Advarsel Poker956 Skypenavn

#1| 5

Hej alle sammen, af princip årsag, vil jeg advare folk at låne penge til denne skypeprofil har DESVÆRRE ikke hans PN NAVN.

Poker956, en lille dreng som logger ind om natten og sidder og slikker røvhul på en. efter at ha skrevet sammen med ham i lang tid. Spørg han om han kan låne x $, hvor han lover at dagen efter shipper han tilbage med renter osv. Var ikke interesseret i renter bare i at han holdte sit ord.

Men desværre for ham, har han ikke holdt, hvad han lovede, og kom hele tiden med undskyldninger som.
Mit kreditkort virker ikke,
har glemt koden til at deposite og bla bla bla.

Man behøver ikke at være læge for at se at knægten bare er en lille ludoman, som sælger en for småøre.

DET HANDLER IKKE OM ET STORT BELØB, DET ER RENT PRINCIPSAG OG ADVARSEL TIL ALLE JER ANDRE SOM HAR HAM PÅ SKYPE!
Jeg ved vi har mødtes igennem PN, så han er herinde 100%

Og hvis du læser med din lille lort, så næste gang lær at hører godt efter de ældre i stedet for at lave nar af dem.

27-07-2011 18:04 #2| 15

Så en random dude tilføjer dig på Skype, og du låner ham penge, selvom du ikke aner hvem det er?

WP sir...

27-07-2011 18:08 #3| 0

Hvis det var op til 10$ så fair nok at du lånte ham pengene, men derover så må du da være kæmpeblank for at gidde at låne det til en random knægt?

27-07-2011 18:16 #4| 0

er det mig eller virker det til at være Pingeling...

27-07-2011 18:25 #5| 7
OP

Det er ikke en Random person.. Det har højst sandsynlig været en jeg har skrevet med for LANG tid siden på PN...

DETTE ER EN ADVARSEL SÅ ANDRE IKKE DUMMER SIG SOM MIG!

SÅ DROP JERES FUCKIN PIS MED AT SKRIVE LORT TIL MIG OK OG VÆR GLAD FOR JEG ADVARE DIG!?

27-07-2011 18:28 #6| 3

Du kunne have hjulpet os endnu mere hvis du havde spurgt ham via skype om hvad hans PN nick var?

Dette ville også evt gøre det nemmere for dig lige at tjekke efter hvor troværdig han nu engang var.

27-07-2011 18:29 #7| 2
OP
Dbl_smack skrev:
Du kunne have hjulpet os endnu mere hvis du havde spurgt ham via skype om hvad hans PN nick var?

Dette ville også evt gøre det nemmere for dig lige at tjekke efter hvor troværdig han nu engang var.

Det er mere for jeres egen skyld.. 100% der er flere PN brugere han har slikket sig ind på...

Hvis nogen ønsker at låne, så spørge efter skype eller noget andet.

Får du så Poker956 på skype ved du det ham.
27-07-2011 18:35 #8| 0
OP
Han er født den 24. august 1990 kommer fra ROSKILDE
27-07-2011 18:37 #9| 5

Mr. list ?

27-07-2011 18:39 #10| 5

Altså hvis man får snydt penge fra sig på denne måde, synes jeg egentlig at man fortjener at miste pengene...

27-07-2011 18:48 #11| 0

Altså august 1990 fra roskilde er Nichlas list ja.

27-07-2011 18:55 #12| 13

Stop nu det fucking retardness med at låne penge ud til folk man ikke kender personligt. Det er bare kæmpe retarderet!!!

27-07-2011 18:58 #13| 1

lol Nichlas

27-07-2011 19:08 #14| 3

Jeg synes heller ikke det er smart at man låner penge til mennesker man ikke rigtig kender, men jeg forstår ikke det konsekvent er de venlige sjæle herinde der skal bebrejdes og svines til?
Og Lortepetra87 mener ligefrem det er fortjent....??

27-07-2011 19:09 #15| 5

Modtog denne her i dag; jeg kunne egentlig godt bruge skillingerne, men jeg kender ikke afsender-adressen, men de skriver godt nok, at det er helt risikofrit - wtd?

LAGOS, NIGERIA.

