har modtaget følgende email fra stars:
"Hello,
PokerStars has become aware of a group of players who were working together in our Double or Nothing (DONs) tournaments to the detriment of other players. You were involved in at least one tournament with these players and as a result you may have been adversely affected.
The players' accounts were closed and their funds frozen pending a thorough investigation, which is now complete. Those players have now been barred from PokerStars.
In a case such as this it is our policy to confiscate the colluders' winnings or balances and to distribute them to the players affected by their actions in as fair a way as possible. To confirm your credit, go to the 'Cashier' screen and click the 'History' button. Your share will be shown "ADMIN CREDIT", followed by the amount of the credit.
The integrity of the games at PokerStars is of paramount importance to us and we will not abide cheating or collusion in our games. We work hard to police our games and prevent such instances. In the rare cases where collusion has actually occurred, we make sure that any players affected are compensated appropriately.
Thank you for your continued play here on PokerStars. Please do not hesitate to let us know any time we can be of help.
Kind Regards,
PokerStars Game Security"
problemet er bare at når jeg går ind i "history" har jeg ikke fået noget tilgodehavende, og det er over 2 dage siden jeg fik email'en, når de har sendt email'en må man vel gå ud fra at de har tænkt sig at give mig nogen $.
Er der nogen der har fået samme email? og har du i så fald fået pengene?
account credit - email fra stars
Det er helt sindsygt så god kundeservice PokerStars yder.
Det er sku da meget godt at se at PokerStars har fokus på det og at de prøver at bekæmpe det.
Håber du får dine penge igen hvis de altså finder ud af at du har været udsat for snyd.
Jeg fik samme mail for ca en måneds tid siden. Jeg læste først mailen et par dage efter jeg fik den og da var pengene gået ind.
skriv til dem og spørg hvornår de kommer og hvor mange det drejer sig om.. de giver nok det bedste svar
har osse prøvet det på stars ( super service ) og de gik hurtigt ind
PokerStars sætter godtnok en høj standard, det må man give dem.
Jeg fik mine penge samme dag jeg fik mailen.
Jep, så er pengene røget ind, kanon service.. Men fy for den lede de dumme kineser-snydere må ha' dræbt mig med den erstatning jeg har fået.
Når du skriver sådan, så beder du jo nærmest selv om spørgsmålet: Hvor meget har du fået? :)
Er der ikke nogen der gider og copy paste denne tråd, næste gang en påstår at PokerStars er rigged.
Pokserstars +1
PS har sgu altid haft den bedste support allround.. altid en fornøjelse.
Haha. Det var ironisk, har fået den enorme sum af 6.18 dollars!!! hurra :)
Jeg fik mine penge med det samme?
Strange, men omvendt passede min beløb med det hele antalbuyins.