Advarsel ROFUS medfører lifeban på pokerstars

#1| 0

Historie.
Efter et par 2 og 3outers blev jeg gal og selfbannede mig i spillemyndighedernes selvudelukkelses system ROFUS for hele november. Udløb første december.
I går spillede jeg så lidt på mermaid og ville så ind på PokerStars, men fik at vide ved login at jeg skulle kontakte [email protected] fordi min konto var frozen.

Her er deres svar:

Hello xxxx,

Thank you for your email and apologies for the inconvenience.

We have verified your details and are sorry to inform you that you are prohibited from accessing the PokerStars games. Please note that the Danish Gaming Authority does not allow players on their exclusion list to play in Real Money poker games. We are sorry, but you will not be able to play further on PokerStars.

Thank you for your understanding and co-operation.

If you require any further assistance then please do not hesitate to contact us.

Regards,

Mary
PokerStars Support Team


----- Original Message -----
From: xxxx
To: [email protected]
Subject: frozen account

>Hi PS
>
>Why is my account frozen?
>
>mit navn PS_nick papacs

Jeg er lidt i chok fordi jeg var meget glad for at spille PokerStars tours.
Så en advarsel til andre brug ALDRIG ROFUS hvis du er glad for PokerStars.

ARGHHHHHH TTTTIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!

04-12-2012 09:32 #2| 0

Det er vel derfor den funktion er der? Altså, ellers ville enhver ludoman jo kunne sige, de gerne ville ha adgang igen, når deres lyst melder sig igen...

Helt ærligt. Det gir jo lidt sig selv......

Men stadig træls for dig. Opret ny konto?

Fra skats hjemmeside:

.Du ikke kan fortryde din registrering.

.Registrering i ROFUS omfatter online spil med indsats, udbudt af spiludbydere med tilladelse fra Spillemyndigheden*. Du kan se en liste over de spiludbydere, som har tilladelse til at udbyde spil i Danmark her.

.Ved midlertidig udelukkelse sker ophævelsen automatisk, når den midlertidige valgte periode udløber.

.Ved endelig udelukkelse har du mulighed for at bede Spillemyndigheden om sletning fra ROFUS, dog tidligst 1 år efter registrering.


Måske du har valgt den forkerte form for udelukkelse?

Redigeret af JinXXX d. 04-12-2012 09:35
04-12-2012 09:33 #3| 1
JinXXX skrev:
Det er vel derfor den funktion er der? Altså, ellers ville enhver ludoman jo kunne sige, de gerne ville ha adgang igen, når deres lyst melder sig igen...

Helt ærligt. Det gir jo lidt sig selv......

Men stadig træls for dig. Opret ny konto?


Nej det giver ikke sig selv. Hvis man kan vælge både en tidsbegrænset og en ubegrænset og PokerStars så tolker den tidsbegrænsede som ubegrænset.
Redigeret af hermod d. 04-12-2012 09:34
04-12-2012 09:34 #4| 0
OP

@ JinXXX

øhhh min selvexclutionsperiode er udløbet!!!!
Men PS synes den skal være evig

04-12-2012 09:35 #5| 0

Ville lige tilføje noget til min post, check edit.

04-12-2012 09:39 #6| 0

Din post giver stadig ingen mening eftersom han kan spille på mermaid, har du overhovedet læst hvad han skriver i OP?

04-12-2012 09:44 #7| 1

I get it now, skulle lige vågne her i skolen... Sorry for derail....

Forgive me :)

Redigeret af JinXXX d. 04-12-2012 09:45
04-12-2012 09:59 #8| 0

Har du forsøgt at skrive til den danske support og bede dem forklare Security at du kun har udelukket dig for 1 måned?.

04-12-2012 10:05 #9| 0
OP

@ mr-nurse
Nej det vil jeg prøve.

@JinXXX
no worries :-)

04-12-2012 10:17 #10| 0
OP

@mr-nurse
Der var hurtig gevinst :)
PS lavede et eller andet så jeg kunne logge ind uden nemid, og så ved pengeindsættelse skulle jeg gøre min konto til 'Real money', hvilket bestod i bekræftigelse af navn adresse osv.
Så nu er jeg game igen.

Tror nu bare den første support medarbejder var über doven eller havde en skidt dag...
Men man må da håbe de får renset op i deres forståelse af ROFUS, for de må have en lille bug der.

04-12-2012 10:37 #11| 0

GL ved bordene :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar