Sagen er den, at jeg imorges bestilte en rejse til sommer og vil få tilsendt et girokort med posten så jeg kan kan betale for depositum. Men nu er sagen så den, at jeg åbenbart ikke kan holde ferie på det pågældende tidspunkt. Skal jeg betale for afmeldning eller hvordan skal jeg forholde mig i den situation? Har som sagt intet betalt endnu.
afbestilling af rejse
Hvorfor ringer du ikk lige ind til selskabet?
Ellers kunne du også læse Almindelige betingelse som helt sikkert fremgår af beskræftigelses mail eller hjemmeside..
Hvilket selskab?
Edit.. Mener faktisk bare din rejse bliver annuleret hvis du ikke betaler det depositum der kommer kort efter bestilling.
Kan ikke tyde om der står noget nogen steder?? :)
Hvornår kan vi annullere en booking?
I kan til enhver tid annullere jeres booking, dog skal vi have en skriftlig bekræftelse fra jer. Annulleringsomkostninger vil blive beregnet i henhold til vores lejebestemmelser.
Men hvor ser jeg lejebestemmelserne??? :S
Nogen som kan tyde om jeg skal betale et gebyr VED AFBESTILLING -
nu hvor mit depositum endnu ikke er betalt????
@credestar...
Hvordan har du bestilt? via net eller telefon? Under alle omstændigheder bør du kontakte dem og sige at du ikke ønsker at rejse på det bestilte tidspunkt. Når det er her i morges du har bestilt - så har de nok ikke lavet det store arbejde endnu.
Endvidere taler dit link om en leje aftale!! Har du indgået en sådan? Eller vil du få en tilsendt?
Det bør altså ikke være et problem at kontakte dem og sikre sig at man sparer de 200,- de tager i gebyr for en afmelding :-)
Jeg bestilte den over nettet imorgens.
Jeg har kun fortaget en booking via. deres hjemmeside og fået en bekræfelse over mail - at man nu har bestilt en ferie hos dem, den og den dato. Og at der vil blive tilsendt et giro kort med posten. (depostium)
Toesinger - har også tænkt at ringe til dem mandag kl 9, men kan jeg gøre andet indtil? :)
Er der ikke her tale om fjernsalg, og derfor 14 dages fortrydelsesret?
Rolig nu credestar.
Du kan intet gøre nu. Du ringer på mandag, fortæller du er blevet forhindret. Er det et fornuftig selskab vil de hellere beholde dig som kunde og prøve at få dine penge på anden dato. :) End at få dit i kog over afbestillingsgebyr osv..