ATTENTION: THE PRESIDENT/CEO

DEAR SIR,

CONFIDENTIAL BUSINESS PROPOSAL

HAVING CONSULTED WITH MY COLLEAGUES AND BASED ON THE INFORMATION GATHERED FROM THE NIGERIAN CHAMBERS OF COMMERCE AND INDUSTRY, I HAVE THE PRIVILEGE TO REQUEST FOR YOUR ASSISTANCE TO TRANSFER THE SUM OF $47,500,000.00 (FORTY SEVEN MILLION, FIVE HUNDRED THOUSAND UNITED STATES DOLLARS) INTO YOUR ACCOUNTS. THE ABOVE SUM RESULTED FROM AN OVER-INVOICED CONTRACT, EXECUTED COMMISSIONED AND PAID FOR ABOUT FIVE YEARS (5) AGO BY A FOREIGN CONTRACTOR. THIS ACTION WAS HOWEVER INTENTIONAL AND SINCE THEN THE FUND HAS BEEN IN A SUSPENSE ACCOUNT AT THE CENTRAL BANK OF NIGERIA APEX BANK.

WE ARE NOW READY TO TRANSFER THE FUND OVERSEAS AND THAT IS WHERE YOU COME IN. IT IS IMPORTANT TO INFORM YOU THAT AS CIVIL SERVANTS, WE ARE FORBIDDEN TO OPERATE A FOREIGN ACCOUNT; THAT IS WHY WE REQUIRE YOUR ASSISTANCE. THE TOTAL SUM WILL BE SHARED AS FOLLOWS: 70% FOR US, 25% FOR YOU AND 5% FOR LOCAL AND INTERNATIONAL EXPENSES INCIDENT TO THE TRANSFER.

THE TRANSFER IS RISK FREE ON BOTH SIDES. I AM AN ACCOUNTANT WITH THE NIGERIAN NATIONAL PETROLEUM CORPORATION (NNPC). IF YOU FIND THIS PROPOSAL ACCEPTABLE, WE SHALL REQUIRE THE FOLLOWING DOCUMENTS:

(A) YOUR BANKER'S NAME, TELEPHONE, ACCOUNT AND FAX NUMBERS.

(B) YOUR PRIVATE TELEPHONE AND FAX NUMBERS -- FOR CONFIDENTIALITY AND EASY COMMUNICATION.

(C) YOUR LETTER-HEADED PAPER STAMPED AND SIGNED.

ALTERNATIVELY WE WILL FURNISH YOU WITH THE TEXT OF WHAT TO TYPE INTO YOUR LETTER-HEADED PAPER, ALONG WITH A BREAKDOWN EXPLAINING, COMPREHENSIVELY WHAT WE REQUIRE OF YOU. THE BUSINESS WILL TAKE US THIRTY (30) WORKING DAYS TO ACCOMPLISH.

PLEASE REPLY URGENTLY.

BEST REGARDS

27-07-2011 19:11 #16| 0

Okay, en person af selv samme nick, var en overgang på donkr chatten - og prøvede at scam folk indtil vi fik ham bannet. Er dog ret sikker på ingen blev snydt, men bare lige for at sige der godt kunne være noget omkring denne person med dette nick..

27-07-2011 19:25 #17| 1

en hurtig google:
www.pokernet.dk/forum/svindler.html

27-07-2011 19:53 #18| 0

Retardo x 2

27-07-2011 19:58 #19| 2

@leo & Mope

Ok, at I synes, OP har dummet sig.

Men hvor stort er det lige at tørre ham det i fjæset igen?

27-07-2011 20:02 #20| 2

@Leo

Specielt når jeg genlæser tråden, hvor du vil sælge gæld og hvor du skriver, hvor mange der skylder dig store summer - så virker dit indlæg mere end almindeligt kluntet.

27-07-2011 20:06 #21| 1

Som jeg ser det, er det en verden til forskel i at låne penge ud til en random person, som man ikke kender, og så at låne penge ud til folk, som man enten har kendt personligt i lang tid, eller som har været kendt herinde i en menneskealder.

Er du enig eller uenig?

27-07-2011 20:09 #22| 1

Skal ikke gøre mig klog på, hvem der har dummest sig mest - dit indlæg virker imo stadig særligt kluntet, specielt når man ser, du piver over udestående hos 4 forskellige personer.

Du var da ikke selv særlig tilpas med den respons der kom på din egen tråd...

27-07-2011 20:16 #23| 1

OP kender intet til sin skyldner.

Jeg har navn, adresse, alder - hell jeg kan give dig skostørrelsen på to af personerne.

