SB smider."
Fold PF med den skodhånd da.
AA hånden - Jeg er enig med Fitty og Løpenthin, det er et lækkert spot at CR AI.
Mickey
@lorten1
Syntes at reraise til 16 er alt for meget her! Du skrammer Villain væk alt for ofte samtidig kan han indsnævre din range betydeligt foruden du er super DONK - derfor er 13 fint.
Som spillet better jeg 45 på turn og kalder AI