Villain er ret passiv og ikke nogen dygtig spiller, men heller ikke retarderet. Har ingen stats, og han er ikke regular.
** Spil-id 2865095394 starter - 2009-09-30 02:26:21
** Blanchetaque [Hold'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Rigtige penge
Crazywako på plads nr. 1 med 112.68
skod83 på plads nr. 2 med 119.17[Dealer]
IcallAny2 på plads nr. 3 med 244.64
Manager_Mark på plads nr. 4 med 93.53
bringmein på plads nr. 5 med 153.27
mikaelrudh på plads nr. 6 med 110.96
IcallAny2 indbetalte small blind - 0.50
Manager_Mark indbetalte big blind - 1.00
** Giver kort til skod83: K♠, A♥
bringmein foldede
mikaelrudh callede - 1.00
Crazywako foldede
skod83 raisede til 4.00
IcallAny2 foldede
Manager_Mark callede - 4.00
mikaelrudh callede - 4.00
** Giver floppet: K♣, 5♥, 9♠ Pot: 12,5
Manager_Mark checkede
mikaelrudh checkede
skod83 bet - 8.00
Manager_Mark callede - 8.00
mikaelrudh foldede
** Giver turn-kortet:9♣ Pot:28,5
Manager_Mark bet - 1.00
skod83 raisede til 18.00
Manager_Mark callede - 18.00
** Giver riveren: J♥ Pot:54,5
Manager_Mark checkede
skod83 gik all-in for 89.17 (villain har ca. 63)
Nok mest riveren der er interessant... Evt. turn skal ha en lille sjat mere, så stacksizes passer lidt bedre på river... Pot-kontrol synes jeg er underligt til et donk bet der...Både turn og river er sådan set halvdårlige kort for mig, og spørgsmålet er om shove her overhovedet har nogen værdi?
MVH Skod
AK NL100 std?
Som du selv nævner, så raise turn noget større. 23 ser fint ud synes jeg. Det svarer til 3/4 pot, og så passer stacks meget bedre til at shove river, som der er value i :-)
Synes ikke specielt godt om river shovet - da jeg ikke rigtig kan se hvad der skal betale dig af KQ - i og med han ikke er retarderet som du siger.. Dårlige K'er betaler han for split i bedste fald, hvilket jeg ikke kan se ham gøre - og KJ har dig slået..
Kommer selvfølgelig også meget an på hvordan han ser dig..
Uden yderligere reads kan jeg bedst lide river chekcet - da jeg oftest tror du bare laver din made hand om til bluff i spottet..
- X
Jeg har ikke noget i mod det lave raise på turn, da det bliver svært få stakken ind mod villain, da hans linje ligner noget yderst marginalt som vil til showdown.
Af samme årsag better jeg lavt på river, formentlig 25-30.
Jeg tror sjældent han har en hånd så god som KQ/KJ, nok snarere 88, TT eller K3s.
Jørn
Synes det er fint at bette river, men jeg havde nok lavet et lille valuebet i stedet. Så er du sikker på at han betaler med en K, som jeg sætter ham på. Har han ramt J, er det tough luck, men heller ikke sikkert at han reraiser KJ.
Er det kun mig der vil bette mere på floppet? da mange på det lvl caller med stort set any pair i det spot
Wedde er jo en smagssag hvor stort man better på flop. Skod bluffer jo så også bare billigere end du gør hvis du better større.
@ Wedde
På et relativt tørt flop, så ser jeg ikke nogen grund til at skyde mere end ca. 2/3 pot.
Tror egentlig mere jeg er på Thyssens plan egentlig, da vi nok sjældent får stakken, da han ligner noget ret marginalt...
Alternativt er et større turn bet heller ikke så skidt endda.
MVH Skod
Raise turn større og shove river - eller (min løsning) bet halv pot or so på river.