Advarsel mod Nordicbet

#1| 0

Hej PN,

 

Jeg vil fraråde jer at bruge NordicBet da de fusker med deres 100% bonus er den de har en 100% bonus op til 500 kr. 

Sagen er den de har en 100% bonus op til 500 kr. her indbetaler jeg så de 500 kr. men deres bonussystem fungere ikke. Jeg kan ikke få fat i deres live support da klokken er over 24:00 Jeg skriver så til dem dagen efter. Men her siger de at de ikke kan give mig den da jeg har brugt mine midler. Så er da super fedt det lige pludselig bliver det mit problem at deres system ikke fungere. 

 

Hvad mener i om dette, og har andre oplevet det samme?

Redigeret af r_U_PRO? d. 05-11-2021 15:39
05-11-2021 12:25 #2| 8

Tror du skal prøve at forklare det igen.


Forstår intet af hvad du skriver. 

05-11-2021 12:26 #3| 3

Han skriver han ikke fik sin bonus og Nordic Bet så brugte som undskyldning, at han havde spillet sine indsatte penge op.

Jeg har lige været ude for det samme, mage til fusker firma...hold jer langt langt væk

05-11-2021 14:20 #4| 0

Er hverken velkommen hos NordicBet/Betsson eller har på anden vis noget med dem at gøre, men der er jo ikke altid man får samme svar på samme sag fra to forskellige supportere.
Hvis der stadig afvises, kan det valuemæssigt være en ide at høre ad, hvad der konkret gik galt, så man eventuelt undgår lignende situation en anden gang med deres sikkert mangelfulde system for bonusser.

Blot hvis man vil prøve at optimere value fremadrettet

05-11-2021 14:41 #5| 0
Neemos skrev:

Han skriver han ikke fik sin bonus og Nordic Bet så brugte som undskyldning, at han havde spillet sine indsatte penge op.

Jeg har lige været ude for det samme, mage til fusker firma...hold jer langt langt væk

 

 De siger så at jeg skal kontakte dem når midlerne er på min konto. Det er flot når de er har lukket på jeres support. Og igen hvordan det være vores problem at deres system ikke fungere. 

05-11-2021 14:47 #6| 0

De er nu gode nok de supporters :-)


Husker den gang de først lagde en op til10.000 kr bettingbonus i indbakken, og man liiiige tænkte, den lyder for godt til at være sandt.

Så fat i supporten, og høre om den nu også var god nok > og svaret "ja, den er god nok, når er lagt i indbakken."

 

Kort tid efter kom der endnu et bonustilbud, fuldstændig magen til, så to 10.000 kr bonusser i indbakken.

 

Endnu en gang, fat i support, om det kunne være rigtig med to tilbud af den kaliber > og med samme svar tilbage, ja.

 

Selvfølgelig var det en megafejl, og blev fjernet kort tid efter.

 

Ved ikke hvor mange, der kan huske det, men ret sikker på

 

@supersafe

 

kan :-)

 

 


 

05-11-2021 14:51 #7| 0

Kunne godt tænke mig at vide om man rent juridisk har lov til at fratage kunden sin bonus nu da min har opfyldt alle instrukser som står i deres regler. 

05-11-2021 14:57 #8| 0
r_U_PRO? skrev:

Kunne godt tænke mig at vide om man rent juridisk har lov til at fratage kunden sin bonus nu da min har opfyldt alle instrukser som står i deres regler. 

 

 Er det en du har fået på mail med "regler og vilkår" ?

05-11-2021 15:02 #9| 0

Mon ikke det kan fjernes ved "åbenlys" fejl som man vidste eller burde vide.
Men selv har jeg en nu 3-årig sag hos "Nævnenes hus" hvor det blandt andet bliver interessant at se, om man kan fjerne kontanter fra cash back, der på ingen måde var givet på usædvanlige vilkår, med. Dog givet ved kamapagne. Hvis det er tilladt, er alt vel tilladt. Selv den nugældende bekendtgørelse om online casino nævner ikke meget om dette. Jeg mener dog ikke, det kan være forenelig med den gængse betydning af "betroede midler" som anvendt: § 11. "De midler, som spilleren har stående på spilkontoen, er betroede midler, der skal indestå på en modregningsfri konto i et pengeinstitut m.v., som holdes adskilt fra tilladelsesindehavers egne midler..."

At klage er ikke blot noget man lige gør, om minimumsgrænse er omkring 6-8 K i ét køb. Så det er stort set altid irrelevant, hvad den i øvrigt mangelfulde lovgivning egentlig siger.

Redigeret af ElMalo d. 05-11-2021 15:10
05-11-2021 15:23 #10| 0
Hawkeye skrev:

 

 Er det en du har fået på mail med "regler og vilkår" ?

 

 Nej, det er et tilbud de har inde på deres side under mine bonusser. Så står der mig skal klikke på announcen og skriver "beløb" og indbetale. Når det er gjort får man en notification på man man kan aktive sin bonus men den kommer så op med en fejl meddelelse når man trykker på den. 

05-11-2021 15:44 #11| 6
Supportprofil
r_U_PRO? skrev:

Hej PN,

 

Jeg vil fraråde jer at bruge NordicBet da de fusker med deres 100% bonus er den de har en 100% bonus op til 500 kr. 

Sagen er den de har en 100% bonus op til 500 kr. her indbetaler jeg så de 500 kr. men deres bonussystem fungere ikke. Jeg kan ikke få fat i deres live support da klokken er over 24:00 Jeg skriver så til dem dagen efter. Men her siger de at de ikke kan give mig den da jeg har brugt mine midler. Så er da super fedt det lige pludselig bliver det mit problem at deres system ikke fungere. 

 

Hvad mener i om dette, og har andre oplevet det samme?

 

 

Neemos skrev:

Han skriver han ikke fik sin bonus og Nordic Bet så brugte som undskyldning, at han havde spillet sine indsatte penge op.

Jeg har lige været ude for det samme, mage til fusker firma...hold jer langt langt væk

 

 Hej i to.

 

Jeg har skrevet en PM til jer her på PN, hvor at jeg har bedt jer oplyse jeres registrede email adresser som i benytter på NordicBet. Så vi kan undersøge sagerne og se om der er noget som vi kan gøre.

 

Jeg håber, at høre fra jer.

 

Venlig Hilsen

Tom.

05-11-2021 18:59 #12| 1
NordicBet skrev:

 

 

 

 Hej i to.

 

Jeg har skrevet en PM til jer her på PN, hvor at jeg har bedt jer oplyse jeres registrede email adresser som i benytter på NordicBet. Så vi kan undersøge sagerne og se om der er noget som vi kan gøre.

 

Jeg håber, at høre fra jer.

 

Venlig Hilsen

Tom.

 

 Kan du ikke fortælle noget om hvad der skal til for at modtage bonus hos NordicBet? Har intet tilbud eller kampagne modtaget siden en enkelt lille bonus i januar. 

05-11-2021 20:50 #13| 0
NordicBet skrev:

 

 

 

 Hej i to.

 

Jeg har skrevet en PM til jer her på PN, hvor at jeg har bedt jer oplyse jeres registrede email adresser som i benytter på NordicBet. Så vi kan undersøge sagerne og se om der er noget som vi kan gøre.

 

Jeg håber, at høre fra jer.

 

Venlig Hilsen

Tom.

 

 Får I ikke snart fodbold-rejse-promotion igen? Det var skidefedt ;)

(og husk lige at ugens højeste odds skal vinde en rejse igen!)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar