Seat 4: _Owner_ ($295 in chips) --- Hero
Seat 6: watoz ($1,486.60 in chips)
Seat 8: Checkdown_ ($138 in chips)
Seat 9: NoMorePleaze ($538 in chips)
NoMorePleaze har lige reloadet og vundet et enkelt pot, efter at havde lavet det det dummeste call ever med middle pair i et 1000 dollar pot...
Sidder med A ♠ K♣ Utg
ANTES/BLINDS
Checkdown_ posts blind ($2), NoMorePleaze posts blind ($4).
PRE-FLOP
_Owner_ bets $16, watoz folds, Checkdown_ folds, NoMorePleaze calls $12.
FLOP [board cards 9♦,A♣,J♠ --34
NoMorePleaze checks, _Owner_ bets $31, NoMorePleaze calls $31.
TURN [board cards 9♦,A♣,J♠,6♦ -- 96
NoMorePleaze checks, _Owner_ bets $70, NoMorePleaze bets $491 and is all-in,
Skal jeg calle de 178 eller er det easy fold ?
andre kommentarer til hånden ?
AK møder AI på Turn Nl 400
Fuldt BI.
Jeg kan godt lide et tjek bag på turn, af og til, men hvis du siger han laver dumme calls med medium pair, så er det vel fint at byde turn igen.
Som spillet mucker jeg, Der er galt mange combo's der slår dig, og jeg ser dig reelt set kun være foran AdXd.
Mickey
Kalder den
@ManCini
Mindre på floppet ???
Begrundelse tak!! standard bemærkningen herinde er da med TPTK er da at bette fuld pot på floppet, eller er jeg helt galt på den her?
Check turn? og give ham eventuelle gratis kort?? hænder som 10 Q, 10 8, AQ, A10 er vel ikke udelukket
@ Owner
Begrundelsesspørgsmål: Hvad vil du beskytte dig i mod? Jeg better mindre for at få T8, TQ og Jx til at calle.
Villain flatcaller potbet, jeg tror ikke det er så std på NL400. Når du potbetter og han caller, sætter jeg ham ikke på et draw. Jeg checker for potkontrol, og for ikke at stå med den beslutning du netop har nu.
Nej, AT/AQ er ikke udelukket. Netop derfor checker jeg. Tænk lige på den styrke du viser ved den valgte linje. NL400 går jeg ud fra, at der findes flere gode end dårlige spillere. Du kan jo nemt have AJ/AA/JJ og måske endda A9. Checker vi her, caller vi et VB fra ham, og VB'er hvis han checker river til os.
@_Owner_
fuldt BI
Jeg ville have gjort lige det modsatte af hvad ManCini laver... Begrundelse kan du læse i hans tråd hvor han folder KK i J high flop...
@ ManCini
Tak
Nå men til hånden:
Donket som jeg er vælger jeg at calle
Han vender 10 ♦ 8♦
og som i nok kan regne ud spiker han en 7 ♦ til et straight flush
Lort!!!
@ Torstillt
Ehhhh hvad for noget????
@ Owner
Very UL. Aktuelt fint callet. Jeg holder dog stadig på et muck. Jeg mener ikke du er donket fordi du caller, jeg kan bare ikke lide linjen. Specielt når han viser stor styrke.
@ManCini
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=128174 <--- Det for noget
fik også lidt laaange løg, men han havde jo alligevel en god portion outs
men hvad fanden man kan jo ikke vinde hvergang
tak for hjælpen folkens
@ Torstilt
Så kom med nogle argumenter I DEN TRÅD!!!
I stedet for at blande det sammen. Hvis ikke du har noget andet at sige end, "Jeg spiller den modsat af ManCini, fordi jeg synes han spiller KK dårligt!"
LMAO!
Det´ en ommer!
Hvis ikke du har noget konstruktivt at hjælpe _Owner_ med, så hold dig da væk? Og lad vær at svin mig, selvom jeg godt ved du ikke har meget til overs for mig.
@ManCini
Hvad i al verden ved du om hvad jeg har tilovers for dig eller ikke?... Sad så sent som i går og kommenterede en hånd som du havde spillet godt med en kammerat. Jeg har intet imod nogen pokernetter overhovedet.
@ Torstilt
"Jeg ville have gjort lige det modsatte af hvad ManCini laver... "
Du fremstiller det godt nok ikke som om, at du har meget til overs for mig, det kan du godt se, ikk? Din kommentar hjælper jo ikke OP til sin AK hånd, vel? Fint nok hvis du mener det som en joke, det er bare ikke lige min humor så...
Hvilken hånd mener du og hvem var det?