AK i rr, 240bb dybe i problemer...

#1| 0

1k euro på bossen.

Vildanden er AyScoopU eller noget i den dur - han er vist ny på bossen, men har spillet ham fra længe siden på NL 600 på pacific, så helt sikkert en 1k reg spiller.

Jeg har andet nick her, så regner ikke med han ved andet end at jeg er reg...

Han har doblet ret hurtigt på bordet hvor jeg i forvejen sad semi dybt (med mere end 250bb), og han sidder nu med 2400, jeg dækker... (kan ikke huske hvordan han doblede)

Han siger 35 fra CO, jeg siger 120 fra knappen med AKo, han betaler.

Flop KQT.

Han checker, jeg checker bag - kommentarer??

Turn 8, han potter 255, jeg betaler - kommentarer???

River K , han checker, jeg better 510, han rester så jeg skal betale 1500 mere..

Hero folder?

Hero skulle have gjort hvad på flop, turn og river?

24-09-2008 16:31 #2| 0

Preflop fint.

Flop fint street at udøve pot control i position.

Turn fint, jeg betaler også bare her.

River er sværeste street. Jeg tror ikke jeg better 510, hvis jeg ikke er villig til at calle et shove, har lidt svært ved at se, hvad han skal betale med. Jeg tror bare jeg checker bag her, når vi er så dybe.

24-09-2008 16:33 #4| 0

Flop er standard. Du har TPTK i en reraised pot på et ultra klamt board og klamme stacksizes. Check for pot control

Turn: Solid show down value=Betalt.

River: Valuebetter, men gah meh hvor kan jeg ikke finde ud af om vi betaler river.

Hans linje hedder altså c flop, fuld pot turn og c/r river AI. Synes det er en noget fucket linje.

Til og med Turn kan han sagtens være QQ/TT,(som ikke ville 4-bette grundet stacksizes) eller Aj, KQ;KT, men jeg tror simpelthen ikke på han c/r dem på river, da K ikke nødvendigvis er noget super godt for din range og du indtil nu ligner en hånd med marginal show down value= Du vil ofte checke ned og han mister value.

Jeg kan ikke rigtig se, hvilken sandsynlig hånd i din range du skulle betaler river med, hvilket øger hans blufffrekvens betragteligt. Derudover mener jeg ikke hans linje er troværdig:

I herocall.

24-09-2008 16:33 #3| 0

Da du better river, hvilke hænder ser du så, at han skulle calle med her?

24-09-2008 16:46 #5| 0

@Løpenthin

Synes da netop K er et kort som rammer vores range godt. Vores linie hedder rr pf, check flop bag (hvilket vi sagtens kan gøre med en Kx da vi er dybe), calle fuld pot turn (som vi nok ikke gør med andet end en K eller en god draw), så har bør ikke have svært ved at sætte os på 3 ens eller på en made flush på river, begge hænder må han forvente at vi valuebette og derfor bliver et CRAI på river et fint play for at få så mange penge i potten.

24-09-2008 16:51 #6| 0

Men der er bare stadig utroligt mange kort, som vi checker bag.

Men jojo. K kan give os tre ens og farve er en mulighed.

Har villain vurderet, at vi ikke caller bets med hænder vi ikke selv valuebetter hvis checket har han et oplagt c/r.

24-09-2008 17:00 #7| 0

Hey,

Jeg synes, du spiller den fint. Problemet er bare, du underrepper din hånd, så mod en god villain overlader du egentlig initiativet til ham, selvom du formodes at have initiativet jvf. 3bet pre.

Linjekommentarer:

Preflop: Jeg synes, det er fint at 3bette AKo i pos.

Flop: Jeg skyder som std floppet. Du har position og kan fint lægge pres på ham. Ingen grund til at give freecards. Han får initiativet på turn, og han plejer at være god og semi-trixy af hvad jeg kender ham på pacific.

Turn: Du underrepper som sagt, og når du checker flop bag, synes jeg turn er et kald.

River: Igen, det er et ret åbenlyst du ikke er superstærk. AKo som har ramt trips i konger er toppen af din range - en range der med den boardtekstur IKKE er super godt inde mod meget af villains formåede range. Når han checker er jeg også tilbøjelig til at bet-folde.

Men jeg ved ikke, hvor meget du gainer ved dit bet.

Han kan have blockers med bønder, men ellers er et FH oplagt sammen med farven, som jeg synes, virker usandsynlig.

Jeg synes, river er trixypunktet, og jeg vil egentlig gerne høre andres kommentarer.

26-09-2008 10:30 #8| 0

Altså, jeg synes du spiller hånden fint hele vejen, men er nok villig til at stikke ret tungt ud på, at du ikke slipper top trips for noget som helst antal bigblinds ;-)

- AB

26-09-2008 11:44 #9| 0

Har virkelig også svært ved at tro jungle har foldet her.

Uanset om hans linje er fucked, tror jeg dog ikke på han bluffer nok her til at vi kan betale.

26-09-2008 12:47 #10| 0

Altså, det er naturligvis noget fuck, at hero bliver nødt til at folde den absolutte top af hans range, men faktum er dog, at der er ca 0 villains, der tager den her linje som et bluff. Hvem tænker lige "sweet, nu har han helt sikkert en hånd, han valuebetter, like Kx, eller måske en flush, eller også caller han ikke et udstik anyways - jeg tror sku lige jeg vælger check-raise-bluff linjen". Den eneste option jeg lige kan få øje på er, at at han har haft en hånd med marginal/god sd value (like QJ/JT/AQ whatever), som ombestemmer sig når hero stikker ud. Men altså... still.

- AB

26-09-2008 13:36 #11| 0

@Ab'eren

Du tror ikke han er bange for at misse value fra marginale sd value hænder-selv Kx er jo for satan et marginalt valuebet?

Jungle har almost never en super stærk handske med denne linje og det er kun toppen af hans range som har et lidt marginalt valuebet.

Risikoen for at et checkdown er sick stor og jeg tror simpelthen ikke på han ikke better stærke made hands.

Desuden er der få sandsynlige i jungles range der kan betale river.

Han skal imo have flush som en relativt stor del af Heros range for at c/r AI og spørgsmålet er om jungle ikke selv moser over et udstik på river?

26-09-2008 16:01 #12| 0

Jeg better selv flop, så kan vi folde til c/r billigt

om han bare kalder flop, skyder jeg også turn og river

med heros linje, folder jeg river. Føler at vi har alt for lidt info om villians hånd

26-09-2008 16:56 #13| 0

Umiddelbart synes jeg ikke et bet på floppet er helt i skoven, men det skal imo udelukkende være for info og for at tage ned - Han tager vel næppe et flop af OOP for 240 bbs med QJ, TJ eller KJ? Det bliver nok grunden til jeg checker bag.

Weird hånd. Det virker sick weaked at checke river bag, efter han checker til os, men igen er det svært at se hvad der skal betale, ud fra handrange og action.

Hvor tit vurderer du vi møder et CR kontra vi får et call? Det har imo lidt at sige. Som spillet må det være et forhelvede-fold, han virker som en der har floppet godt.

26-09-2008 17:00 #14| 0

@ AB
Valuebetter du river, eller checker bag?

Skal ærligt indrømme at action på andre borde osv, gjorde at jeg havde lidt for kort tid til at tænke river action ordentligt igennem...

29-09-2008 01:45 #15| 0

Stadig lidt i tvivl om mit riverbet (?)

Jeg muckede...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar