Pas på med Mermaid poker.
Har haft en konto hos dem i et par uger, og pludselig er kontoen lukket.
Ved henvendelse til dem kan de ikke oplyse om årsagen, ej heller oplyse hvad der sker med de på kontoen stående penge.
MVH
Carl
Advarsel mod Mermaid Poker
Jeg har spillet hos mermaid i en del måneder og har ingen problemer haft med dem. Udelukkende tilfredshed med deres side herfra..
@hostrup
Vil jeg da huske, men har ikke haft nogen problemer, med dem og har ikke hørt om nogen der har. De har jo lige stået for DM i hold poker for fan klubber, som var en kanon arrangement, og har da spillet der uden problemer længe.
Har du brugt deres live help? og du må da have en mail i forbindelse med oprettelse, som du kan sende til dem.
Har haft fat i dem både pr. telefon og pr. mail, men ingen ved noget !
Hej Carl !
Vi har absolut ingen henvendelse fået, hverken pr. telefon eller mail ?
Har du haft kontakt til vores support på Gibraltar, iøvrigt dem som varetager hele boss netværket - og ingenting hørt derfra er det selvfølgelig beklageligt. Smid dit nickname i min PM her og jeg skal personligt tage et kig på dig. Dette vil jeg selvfølgelig gøre såsnart systerme er oppe at køre igen efter den store opgradering som foregår lige pt.
/Kimo
hostrup
må man spørge hvad du hedder der inde, har snakket meget med en der fra, i forbindelse med den turnering i de lavede for fan klubber. Så vil jeg da lige spørge ham.....
@kimo.
Jeg sender dig en PM.
At I ikke har fået nogen henvendelser passer simpelthen ikke.
Jeg har en "ticket" med sagen, og har snakket pr telefon med Cecilia Whitefield, som jeres support på gibraltar henviste mig til.
@ hostrup
Er det Gibraltar-folkene, du rent faktisk har haft fat i?
Pas nu på med altid at råbe ''Ulven kommer'', før den rent faktisk kommer. Det er til at blive ør i hovedet af al den brok, hver gang tingene ikke lige går din vej med det samme...
Og nej, jeg har ikke noget med Mermaid at gøre!
Må melde op at jeg synes de har en rigtig god service, og har heller aldrig haft problemer derinde.
Mvh
Guti
Hej Carl !
Okay, hvis det er en "ticket" som du har modtaget, ja så er det Gibraltar folkene du har haft fat i.
Jeg skal nok give dem et los i revyen så der sker noget action. Beklager selvfølgelig at den slags sker, men er desværre ikke noget vi selv er herre over.
Kimo
@dooh.
Jeg forstår din holdning, og har tit også samme opfattelse af diverse sager.
Det er en uge siden jeg fik lukket min account, og efter at have afventet deres lovede mail, samt kontaktet dem, syntes jeg det var tid til at ekskalere sagen.
Hostrup
Det er beklageligt at du har haft problemer med at få svar fra supporten. Jeg har undersøgt sagen, men vil ikke i dette forum offentliggøre årsagen til at din konto er blevet spærret, kun at den indtil videre er velbegrundet, men selvfølgelig skal undersøges til bunds. Du vil modtage en email så snart dette er sket.
Hvis der er andre pokernet spillere som fremover får problemer med supporten, så skriv til [email protected]. Her vil det danske team gøre alt får at i får en positiv oplevelse.
"Klager" som Hostrups SKAL og VIL vi ALTID tage os hurtigt af.
Med venlig hilsen
P. Andersen
Mermaidpoker
@hjalte
Tak.
Jeg afventer jeres mail.
MVH
Carl
@ Hostrup
Det samme er sket for mig og jeg finder det slet _slet_ ikke tilfredsstillende.
Lå i flere mdr. i toppen af deres Raked Hands 100 men spillede så i en periode ikke så meget derinde og nu vupti - account locked.
@ Kimo
Jeg smider dig lige mit username i en PM, for supporterne fra Boss Media forstår da slet ingenting.
jeg ligger også i toppen af deres raked hands top 100.til forskel for hostrup og andre .Er jeg meget tilfreds med mermaidpoker.og har aldrig fået låst min konto..men det er der nok en fornuftig forklaring på.....hvad ved jeg.
Hej alle !
Lad os nu lige holde kammertonen, ikke drenge c",)
Carls sag er under behandling og forhåbentligt snart løst.
Gamskjærs er der nu taget fat i, så forhåbentligt sker der noget også på den front.
