Jeg er kommet i tvivl om hvor ofte det er positiv med 3''rd barrel paa dette level. Hva synes folk? Og hvor ofte skyder i selv den sidste salve af? Har jeg i ovrigt nogen FE paa river imod villian i denne haand? Eller opgiver i bare paa turn?
zefir is at seat 1 with 178.90
ilGrandeL is at seat 2 with 180.90
RDXMAN is at seat 3 with 195.17
carreau is at seat 4 with 228.82
FishHoven is at seat 5 with 355.62
zefir posts the large blind 2.00
FishHoven posts the small blind 1.00
FishHoven: K♠, A♠
zefir: --, --
ilGrandeL: --, --
RDXMAN: --, --
carreau: --, --
Pre-flop:
ilGrandeL: Fold
RDXMAN: Call 2.00
carreau: Fold
FishHoven: Raise 10.00
zefir: Call 10.00
RDXMAN: Call 10.00
Flop (Board: 4♣, 10♣, 8♥):
FishHoven: Bet 24.00
zefir: Call 24.00
RDXMAN: Fold
Turn (Board: 4♣, 10♣, 8♥, 3♥):
FishHoven: Bet 68.00
zefir: Call 68.00
River (Board: 4♣, 10♣, 8♥, 3♥, 9♠):
FishHoven: All in ??
AK nl200 3''rd barrel?
100% readafhængigt. 3rd. barrel med air er kun gunstigt i få tilfælde, eks:
1. Du har flere gange set villain gå i call mode med et draw.
2. Villain giver dig credit for en god hånd når du fyrer 2nd og 3barrel af, dvs. villain har ikke set dig skyde 2nd og 3rd barrel af med air.
3. Potsize kontra villains stacksize. Medmindre villain er på draw har du stort set ingen fold equity ved at gå all-in da villain kun skal calle 76$ ud i en pot på 295$, så villain får gode "read-odds" hvis han før har set dig lave samme nummer med A høj.
Uden reads er river check/fold. Hvis villain er på draw og ikke har ramt vil han 9 ud af 10 gange checke bagved dig.
Du kan jo være fanget på mange måder her. Factet at han ikke raiser dig kan ryde på 2 ting.
Top par hvor han er bange fpr du sidder med overpar.
Han er på draw og højst sansynligt misser riverkortet.
Hvis du skubber kan du jo være fanget af overpar etc, men jeg havde svært ved at calle til dine bets, og ville højst sansynligt sætte dig på højere par. Ellers er det mærkeligt at han ikke har prøvet dig af ved et raise på flop/turn..
Xsuited
Read afhængigt, lad være at skyde 3 barrels mod folk du ikke kender, og gør det kun meget sjældent mod dem. Samme med 2nd barrels egentlig, meget sjældent mod unknowns.
Han har KJ ♣ instaskub!!!
Nej seriøst, så hvis man endelig skal fyrer den 3rd barrel af, så tror jeg dette board er en fin rampe. Mange draws, og alle disse draws, gør at chancen for at slowspillet set ikke burde være tilstede. Men som skrevet tidligere ville nogle reads hel sikkert være at foretrække når man skal ud i et sådan stunt.....
For mit vedkommende kræver det et meget kraftigt read på Villain, før jeg fyrer 2nd+3rd barrell af - specielt på disse limits. Du er jo vant til at spille NL400, og alt andet end lige, så må vi gå ud fra at de her har et par % mere hjerneaktivitet end på NL200 og ned.
Jeg tror du har for mange moves i dig, som ikke er +EV på dette limit.
Mickey
all in ville være et fint move, da jeg ikke kan sætte ham på andet end en draw, desuden ville jeg have meget svært ved at calle det bet, medmindre jeg havde set, hvilket jeg ikke tror han har.
Hvis I kun kan sætte ham på et misset draw eller et set, hvordan kan det så være +EV at skubbe?
Du vil gerne have ham til at folde en bedre hånd... og med den pot kontra riverbettet, så tror jeg det bliver svært. Missede draws vinder du jo alligevel med show down... Det svære bliver vel hvis du checker og han går all in... Indtil videre ville jeg ikke bette all in på river, da jeg tror du vil blive callet af de fleste bedre hænder og missede draws bliver foldet.