For et par dage siden oprettede jeg en account på battlefield poker. Her i dag tilmeldte jeg mig så en 5+xx rounder level 1, fik ticket på alle levels op til level 5, som jeg sluttede nummer 2 i. Før jeg begyndte på denne streak havde jeg 900$ stående på min account. denne 2. plads giver 1200$ men jeg har kun modtaget 595$ da jeg kigger bagefter og jeg kontakter derfor deres floor manager, der siger at jeg har modtaget de 1200$
Efter lidt snak frem og tilbage finder vi ud af at jeg åbenbart har købt mig ind i 2 level 4, som jeg kun har fået tickets til men tilsyneladende ikke har spillet?!? Derudover havde jeg den eneste gang jeg spillede en sådan level 4, lige vundet ticket fra level 3 og på deres site bliver tickets automatisk benyttet når man har dem liggende.
Jeg kontakter support via e-mail og beder dem pænt om at refunde disse tickets, til hvilket de svarer:
"Dear Thomas,
Thank you for contacting Poker Advice.
You can view what has happened in "Playcheck". Playcheck is located in the menu of the poker software.
Please do not hesitate in contacting us if you have any further questions or comments. The tracking number for this issue is xxxxxxx.
Bret"
Jeg skriver derefter i en lidt vredere tone, hvordan jeg kan være sikker på at de har begået en fejl, til hvilket jeg får svaret:
"Dear Thomas,
Thank you for contacting Poker Advice.
Please check Playcheck again in an hour as there is a slight delay for the details to update.
In order to further assist you in your query we will need the specific tournament name, ID, date, time.
I apologize for the inconvenience.
Please do not hesitate in contacting us if you have any further questions or comments. The tracking number for this issue is xxxxxxxx.
Sho"
Hvad gør jeg herfra? Som sagt vil de have at jeg sender dem tourney ID, men indtil videre har jeg ikke set nogen forståelse fra deres side, hvilket gør at jeg har lidt tvivl om at de vil hjælpe mig? Turneringsnummeret i sig selv bør jo ikke kunne påvise noget, da det ikke er turneringer jeg har spillet men turneringer jeg ikke har spillet, der er problemet.
Hvad gør jeg nu?
Advarsel: Battlefield poker.
Check playcheck efter den time der er gået. Før er der jo ikke så meget at vende tilbage med. Herefter må du selvfølgelig tage den derfra, og forsøge at få dem til at refunde den ticket, såfremt der ikke står noget i deres T&C om at der kan være delay i at de bliver godskrevet ens konto.
Har snakket med dem og fået bekræftet at disse tickets skulle være købt og kan også se de tickets hvis jeg vil registrere til en level 4 rounder. Som sagt bør tourney ID ikke kunne hjælpe dem, ihvertfald ikke med begge tickets.
Nu er det ikke Battlefield, men PRIMA der er problemet i den her sammenhæng, idet du ikke taler med Battlefield support, men Prima''s support!
Spiller også en del på Battlefield (rigged :D), og jeg har ikke positive oplevelser vedr. deres "bank" system. Tingene går for langsomt, og jeg har oplevet, at pengene slet ikke kom.
Men masser af gode borde og gode turneringer - dog ikke deres support IMHO.