Lad mig dog lige understrege at supporten/security har deres grunde hvis de fryser konti og at det i det store hele er til alles bedste. Er der uoverensstemmelser/misforståelser finder vi en fornuftig løsning på tingene.
/Kimo
Naturligvis findes der en fornuftig forklaring, som jeg er sikker på at Kimo kæmper for at få løst. - Tak for det.
Mermaid: At I lukker en kundes konto kan der være mange (og sikkert gode) forklaringer på, men det mindste I kan gøre er vel at skrive en mail til kunden om at I har gjort det, en kort forklaring hvorfor, samt en beskrivelse af hvad der videre vil ske !
Samtidig: Når man ringer til jer med et problem som dette bliver man kastet rundt mellem gibraltar (boss media) og sverige (webdollar), og der er ikke rigtig nogen der ved noget. Når man har ringet en 4-5 gange og til sidst får at vide, at Mermaid absolut ingen henvendelser har fået, så er det ikke godt nok.
MVH
Carl
EDIT: STAVEBØF
Mermaid er nice :) der er ekstremt dårlige spillere derinde. så er nice
@danger9
Enig, men kvaliteten er dog steget meget det seneste ½ år.
Jeg må sige at jeg er enig med Hostrup, har en gang prøvet at få lukket min konto ved party, og samtidig med de lukkede den sendte de en mail præcis med hvad de mente jeg havde gjort forkert, samt den dokumentation de havde. Før de kunne åbne den igen skulle jeg så forklare situationen, hvilket jeg gjorde og kontoen blev åbnet igen med det samme.
Kontakt personens tlf nr. stod i mailen, så der var ingen problem med at få fat i den rigtige.
Hvis i mener i har noget på Hostrup, må i lave jeres sag først og lukke hans konto bagefter. Ellers er det klart at folk føler sig snydt.
AndersF
@andersF
Præcis mit pointe.
At lukke en konto er sgu fint nok, manglende information er ikke fint nok.
Jeg har spillet meget på Mermaide og er glad for det, men det er klart at kundeservice er til for kunderne så når der er problemer skal de også hjælpe med at få dem løst.
Men det er da rart at vide hvem man skal henvende sig til hvis man oplever noget ligenden.
Tak til Kimo.
Min konto er på vej til at blive genåbnet.
Kontoen var lukket grundet mistanke om chipdumping !
Jeg spiller åbentbart cashgame så dårligt, at Mermaids system karakteriserer det som chipdumping - LOOOOOOLLLL
MVH
Carl
Hehe... Der er en grund til at det ikke er cash kongen du bliver kaldt :P
Ja skomager bliv ved din læst !
Jeg skal holde mig til mine rebuy turneringer !
Hej Carl !
Tja lad mig sige en ting. Nu har jeg selv efterfølgende både set og evalueret de "famøse" hænder som lagde grund til mistanken. Du skal nok ikke poste dem herinde LOOOOOL.....
/Kimo c",)
Jeg så dig spille derinde dengang. Det var ikke chipdumping. Men siger du til næste gang du skal ind og spille lidt cash på mermaid ?
lol. Det var sikkert lidt ala den "gæt 2 hænder" vi så tidligere, hvilket jeg godt kunne forestille mig koster lidt en gang i mellem..
Jeg har engang tisset på den lille havfrue i København....
Carl....du spiller ikke cashgames...men hasgames..GG
JanTheMouth
Hej Kimo
Tak for din indsats.
I skal vist have nogle procedurer op til revision.
1. Årsagen til at en konto bliver låst grundet mistanke om chipdumping, er vel at I frygter tab i forbindelse med kreditkort brug ?.
2. Når en konto I ser som mistænkelig udelukkende er funded med ikke reversible betalingsmidler, kan I vel ikke have problemer ?
3. Når I lukker en konto, bør I vel kontakte kontohaveren ?
4. Når man er kunde hos jer, bør man vel ikke blive sendt mellem gibraltar og sverige ?
MVH
Carl
Hej Carl !
Velbekomme, var så lidt.
Ja, grunden til de fryser dem er som regel pga af misbrug af stjålne kort etc. Hvad man dog også ser, er at folk dumper til hinanden for at spille bonusser fri, selv på uafhængige sites i Boss netværket.
Er ikke helt med på hvad du mener med "ikke reversible midler" ? Kunderne og en evt. sammensvoren kan jo til enhver tid hæve deres indestående ?