Netop derfor har jeg allerede nu fået mine penge tilbage fra de to personer, der godt kunne se, at en tur i retten ikke ville være at foretrække - de to andre kan bare se frem til at skulle betale sagsomkostninger oveni det skyldte beløb og en af lovgivningen fastsat rente.

At sammenligne min situation med OP er helt i vejret...

27-07-2011 20:21 #24| 6

Whatever - imo burde du overveje, hvornår du skal pisse på folk, som ligger ned.

Specielt når du selv er sick skidt til at tage kritik i samme spot.

Iøvrigt håber jeg da, du følger op på din tråd, når du har været i retten.

27-07-2011 20:28 #25| 0

... Er seriøst sick at den unge kan blive ved med, at scamme folk herindefra:)

27-07-2011 21:18 #26| 4

lmao iggy strikes again, pænt mange trolls i denne advarsel, hvad får i ud af at svine mio23 for at advare mod en hustler?

27-07-2011 23:19 #27| 0

@leo
Altså hvis man får snydt penge fra sig på denne måde, synes jeg egentlig at man fortjener at miste pengene...

Hvor går grænsen så efter din mening ?
Altså hvornår synes du det går fra at være helt fint at folk svindler og til at det så lige pludselig ikke længere er det ?

Du skriver ganske enkelt her at det er helt og aldeles iorden at nogle folk laver forbrydelser overfor andre fordi de nærmest selv "ber" om det ( i din verden altså ).

Synes fandme det er rystende at nogen kan finde på at sidde og fyre den slags lort af.
Worst case så sidder nogle møg hvalper og læser med og tænker, at så skal de sgu også igang med det. Det er jo helt iorden åbenbart.

Må da ikke håbe du mister penge igen.. Til nogen som helst, lige gyldig hvem. For du vidste jo det teoretisk kunne ske. Så det vil jo være helt iorden. blaaah

Ss

Redigeret af supersafe d. 27-07-2011 23:20
28-07-2011 00:13 #28| 10

Jeg vil helst ikke forsøge at lave skilningen mellem dum og snotdum - men jeg vil tro, at grænsen er flydende...

Hvis en vildt fremmed mand hilser på dig på gaden, og hører til om han ikke lige kan låne en plovmand til imorgen - så er du dum, hvis du regner med at få pengene igen.
Og det er jo egentlig hvad der er sket i OP's tilfælde.

Hvis en kammerat hilser på dig på gaden, og hører til om han ikke lige kan låne en plovmand - så forventer du naturligvis at pengene bliver betalt tilbage igen.
Gør han ikke det, kender du hans navn og bopæl. Faktisk også hans familie.
Og det er hvad der er sket i mit tilfælde (og ligeledes hvad der sker for banker, der låner penge ud)

Du skriver ganske enkelt her at det er helt og aldeles iorden at nogle folk laver forbrydelser overfor andre fordi de nærmest selv "ber" om det ( i din verden altså ).

Jeg indrømmer gerne, at jeg har et lidt mere flydende forhold til kriminalitet end andre.
- Stiller man sin cykel ulåst på Hovedbanegården mens man er en uge i Gilleleje, fortjener man at få sin cykel stjålet.
- Hæver man 1000 kroner i en hæveautomat, og glemmer at tage pengene med, fortjener man at få dem stjålet.
- Og låner man penge ud til en person, man aldrig har set og end ikke har navnet på, fortjener man at blive snøret.

I det virkelige liv, er man altså nødt til at tænke sig om. Og det har OP ganske enkelt ikke gjort.

28-07-2011 00:32 #29| 1

Jeg er enig med Leopatra i at OP har dummet sig, dog synes jeg obv at scammeren er den største donk i spottet, vær nu ikke i tvivl om det.

28-07-2011 00:39 #30| 1

#Leopatra87: Godt nok nogle underlige sort/hvide scenarioer du sætter op. Hvis du læser OPs indlæg igen så har han været i kontakt med og "kendt" låner i lang tid. Er det det du mener med en fremmed mand?

OP har garanteret lært af den her sag, og er nok mere påpasselig næste gang. Men hvorfor der skal gøres nar af ham, frem for at tage advarslen om en scammer til sig, er mig en gåde..

