Halløjsa,
Kom lige hjem og ville spille lidt cash på laddies, men så, da jeg ville logge ind siger den "Account lockout, contact support"
Jeg har skrevet til dem, men har endnu ikke fået svar - nogen der har prøvet noget lign?
/Castor
- syndicnews.com -
"Account Lockout"
Ring til deres internationale support. De plejer at være til at snakke med!
Det vil jeg også gøre, har bare ingen anelse om hvorfor de har lukket den - hvad kan grundene være?
multiaccount, mistænkelige deposit-informationer (andet navn på creditcard/neteller etc.), colluding, chipdumping, forgæves forsøgt opkald til dit opgivne telefonnummer, eller måske bare en menneskelig fejl!
Jeg har været ude for det samme. Som jeg fik besked på at jeg skulle, kontaktede jeg supporten via mail, og inden for ti minutter var jeg online igen. Jeg fik dog aldrig at vide hvad der var gået galt.
Så er kontoen åben igen, fandt dog som LoneRangR aldrig ud af hvad problemet havde være.
Hos mig var det ihvertfald ikke for mange penge på kontoen der var årsagen, det eneste jeg kan sige med sikkerhed :-)
@LoneRangR
De stillede mig bare en masse spørgsmål om min konto, så var den åben igen - jeg havde heller ikke mere 4k til at stå der.
@shp2000
Er det ikke ok at indbetale med et Visa med en andens navn?
Jeg spørger fordi min kone har brugt mit Visa (med min accept selvfølgelig) til at indsætte på hendes konto.