Er enig i at kunderne bør informeres. Jeg var faktisk af den overbevisning at de blev det ? Security forsikrede mig om at du havde fået en mail med et svar indenfor 3 timer efter de havde modtaget din forespørgsel. Men er som sagt enig i betragtningen, at support selv bør henvende sig, såfremt de altså ikke har den procedure normalt.
Problemet med Sverige og Gibraltar skyldes at Boss Media rent faktisk ejer Webdollar og at der derfor foregår en til tider irriterende kastning frem og tilbage vedr. nogle problemstillinger som involverer økonomi. Mermaid poker har i den daglige drift ikke noget som sådan at gøre med likvider,transaktioner osv.
Jeg træder blot til for at hjælpe så godt som muligt, idet at jeg ved at de spidser ører ved Boss når jeg åbner min rappe kæft :-)
Kan dog afsløre at vi senere hen får implementeret et alternativt betalingssystem, så kunderne får en mulighed mere at vælge imellem. Dette projekt ligger dog nok nogle måneder ude i fremtiden, men der arbejdes på det pt.
Mvh
Kimo
@Hostrup
Enig i at kvaliteten af spillere derinde er steget meget. Førhen var en avg. pot på 300-500 på 5/10 bordet ikke unormalt. Nu er den sjældent over de 100. Tighter than britneys baby!
@Kimo
Nu skal jeg self ikke tale for Hostrup men mon ikke han med reversible midler mener indbetaling med stjålne kredit-kort. Altså midler som banken senere vil kræve tilbagebetalt?
@verndroid
Præcis.
Chipdumping fra en konto der er funded med neteller giver jo ligesom ikke rigtig nogen mening.
Hej Carl !
Nææ, har du sgu da helt ret i,så kan du ihf nogle tricks jeg ikke har hørt om :-)
Har sparket til dem igen her til morgen, men som jeg skrev til dig igår er systemerne ikke helt oppe at køre optimalt endnu, men føler mig overbevist om at såsnart de er så er du back in business.
/Kimo
@Kimo
De lytter desværre ikke til dig.
Og nu ved jeg at du vil komme med en længere udredning om systemer der ikke kører osv osv.
Hvor er jeg som kunde egentlig ligeglad:
I lukker på fejlagtigt grundlag min konto.
I informerer ikke om noget som helst.
Når jeg henvender mig, bliver jeg sendt frem og tilbag mellem forskellige afdelinger utallige gange.
Når jeg henvender mig her, får jeg at vide at ljeg aldrig har henvendt mig.
Når I så erkender at I har lavet en fejl, får I ikke fingeren ud og får det fixet, og kommer med alle mulige søforklaringer om at systemer der ikke kører m.m.
Sorry, men jeg synes virkelig det er en kunde service der stinker, og jeg håber virkelig at en lille bitte sag som denne giver jer grund til at tænke over jeres procedurer, da det vel ikke er den form for kundeservice I vil tilbyde ?
MVH
Carl
Hostrup.
Finder efterhånden dine indlæg er lidt farvet af en "Mermaid stinker" holdning. Kimo gør og har gjort hvad han kunne og kan, for at få åbnet for dit kort. Men ja, et pengetransaktions firma som Webdollar gør ikke noget overilet. De er til for kunderne og brugernes skyld og vil rent sikkerheds mæssigt hellere checke det hele igennem 2 gange, frem for at være afslappede med brugernes kreditkort.
Det er vi sådan set mange der er glade for !!
Mvh.
P. Andersen
Mermaidpoker
@hjalte.
Du har 100% ret, min indlæg er farvet af en Mermaid stinker holdning, da jeg desværre har oplevet jeres kundeservice meget mangelfuld og arrogant.
mvh
Carl
vil bakke hostrup op her, det stinker lidt af dårlig kundeservice, og hvis du kigger hans indlæg igennem angriber han jo på intet tidspunkt kimo, men derimod mermaid som han føler sig dårligt behandlet af...
Jeg er helt pjattet med Mermaid Poker.. Synes det er super fedt at man kan risikere at vente op til 4 uger på at få en åndssvag security code sendt med posten.
Derudover har i bare de VILDESTE multitable turneringer kørende konstant.. man kan jo rent faktisk risikere at vinde næsten 100 dollar i 1st. price!
Tager hatten af og bøjer mig i støvet for jeres unikke og altid velfungerende koncept!
@Amydiamond
Det var da et totalt latterligt indlæg og komme med som ikke har en skid med noget som helst i denne tråd at gøre.
Undskyld at denne heller ikke har ...
Noget der tyder på du ikke har været derinde ever...
S+ fik jeg endelig en tilbagemelding fra Mermaid.
På trods af, at de som (som kimo skriver ovenfor)godt kan se at lukningen af min konto er meningsløs, har de ikke kunnet få kontoen genåbnet.
På trods af dette har de frigjort de på kontoen stående $$$$
I gennem hele processen er jeg desværre blevet mødt med en meget ringe kundeservice:
1. Kontoen lukkes, og på intet tidspunkt tager mer maid initiativ til at konbtakte mig.
2. Derefter har de benægtet at have modtaget henvendelser fra undertegnede, på trods af at de i deres elektroniske sagssystem havde tildelt min sag et sagsnummer.
3. Utallige gange har de taget afstand til Boss og webdollar.
4. De har offentligt gået ud og diskuteret sagen uden på noget tidspunkt at informere undertegnede.
På trods af utallige opfordringer til at offentligtgøre hvorledes de ville forbedre deres kundeservice, har de unladt dette.
Mermaid poker kan jeg derfor kun fastholde min advarsel imod, og vil endnu en gang opfordre til at offentliggøre hvad de vil gøre for at forbedre deres kundeservice.
MVH
Carl
Kære pokernettere
Mermaidpoker vil ikke fremover diskutere enkeltstående tilfælde i dette forum. At en konto er lukket kan skyldes mange faktorer. Det forventer og mener vi at Webdollar, som styrer vores betalingssystem, har kompetancen til at bedømme.
Mvh.
P. Andersen
Mermaidpoker
Christ et site. Først kommer en rep herind og diskuterer en kundes sag (gør endda grin med kundens spil), så kører der lidt pingpong, hvor kunden stadig holdes for nar, hvorefter en anden rep kommer ind og fortæller at de ikke vil diskutere kunders sager mere. Uproffesionelt! Er sgu glad for, at jeg ikke har placeret en eneste dollar der.
Mon ikke mermaid skulle sende deres folk på grundkursus i markedsføring og grundkursus i kundebehandling.
Man kan ikke behandle kunderne spådan her i et marked hvor konkurrencen er hård.
Bare til orientering
Vi har 15000 personer registreret i vores database. Vi har mellem 1000 og 1200 inde og spille hver dag. Vi har 8-12 support henvendelser hver dag. Det vil sige at 99% af vores kunder er tilfredse og kører uden problemer. Det er sgu da fint. MEN de 8-12 kunder som henvender sig til supporten hver dag skal da selvfølgelig have en god og sober kundeservice. Det bestæber vi os på. De fleste support henvendelser bliver løst med det samme. Nogle af support henvendelserne bliver løst af almindelige dødelige mennesker og ja, De kan sgu også fejle i ny og næ. Andre henvendelser bliver løst af Webdollar, De har en meget stram sikkerheds politik og det medfører i nogle tilfælde at spillekontoen bliver spærret. Det har Mermaid Poker fuld forståelse for. Vi kan ikke drive en netvirksomhed med for løs sikkerheds politik. Dette vil vi ikke byde vores kunder.
Men som skrevet før. Pokernettere er velkommen til at skrive til [email protected] hvis de fremover har nogle support henvendelser.
Mvh.
P. Andersen
Mermaidpoker
Selvom man har så god en support så er den alligevel fejlet på alle punkter mod hostrup.
Godt det ikke var mine penge der var frosset inde for så havde jeg da stået hos webdoller eller en lokal mermaid rep for at få pengene udbetalt
Hjalte problemet er ikke der er begået en fejl, alle kan, som du beskriver, lave en fejl.
Problemet er håndteringen efterfølgende....Hostrups konto er STADIG lukket....
ja med al den ballade Hostrup laver forstår jeg squ godt at han''s konto er lukket !!!!
Tror vist ingen kan være i tvivl om, at det er et site, man skal holde sig fra. (Spillede i øvrigt på Cas Cph den anden dag og der var en fyr, som med store armbevægelser fortalte mig og resten af bordet hvor meget han tjente på mermaid, at det var det eneste pokerrum i fremtiden, bla bla. Sjovt nok kørte manden i en klam spand, måske en kadett anno 83, med klistermærker fra mermaid everywhere).