Desuden er det lige ulovligt at stjæle en cykel om man har glemt at låse den eller ej. Godt nok et underligt menneskesyn du har, når du mener man fortjener at blive straffet fordi man træffer en ugennemtænkt (men lovlig) beslutning. Men som du skriver har du "et mere flydende forhold til kriminalitet end andre" - det må være forklaringen..

28-07-2011 00:42 #31| 1
Det har højst sandsynlig været en jeg har skrevet med for LANG tid siden på PN

Han aner jo ikke hvem vedkommende er...
28-07-2011 01:48 #32| 0

Wtf!! Selvom han er banned like 5 gange herinde fra snyder han stadig folk fra PN!!? Stygt, intet mindre :/ glad for jeg fik slettet ham fra msn osv. Dengang i hans "unge" dage :(

@OP

Håber ikke det var mange $!

28-07-2011 02:01 #33| 4

<galde>
Det undrer mig, at profiler der alligevel har bevæget sig en del år igennem pokernets endeløse tråde osv. stadig ramler i fælden med begge ben. Gud fader, enhver fra PN ved sgu da at scammerens bedste og stærkeste våben er random tilføjelser af godtroende individer på div. kontaktprogrammer, hvorefter den hårde røvslikning går igang indtil det godtroende individ er blevet gjort massivt blød i knæene, hvorefter der slås til.

Har man haft sin gang på pokernet siden 2008 bør man vide at det sker. Man bør måske også have opfanget, at der er en form for abe løs i Roskilde, som gør hvad det passer ham og som har tænkt sig at blive ved med det, indtil det er den forkerte han stjæler penge fra. Det kan ikke siges nok gange: Ca. 21 år gammel + Roskilde + tilfældigt møde + "jeg betaler self. tilbage imorgen" = Nichlas List = en gemen tyv.

Lær nu, at hvis personen man låner ud til siger, at han/hun kan betale tilbage imorgen, så bør første spørgsmål være "Jamen hvorfor venter du ikke bare med at spille til imorgen?". Den slipper de som regel ikke godt fra, ganske enkelt fordi de enten har andre tanker end spil med pengene, eller fordi de er skingrende ludomaner der er ved at skrabe sammen til næste fix.

Til sidst så undrer det mig at der er så mange godtroende individer, der har så mange penge at de gerne spreder dem til folk, som de helt tilfældigvis er blevet tilføjet af på skype, msn og whatever. Jamen gud fader, da. Hvis pengene sidder så løst, så er der pt. hungersnød i Østafrika, som I kan være med til at afhjælpe.
</galde>

EDIT: Dertil skal siges at jeg føler med OP fordi det ikke er fedt at ens tillid bliver brudt på den måde.

Redigeret af Bad3xo d. 28-07-2011 02:04
28-07-2011 03:49 #34| 2
OP

Dejligt at vide nogenlunde, hvem det er :) Bliver hyggeligt at tilfældigvis møde ham en af dagene :)

28-07-2011 06:45 #35| 0

@leo

fine ekempler ^^

Du kan jo overveje at tilføje en -->

En ludoman ( i større eller mindre grad ) som man kender personligt spørger efter et lån af en given størrelse. Overraskende nok bliver der problemer med at få pengene igen. Tjaaa, her fortjener man vel så at miste dem eller ?

Og lige for at du ikke misforstår mig -->
Du har selvf ret til din holdning.
Fatter den ganske enkelt bare ikke.

Ss

28-07-2011 08:04 #36| 1

sick, at han stadig ikke er bag tremmer.

28-07-2011 12:51 #37| 1
OP
"Jeg er ret presset over situationen, men husker min tidligere samtale med Pisfisk over PM."
Redigeret af Pisfisk d. 28-07-2011 17:09
28-07-2011 16:09 #38| 3

Mio23

Så du er simpelthen ude i, at ville gøre den arme unge ludoman fortræd, hvis du støder ind i ham en af dagene?

Sorry, men jeg tvivler på, at du får mere ud af det end et besøg på politigården samtidig med, at du formentlig også får lov til at betale for dit offers eventuelle skader.

Selvtægt hjælper sjældent på noget som helst!

28-07-2011 16:55 #39| 0

Mio har da også altid været fremme i skoene som en jysk volds tard. Så det måske ikke så overraskende...

28-07-2011 19:44 #40| 0
OP

Tak pisfisk :) god karma og god vind ;)

28-07-2011 20:02 #41| 2

Sorry mate, men det er da også så retarderet at det er ligefør du fortjener at blive scammet..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar