Havde ikke fået reloadet efter et beat et par hænder forinden, og bordet troede vist generelt jeg var på småtilt..
***** Hand History for Game 2978727571 *****
$400 NL Texas Hold"em - Friday, November 04, 07:40:05 EDT 2005
Table Table 69687 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 4
Seat 1: JeanLafitte ( $542.60 )
Seat 2: garrett303 ( $360 )
Seat 3: pjevsen ( $295.10 )
Seat 6: joesflose ( $444 )
garrett303 posts small blind [$2].
pjevsen posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ A♦ K♠ ]
joesflose raises [$8].
JeanLafitte folds.
garrett303 folds.
pjevsen raises [$26].
joesflose calls [$22].
** Dealing Flop ** [ 6♠, 7♠, K♥ ]
pjevsen bets [$60].
joesflose calls [$60].
** Dealing Turn ** [ 9♣ ]
pjevsen bets [$100].
joesflose calls [$100].
>You have options at Table 66075 (6 max) Table!.
** Dealing River ** [ 4♦ ]
pjevsen is all-In [$105.10]
Kommentarer?
Foretrækker i normalt at bette mere på turn? all in pga. table image?
AK 400 NL
Flopbet er efter min mening en tand for stort. Jeg vil nøjes
med at bette 40$ (potten er på 54$). Der er ingen grund til at bygge en kæmpe pot med TPTK og skidt position.
Ellers er det meget readafhængigt hvordan turn skal spilles. Hvis modstanderen tror du er på tilt, er det fint at stikke 100$ ud her.
Tror du får mere ud af at checke river, end ved at gå allin. På den måde kan du inducere et bluff fra et busted flush draw.
@Gene
Jeg analyserer hånden helt omvendt. jeg synes Pjevsen spiller hånden perfekt. Med så farligt et board og 75BB ved bordet er det da bare med at få pengene ind hurtigst muligt med en ramt AK.
Synes også det er rigtigt med et småtiltende image! Og forresten: Godt spillet Preflop!
@Mandelir
Hvorfor ændrer spillet sig så voldsomt fra 100xBB til 75xBB. Det er jo stadig en relativt dyb stack.
Havde det været de gamle Party 50xBB borde, kan jeg sagtens følge dig, at det handler om at få skillingerne ind.
Men her er der trods alt stadig kun 13xBB i potten på floppet, og masser af spil tilbage. Hvorfor så overbette potten?