Men hey guys, mon ikke de er glade for denne tråd? Dårlig omtale er jo som bekendt bedre end ingen omtale.
måske man skulle lave en ny "tråd" og advarre mod dansk poker forbund - deres repræsentanter og deres såkaldte "medlemsservice"="kundeservice" er da lig 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tror ikke du får nogen klager hvis du gør det Sally, så go ahead... omvendt kender jeg mere end 4 personer der ikke er tilfredse med Mermaid...
Ja alle kan fejle... hvordan man hånderer modgang/problemer siger dog en del om et firm og dens ansatte.
@ Sally
Det er sgu ikke særligt imponerende at se en ny bruger på PN der starter med at dømme en anden bruger.
Det virker på mig som om du ikke har læst hele tråden igennem inden du bare blæser (din, i mine øjne ligegyldige mening ud).
På mig virker det bare som om du er sur på DPF, men det har jo intet med denne tråd at gøre. Hvis du har noget at brokke dig over, så start din egen tråd (ligesom Hostrup)
Det kan godt være at Hostrup fremstår lidt hård i sine indlæg en gang imellem, men denne gang vil jeg sgu give ham medhold. Det er en elendig service han har været udsat for. At han så er involveret i DPF har intet med sagen at gøre.
Jeg tror det er ordet "situations fornemmelse" du leder efter, for du er da helt væk fra vinduet !!
Ja Mermaidfolkene er nogen elendige fjolser og nu har de lavet selvmål endnu en gang.
@Mermaidpoker + repræsentanter
Hvad der fremgår er foregået i denne sag synes jeg som virksomhed vækker grobund for dyb selvransagelse. Ord som jubelidioter og gigantamatører klinger fint i mine ører
I har en, med god grund, utilfreds bruger der klager sin nød på landsdækkende forum efter gentagne gange ikke at kunne få respons på den dialog han har prøvet på at skaffe mellem ham og jeres virksomhed - en dialog der bliver benægtet nogensinde har fundet sted - til trods for at sagen har fået tildelt et sagsnummer
Der sker lidt, men ikke nok, han finder efter UGER ud af, hvad grunden egentlig er til hans konto er blevet spærret - vel og mærke efter han er gået ud i offentligheden med sagen, noget han skal vide max. 10 min efter hans konto er blevet spærret
Der bliver lovet at sagen bliver varetaget, så langt så godt, og så alligevel ikke, for ham webdollar helt sikkert vil lytte til har åbenbart råbt til en døv kanal - intet er sket videre i sagen
Nu går man så ind og proklamerer at offentlig debat af sådan en sag er uacceptabelt, og at man fremtidig kan henvende sig til kundeservice - ja tak, det har vi vist set indtil videre hvor meget det kan medføre
Mermaidpoker - dybt uacceptabelt og held og lykke med at holde på jeres 15000 klienter, jeg har ikke og vil aldrig signe mig op hos så amatøragtigt et foretagende...
Ja, det er da et forløb og ikke mindst en efterfølgende dialog (eller mangle på samme) der får en til at tænke over om det er et sted for en? Jeg ville nok seriøst overveje om det er noget for mig qua denne tråd!!
Hold øje med udsalget
Jeg kan snart ik se hvad der er mest ynkeligt. Et fællesejet pokersite der prøver at tale sin sag eller den horde af medløbere som melder sig på banen i denne diskussion.
Det kan ikke tælles på en hånd, hvor mange forskellige pokersites der har været tråde om pga økonomiske stridigheder. ENESTE forskel her, er at der rent faktisk kom et svar.
Godt taget mermaid. Nu ved jeg at webdollar til enhver tid kan lægge en Boss-spiller ned uanset hvad skin man spiller fra. Det er mere svar en hvad man kan få fra NOGEN af de andre sites.
fuck mig..
@ metalmania
Jeg er da ganske sikker på, at Boss netværket er udmærket tjent uden dig.. :)
Kegleindlæg at fyre af.. Lad dog dem der startede tråden køre den videre.. Men ak nej. .Altid nogen der følger dagens vind.. Patetisk!
Ydermere kører Boss og Webdollar deres helt eget game, hvad angår sikkerhed og kundehenvendelser.. Læs. Mermaid har formentlig aldrig hørt om Hostrups sag før denne bragte det op i dette forum.
At anklage mermaidpoker for at være inkompetente og hvad I nu ellers kan finde på, bør gå videre til de ansvarlige i netværket.. Det samme var sket om Hostrup havde spillet fra Celeb, sporting bet etc.
Alle Kimos indlæg.. og Andersens vidner vel om, at man tager tingene rimeligt seriøst og prøver at få en forklaring fra "head office"
Men igen.. Ak nej.. Der skal bare være brok.. Så har vi det bedst.. Igen.. patetisk
Og skal vi så ikke få denne tråd lukket.. Er sgu til at brække sig over alle de rygklappere der er.. Uanset om man kører Kadett eller Mercedes..
Og jeg forstår så udmærket at Hostrup kræver en forklaring.. Ville gøre det samme selv.. Dog mener jeg at kritikken er for hård og tingene burde været ordnet i "fordragelighed" istedet for denne hetz mod et relativt nystartet site.. Og så endda dansk..
- Martin
Celebpoker som er under BOSS har også lukket min account nu... Har ikk spillet på den i lidt over en uge pga. mit net har været nede, logger så på idag og finder ud af den er spærret....
Men i det mindste svarer boss skins altid tilbage på mails inden for 3-4 år...
Det er jo Boss media der er problemet i det her tilfælde.
Det er snart ugentligt man læser historier om Boss Media der lukker kontoer og nægter at kommunikere med de folk hvis kontoer de har lukket.
@allinDK
Patetisk? Rygklapper? Er det de ord man skal have hæftet på sig fordi man giver sin mening til kende omkring en sag man synes er relevant?
Jeg håber ikke jeg ophøjer mine formuleringer til dit guddommelige smukke niveau, men vil dog istedet prøve at argumentere for, at det du skriver er - ja, hvad skal man sige - patetisk
Du skriver i dit indlæg flg. "Ydermere kører Boss og Webdollar deres helt eget game, hvad angår sikkerhed og kundehenvendelser.. Læs. Mermaid har formentlig aldrig hørt om Hostrups sag før denne bragte det op i dette forum."
Dette er også hvad jeg har læst mellem linierne, men dette ændrer dog ikke på, at det er Mermaids ansvar at videreføre sådan en sag på vegne af deres klienter, noget de sikkert er meget kompetente til, efter "når vi lige har tid princippet", gerne efter et par måneder. Amatøragtigt og total inkompetent at mellemledet Mermaid ikke har styr på dialogen mellem klient - netværksudbyder
Om ikke som hovedansvarlig, så med kundeservicen som observant - sikre at en sag som denne bliver udført hurtigt og problemfrit...
- At konkludere det er netværksudbyderens skyld er måske ikke skudt ved siden af, dette bortforklarer ikke at ansvaret ligger hos Mermaid!
Ting som denne sag skal ikke foregå i "fordragelighed" mere når sagen er kommet så langt ud, så er vi ligesom nået over grænsen...
Men ellers vil jeg, Martin, sige tak for et velbegrundet og sagligt, lettere unødigt, personoverfald af mit indlæg, må vel konkludere, at jeg fremover er boardets rygklapper og du er den store farlige netpolitimand, hvor vi alle helst skal have samme mening som dog
Spiller også på boss media... Jeg spiller ved sportingbet, og der ryger pengene altid tilbage på sportingbets egen side, når jeg logger af... det gør de ikke de andre steder??
@Hostrup
Kan vi lige få dagens update. Konto: genåbnet/lukket
Det er søndag, jeg tvivler på den er blevet genåbnet. Boss Media folkene holder vel også weekend som alle andre dødelige.
Mickey
@Mickey
Ja det er måske rigtigt, men de burde ikke holde weekend før de havde kigget på en sag hvor de ved en fejl har lukket en konto ;)
Men.... ligger hele problemet ikke hos Webdollar?
Jeg har lige haft lukket min konto på Celebpoker, som også er BOSS.... Skriver til dem, de kan ikke fortælle hvorfor, men beder mig om at kontakte Webdollar....
Det gør jeg så, de siger at min konto er lukket pga. de havde sendt en ny "verification code" som blev returneret.... Skulle så bare bekræfte min nye adresse overfor Webdollar så åbnede de den i løbet af 10 minutter cirka....
Men aner selvf ikk hvor prob. her ligger, om det er Mermaid eller Webdollar der har lukket ned....
@costas.
Intet.
Jeg er forespurgt om jeg vil mødes med Mermaid, når Pierre Andersen er hjemme fra ferie om et par uger
MVH
Carl
Hej Carl
Jeg er selv medlem af Dansk Poker Forbund og har læst den tråd du har skrevet. Skal ikke gøre mig klog på mermaidpokers service, da jeg spiller på partypoker, men kan gøre mig klog på den service du/i har ydet mig i dansk pokerforbund. Du/i kan lærer af det, du selv skriver om mermaidpoker, for service/kommunikation er ikke ligefrem i højsædet hos jer. For I reagerer heller aldrig på henvendelser.
