AJs, NL100, facing gayraise

#1| 0

NL100, jeg har 100$, Villian dækker. Ukendt, jeg er ny ved bordet da jeg kom for 10 minutter siden.

han clicker, foldet til mig i BB som siger 7 med AJ

Flop: K T J (14,5$)

Hero bets 11$, Villian raises to 22$, Hero?

Hvad er planen nu?

27-10-2006 01:06 #2| 0

kommer an på hvordan du har det med varians? hvis du er glad for det allin.

men det skriger set endda måske en AQ og i så fald er du ikke super godt ude så jeg caller de 11 ind i 47,5 og ser turn an. <-- så det er løsning nr. 2 hvis du ikke kan lide varians

27-10-2006 01:17 #3| 0

Ja ville også bare kalde i den her situation... Du kommer billigt med og han har en eller anden "monster" og afhængig hvor donkey han er kan det være to par, strit, eller set... Du har fine nut outs så jeg ville kalde og se turn an.

27-10-2006 01:20 #4| 0

Ja, kan godt være jeg er en weakass, men jeg plejer bare at calle preflop i denne situation, da jeg ikke er fan af at spille AJ OOP uden reads på villain. <-- Vil helst ikke lægge navn til, men bliver nødt til lige at afprøve ovenstående.

Flop: Jeg caller hans hejs. Turn kan være så mangt og meget, så kan ikke lige overskue, at begynde at diskutere de forskellige scenarier.

27-10-2006 05:41 #5| 0

Nemt skub.

27-10-2006 05:46 #6| 0

Bør måske lige uddybe lidt. Du har et super draw, og er ikke bagud mod ret meget. Desuden er der masser af døde penge i puljen, som du gerne vil have fingre i. Derudover sætter du dig selv i en vanskelig situation på turn hvis en blank falder. Og du kan få svært ved at få betaling hvis du rammer, især da du er OOP. Så skuuuuuub.

27-10-2006 06:03 #7| 0

Som spillet skubber jeg også her. Du har en masse fold equity, og en lækker mulighed for bare at samle pengene op. Du er kun bagud til et par enkelte hænder, og har en masse lækre outs. Dog som sagt tidligere er det et spørgsmål om forkærligheden for varians :)
Udover det, tror jeg som standard jeg caller preflop istedet for at re-raise. Det kan være lige hårdt nok.

27-10-2006 13:36 #8| 0
OP

Tak for input. Jeg veksler meget mellem call og raise PF. Jeg skubber floppet, AQ caller instant og jeg får ingen hjælp på turn eller river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar