Hej er der nogen der ved hvordan man kommer ind til den freeroll! Jeg har trykket på linket som der står på acemag men kan ikke finde noget!
Acemag/Virgin 5000$ freeroll
Jeg havde det installeret, og jeg kunne heller ikke finde det, så slettede jeg det, trykkede på det link og downloadede det igen, og så var den der!
du skal downloade fra deres hjemmeside (acemag) - og så skulle den MEGET gerne være der...
Kan ikke finde den, selvom jeg har downloaded via det der logo på aces side.
sorter efter multi, freeroll og så er den lige for
Damm den starter ikke som annonceret på Ace kl 1930 men 1930 GMT:-( Det er først om 2 timer!!!
Ude
Rafen det er peanuts;-)
Jeg raisede 4 x bb med AA blev click raiset af en og satte ham så all inn. Havde ham dækket! Hmm han rammer 777:-( næste hånd all inn med resten og ud!
damn barca, sidder på bord med dig. ARGH, jeg røg fra CL med 33K, til short stack efter QQ mod AA all in preflop. pis!
@creative..så det godt..damn det var uheldigt han lige skulle sidde med raketterne dÚr..monstorpot! :/
sluttede som nummer 5 med bigsuck på sidste hånd mod CL
Har K8 i big blind og SB som er CL raiser fra 6000 til 12000..kalder og rammer både 8 og K på floppet.. better 12000 hog SB raiser til 30000... går all-in og CL kalder med K9
Turn 10
River 10 :=(
men vandt da $325