@Herforth
"For I reagerer heller aldrig på henvendelser."
Det er jo løgn. Hvis du vil tages tages seriøst må du uddybe det mere, og lade være med at overdrive.
Og husk "overdrivelse fremmer utroværdigheden"
*Edit* Er du evt. endnu en "aktionær" der er træt af den dårlige omtale?
/Costa
@Herforth
Der er jo så den væsentlige forskel på Dansk Poker Forbund og Mermaid Poker, at DPF er en forening baseret på frivillig gratis arbejdskraft, mens Mermaid Poker er en forretning med aktionærer, hvis indtjening skal komme fra spillerne.
Ved en frivillig organisation, hvor man ikke har nogen penge ude at svømme, må man forvente en vis responstid - der er jo ikke 24/7 bemanding sådan et sted.
Mens en virksomhed som Mermaid Poker skal kunne svare og hjælpe 24/7 - specielt i en sag hvor de har lukket en konto hos en af deres kunder og der formentlig er en ikke uanseelig sjat penge ude at svømme, skal de være klar til at yde deres ypperste. Ellers forsvinder kunderne og dermed hele forretningsgrundlaget.
@herforth.
Hej Jan.
Jeg er naturligvis ked af hvis du ikke har fået den service du har forventet.
Jeg har gennemgået al mail-korrespondance vi har haft med dig, og så vidt jeg kan se er alle dine henvendelser håndteret inden 72 timer.
Hvis dette ikke lever op til dine forventninger, er det selvfølgelig beklageligt, men som Gene skriver, er vi en organisation der hovedsagligt er bemandet af frivillig arbejdskraft.
Det betyder, at vi p.t. har en deltidsansat sekretær som eneste ansatte.
Vi bestræber os selvfølgelig på at håndtere medlemshenvendelser hurtigst muligt, men kommer aldrig til at have 24 timers bemanding.
MVH
Carl
Hej Carl
Du efterlyser hvad Mermaid vil gøre i fremtiden med hensyn til den kundeservice som har været anledning til tråden her bliver offentliggjort.
Jeg husker da vi startede op, at din bror (Frederik) som jeg antager det er skrev posetiv om os men, at vores problem var vores valg af netværk.
Det er klart, at man bliver fuldstændig vanvittig af, at blive kastet rundt. Som du ved kan vi ikke gøre noget hvis nogens konto lukkes MEN vi bliver også berørte over, at vi ikke er informeret når en sådan ting sker, så løber du panden mod en mur x antal dage, vi ved intet og ka ikke tage affære, dette til alles utilfredshed, noget ingen kan være tjent med.
Hvad vil vi gøre?? Vi vil simpelthen forlange info med det samme når folks konto lukkes, og samtidig forlange, at kunden får det samme, så vi får mulighed for, at føre en dialog med kunden. Men fastholder webdollar en lukning kan vi INTET stille op.
Måske nogen mener det modsatte, men vi bestræber os virkelig, på at give en god service, men ved vi ikke der er behov for den grundet manglende info kan vi ikke stille noget op.
Skal lige nævne, at denne tråd er sendt til Boss Media i håb om de også fatter vigtigheden i, at give os som pokerside den nødvendige service så vi kan give en god service videre.
Hvad jeg syntes er lidt kedeligt når man har en sådan debat, er dem der kommer med helt urimelig kritik af os og ofte en kritik som intet har med emnet at gøre.
Kunne man holde en debat på et sagligt plan, vil det være til alles bedste og forhåbentlig gøre, at vi lære og bliver bedre. Altid godt med kritik for på den måde kan vi gøre det bedre i fremtiden, men ofte kommer der personer ind i debatter af denne slags som ikke har andet formål en, at hagle os ned, de samme som startede tråden i tidernes morgen da vi proklameret, at vi ville åbne en pokerside og søgte nogle aktionærer.
Tager man disse indlæg ud af denne tråd er det jo rent faktisk et godt emne og en saglig debat.
Der kommer en kritik fra dig som er fair og åbenhjertelig ment og som du mener skal diskuteres.
(og tro mig vi vil MEGET gerne vide hvis vi kan gøre ting bedre)
Nogle giver dig så medhold da de har prøvet noget lign.
