Hej gutter. Nogen der har prøvet denne her tablet?
Den er for det første på tilbud til 3199 OG man får cashback på 1000 kr. Jeg er 99% sikker på at den kvalificerer til cashback, nu har jeg læst betingelserne på acer.dk OG der står også klart og tydeligt på Elgigantens hjemmeside at man får 1000 kr i cashback. Dvs den står til 2199 kr.
Jeg ville helst have en bærbar, men igen en bærbar vejer meget, og man kan altid tilkøbe det senere hvis man får brug for det. Acer Iconia w510 med rabat
Acer cashback betingelser
Acer Iconia 10.1" bærbar PC/ tablet W510 på tilbud i Elg.
Her er priserne hos pricerunner i øvrigt: Pricerunner prisindex
Man kan sikkert kun have 2 borde åbne samtidigt, men den kan sikkert også bruges til alm surfing osv. Men den har så kun wifi. Kan man evt tilslutte feks en smartphone og bruge den som modem gutter?
@isaac
Hvis den har wifi kan du selvfølgelig tilslutte den din smartphone via tether, da den går ind og laver et wifi netværk til dig.
Okay. Jeg skal lige afprøve den i butikken. Tastaturet skulle være en anelse stift i det, og jeg hader normalt den slags keyboards, der er helt flade og metalliske. Jeg foretrækker faktisk et helt gammeldags wired skod tastatur, det føles rigtigt godt med fingrene og armen.
Ok.
Edit: Hvis den understøtter Bluetooth, kan du vel tilkøbe dig et "ordenligt" tastatur?
Jo men det er lidt upraktisk at tage med på farten, det medfølgende tastatur kan skubbes om bag skærmen på Aceren.
Bumper lige for retfærdighed og verdensfred. Er den noget værd? Med henblik på cashback kan den nok ikke returneres med 14 dages returret, når man først har cashet 1000 kr ind :)
Lyder som et kanon køb.. den snupper jeg også :)
Bestilt :)... Fantastisk Pris
Det var fandme en god anmeldelse imsure2win1. MEN jeg skal lige afprøve den før jeg køber den, specielt med henblik på tastaturet som er klikfrit eller ret fladt. Det er ikke sikkert det ligger godt i hånden.
Overvejer dælme at give den et skud til kæresten. Lyder bestemt som et godt tilbud
Edit: Bestilt! Tak for tippet :-)
er på vej :)
Har modtaget omtalte computer i dag.
So far er oplevelsen positiv. Virker som et rigtig fint stykke elektronik hvis man ikke har de store krav. Til den reducerede pris er det imo et rigtig godt tilbud!
Prisen er nu tilbage på 5499 på elgigantens hjemmeside.
Tak til Isaac for tippet.
Det var så lidt. Håber den er pengene værd, og der var god værdi i tilbuddet. Det er også med henblik på de 1000kr i rabat fra acer. Håber du får pengene snarest muligt, selvom den slags godt kan tage et par uger.
Har i hvert fald udfyldt de krævede formularer osv, så nu må vi se. Der står det kan tage 4-6 uger så der er vel ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed :-)
Hvordan fungere den så? Er det en fin pc/tablet? Kan den køre Java, og de andre ting som NEMID kræver?
Min virker super :).. Kører alle prog. uden problemer. Men har ikke modtaget cashback endnu.
Har intet at klage over, super køb :)