Mandag d. 12 marts laver jeg en bankoverførsel til bwin på xx.xxx dkr. Jeg følger deres instrukser til punkt og prikke, ret simpelt i grunden. Onsdag d. 14. undre det mig lidt, at jeg ikke har fået svar på den mail jeg skulle sende til dem samtidigt med bankoverførselen om at jeg har sat penge ind på min konto via bank, så de nemmere/ hurtigere kunne sætte pengene ind på min konto.
Jeg skriver igen en mail " på dansk/engelsk" og forventer et svar onsdag i henhold til deres hjemmeside med hurtig service. Torsdag formiddag sker der stadigt intet. HMMMM.. Jeg vælger at ringe til dem da jeg så er sikker på et svar... Jeg får fat i en engelsk kvinde som man skulle tro snakkede i en mobil midt ude fra junglen, shitttt lyden og forbindelsen er ringe..Men jeg får forklaret hende min situation og hun vil kontakte deres regnskabs afd. og vende tilbage på min mobil eller mail med svar senerer på dagen.
Torsdag eftermiddag er der stadig intet svar kommet. Jeg ringer igen til bwin, denne gang er det en stiv svensker, hun forklare mig at de ikke kan finde pengene, de er altså ikke registreret nogle steder hos bwin.... Nice to now, hvorfor helvede har de så ikke givet mig besked om dette pr. mail eller mobil som lovet.
Nå men jeg kontrollere igen min netbank for at sammenligne de data de skal have og de data som jeg har givet dem i forhold til en bankoverførsel, de stemmer overens så nu undre jeg mig altså en hel del over hvad der sker. jeg ved at bwin bruger SEB bank og pengene skulle overføres til den danske afd. i KBH,så jeg beslutter at ringe til dem. Her får jeg at vide de har modtaget mine penge Onsdag d. 13 marts, SEB kan både se at jeg er afsender og de data som bwin skal bruge for at sætte pengene ind på min konto...Nu bliver jeg satme arrig, de stive svenskere har holdt mig for nar, for nu ved jeg jo pengene er modtaget. Jeg ringer igen til bwin og for fat i hende svenskeren igen, Jeg forklare hende jeg selv har snakket med deres bank og pengene er gået ind, så nu vil jeg sku se mine penge på min konto. Efter 2 timer modtager jeg en mail fra dem at de ikke kan finde mine penge og beder mig om kopier og referens nr osv fra min bank. Det sender jeg så til dem.
Fredag eftermiddag er der stadig intet sket, jeg ringer igen og for at vide jeg skal sende kopi af min bankoverførsel og refens nr. HALLOOOO, det gjorde jeg jo dagen før. Hende jeg snakker med vil så IGEN tage fat i deres regnskabs afd. og vende tilbage med svar.men har jeg hørt noget????????, er penger på kontoen... neeeeeeej.
det er første gang jeg bruger bankoverførsel til bwin, og sidste.
Jeg bruger altid bankoverførsel til mine pokerkontoer, aldrig har det tager længere en 2 bankdage at modtage pengene og aldrig har jeg haft problemer, hvad fanden skal jeg gøre her????
ADVARSEL MOD BWIN
@philippo
grim historie ja,
nu har jeg selv arbejdet i flere firmaer hvor wire-transfers bliver brugt, og hvis det er et stort firma (som bwin) kan der ofte være lidt langsom kommunikation mellem kundeservice og økonomiafdelingen. Er ret sikker på at kundeservice ikke selv kan postere penge på din konto, ej heller selv finde frem til din overførsel ved brug af ref. nr.
De ligger højst sandsynlig info'en videre til økonomien, der så vil finde de wire transfer på mandag/tirsdag.
Uheldigt, men er ret så sikker på at du nok skal få dine penge, slå koldt vand i blodet makker.
@salomonsson
tak for dit svar...
Jeg ved godt det tager lidt tid med den kommunikation, det her bunder også lidt ud i at jeg har fri her i weekenden og havde regnet med at skulle bruge den på poker, så det " pisser" mig af pengene ikke er til min rådighed. det der dog undre mig er,at når deres bank har modtaget pengene onsdag, hvorfor kan de så ikke bare sætte dem ind på min konto.
Der er intet i vejen med bwin det er en af de sikreste Bookmakere overhovedet
Det plejer de ihvertfald at være, jeg har spillet hos dem over 100 gange
Formodentlig får du sat pengene ind på din konto før eller siden
@Philipo
Hav lidt tålmodighed.
Wire transfers kan tage tid.
Jeg er ret sikker på at det løser sig i løbet af den kommende uge.
MVH
Carl
@Phillipo
Grim historie... Håber det går iorden hurtigt. Men hvorfor bruger du bankoverførsel når der absolut ingen sikkerhed er? Jeg mener banken kan jo ikke trække pengene tilbage, som de kan med visa...
\INC
@ all in inc
Jeg har intet visa eller lign. da jeg har erkendt at jeg ikke rigtig kan styre sådan et kort.... :)
Jeg har brugt bankoverførsel rigtig mange gange, og jeg har aldrig tidligere haft nogle problemer med dette.. før nu.
bwin har altid været til grin, prøv at læs på betxpert om dem... mange grimme historier...
brug en dansk bookie i stedet, dem er der aldrig problemer med
@PHILIPPO
Kan kun anbefale dig i at få et visa-electron, det kan man ikke overtrække og du kan oprette det "næsten" alle steder, da det ikke er et desideret kreditkort..
@ ALL IN INC
prøv at tjekke The hundred Grand igår på stars..
Skrub Skrub
Loua
@ Loua
Helt sikkert ! super skrub skrub ;-) Stort tillykke !
\INC
Ps. Jeg tager den i aften ;P
har selv været igennem præsis det samme blot med party. Du skal ha fat i en af deres managers altså en der er lidt højre end de normale supporter og så skal du kun ha kontakt til ham/hende det hjalp i min sag med at de fandt mine penge til sidst. tog dog 3 uger eller sådan noget