Andre fortæller så, at de har haft problemer hvor de har været tilfredse med vores service og sådan kører en saglig debat frem og tilbage i mindelighed.
Men hvergang nogen så ytre noget posetivt kommer de samme fjolser og blander sig i debaten med deres sædvanlige " du må være aktionær" og straks er en konstruktiv debat blevet til alt andet end lige det det handlede om, nemlig din oplevelse med kundeservice.
Det syntes jeg er både synd og ødelæggende for dit indlæg og vores mulighed for, at tage stilling og gøre noget ved det der er problemet her nemlig din oplevelse.
Boss Media service over for os er afgørende for det vi kan give videre og tro mig vil kommer til, at lægge et meget stort pres på dem, at de skal oppe sig betydeligt, således at vi kan blive endnu bedre til, at løse vores kunders problemer, så tak for at du gjorde os opmærksom på det og tro mig når vi siger vi har gjort alt vi kunne.
mvh
K. Pedersen
Mermaidpoker
@Molke.
Tak for dit indlæg, det er præcis en sådan udmelding der har manglet fra Mermaid.
Jeg tror alle er bruger er indforstået med at en midlertidig lukning af en konto kan være nødvendig, og jeg har med dit indlæg forstået, at mermaid med dette vil tage fat om roden af problemet i sen sag som denne, nemlig informationsflowet.
Når en kundes konto bliver lukket, (det være sig berettiget eller ej), må man som kunde forvente en udmelding fra jer af, og vigtigheden af hurtig respons i sådanne tilfælde kan ikke undervurderes.
Jeg håber i får Boss til at forstå vigtigheden af at servicere kunderne proffesionelt, og håber at denne sag kan være medvirkende dertil.
MVH
Carl
@Molke
"Hvad jeg syntes er lidt kedeligt når man har en sådan debat, er dem der kommer med helt urimelig kritik af os og ofte en kritik som intet har med emnet at gøre."
Der har været nogle få urimelige indlæg, men resten har da været helt i orden.
Det grundlæggende problem for Mermaid er efter min overbevisning at I ikke gør noget dårligere end mange andre sites, men i dette tilfælde har brugerne bare mulighed for at "ramme" jer, og komme af med noget af den utilfredshed der generelt er med pokersites support og manglende information, men utilfredsheden er 100% i orden, da det bare ikke kan passe man kan lukke en brugers konto fordi han spiller nogle hænder dårligt.
Men det er i virkeligheden ikke jeres største problem. Problemet er at I har samarbejdspartnere i ikke kan samarbejde med.
Når en bruger signer op med Mermaid indgår parterne så at sige en gensidig aftale. Brugeren kan spille poker men må ikke snyde, og sitet stiller software til rådighed.
Det er, i hvert fald moralsk, begge parters pligt at sørge for betingelser der gør at man kan opfylde disse forpligtelser og aftaler man indgår.
Når Mermaid har underleverandører der lukker for en uskyldig brugers konto, og Mermaid efterfølgende INTET kan gøre, opfylder sitet ikke sine forpligtelser.
Efter min mening skal brugerne gøres tydeligt opmærksom på at hvis og såfremt man spiller dårligt kan man få lukket sin konto, for det er jo det der desværre er tilfældet.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om I har gjort ALT hvad I kan for at rette op på tingene, da denne sag er ekstrem dårlig reklame, men at kontoen stadig er lukket bekræfter jo blot at I har et MEGET stort problem med jeres leverandører.
Og desværre for jer, et problem der ikke er nogen umiddelbar løsning på. Det er ikke meget anderledes mange andre steder, men det gør ikke problemet mindre for brugeren med den spærrede konto.
/Costa
P.S.
"Det syntes jeg er både synd og ødelæggende for dit indlæg og vores mulighed for, at tage stilling og gøre noget ved det der er problemet her nemlig din oplevelse."
Hold op med det tuderi. At der er nogle der kommer med noget, for jer, fejlagtigt kritik, er jo ikke ødelæggende for jeres mulighed for at tage stilling til problemet og løse det. Hvis det virkelig er rigtigt er det måske årsag til problemet. Nej vel........
@Molke
Citat Hostrup:
"Jeg tror alle er bruger er indforstået med at en midlertidig lukning af en konto kan være nødvendig"
Skal lige præcisere at jeg naturligvis er indforstået med en midlertidig lukning kan ske, problemet er hvis kontoen forbliver lukket og ikke genåbnet hvis brugeren er uskyldig.
/Costa