Er netop kommet hjem fra Kiel hvor følgende hånd udspillede sig på finalebordsboblen i deres €100 2xchance freezeout.
Average stack er ca. 10.500 (startstack 3.000 med en 2nd chance der kan benyttes hvis man buster indenfor de første 6 levels), der er 3 pladser betalt, og 7 mand er tilbage.
Hero har spillet rigtig mange hænder og meget aggressivt, så anses formentlig som en maniac, men har kun tabt 1 showdown.
Avg: 10.500
Blinds: 300/600
Hero - BB - 22.500
Villain - UTG - 19.700
Hero kigger ned i A♥A♦
Villain raiser til 1700
Foldet til Hero der 3-better til 4100
Villain caller efter lang betænkningstid
Flop (8.500)
Q♠10♣6♦
Hero checker (Villain kiggede længe på min stack inden floppet, og han ligner en mand der gerne vil have skillingerne ind. Checker til ham for at induce)
Villain skubber
Hero caller
Villain vender 7♥7♣
Turn (42.500)
7♦
FML
AA på finalebordsbobbel i live €100 MTT
Det er risikoen når du slowspiller din hånd
Du tager en kalkuleret risiko for at tjene mere end det normalt kan ventes, og nu hyler du.
Det er ulækkert nok, men please lad være med at hyle når det sker på baggrund af så velkalkuleret en risikotagen.
Jeg synes du spiller den fint. Selvfølgelig skal du whine her. Den er ret ulækker.
@c_hope så efter din mening er den mest profitabel linje for nuts ALTID bare at stange 3/4 pot ud, eller hvad?!
Tud eller ej - Hero skal da aldrig have på nakken for linjevalget da han jo obv. spiller den optimalt...!
hvorfor have en "bad beats" tråd hvis folk ikke skal have lov til at klynke. lay off alle jer big pros, der lige skal trampe lidt ekstra på folk
@De fleste
Læs nu min post.
Jeg kritiserer på ingen måde OP's linie - overhovedet.
Han spiller sin hånd fint - at vælge at checke floppet øger variansen (og EV), og der pointerer jeg bare at en varianssøgende linie nok ikke skal hyle når det går galt.
@ C_hope - Håber virkelig det er et lvl. Hvor er det lige han slowplayer den henne? For mig at se er hans linie helt fin, og han får jo også alle hans skillinger.
@ OP - Uheldigt, men imo er der ingen grund til at poste den her. Mega standard spot, hvor du får skillingerne ind så godt som du overhovedet kan. UL
Jeg synes nu egentligt at det er i orden at oprette en tudetråd, når man kører fra Kolding til Kiel og så ryger på en to-outer lige før et FT i en livetour. Hellere sådan en tråd end alle de to-outere, der bliver postet fra MTTs i første level.
@op
Ul, men der skal nok komme et FT på et tidspunkt :)