Jeg spillede en pot med villian hånden inden, hvor jeg får KQ i BB. Han completer i SB. Floppet kom 8 - T - J med to hjertere. Han skød 2/3 jeg callede og boardet parrede sig. Igen callede jeg, denne gang et pot bet, (Ja, dumt) og jeg ramte min strit og han checker nu. Jeg skyder 90 %, han clicker og jeg caller og taber til AA. Dumt, dumt, dumt. Men er altså nu engang de reads vi har på hinanden.
Jeg reloader og fortsætter kampen!
Seat 2: Sindrangi ($108.55 in chips)
Seat 3: ManCCCini ($100 in chips)
Seat 5: babytrump ($44.10 in chips)
Seat 7: MassDK ($242 in chips)
Seat 10: diego_a ($93.85 in chips)
ANTES/BLINDS
MassDK posts blind ($0.50), diego_a posts blind ($1).
PRE-FLOP
Sindrangi folds, ManCCCini bets $5, babytrump folds, MassDK calls $4.5, diego_a calls $4.
FLOP [board cards 4♦,K♠,J♣
MassDK bets $5, diego_a folds, ManCCCini bets $18, MassDK calls $13.
TURN [board cards 4♦,K♠,J♣,5♥
MassDK checks, ManCCCini bets $36, MassDK calls $36.
RIVER [board cards 4♦,K♠,J♣,5♥,3♠
MassDK bets $40,
Det var så planen at river skulle på check-check. Men det kommer den altså ikke til. Men går ud fra det er et easy call, grundet potodds. Spørgsmålene er, hvad har Villian?! Hvad caller han mine raises og bets på? Og hvordan spiller jeg hånden?
På forhånd tak!
AK på NL100
ligner grangiveligt KJ
Jeg synes 9/10 gange et så bitte bet på river er fra 2 par eller bedre, så jeg kan ikke helt se hvad du kan slå her.
Endvidere siger du han slowplayer større par, så JJ/AA er vel ligeledes en mulighed?
Mickey
KQ-hånden hæver jeg både før og efter floppet.
I AK-hånden giver jeg den en anelse mere på floppet, omkring 25.
Som spillet checker jeg turn og caller river.
Når nu du byder i stedet, er du nødt til at betale af på river, selvom du sikkert er slået at KJ, 54 eller set.
Ja han unægtelig tendenser til slowplay, da han ikke raiser sin AA mod mig i BB?!
Men hvis han set og er en slowplayer, kan jeg ikke se hvorfor han byder ind i mig på floppet?
Kan jeg folde river overhovedet??
Selvom du meget ofte er slået, må du ikke lægge TPTK på det her bord, når du får 4-1.
@ Phearlezz
Thanks for comments!
Men ja, jeg bør hæve KQ hånden, og den er indrømmet som dårligt spillet hele vejen igennem! Jeg tænkte på at raise floppet mere, men det blev det ikke til. Om det er det der gør at han coldcaller mit raise, ved jeg ikke. Men han instacaller også bettet på turn.
Som spillet, caller vi river?
@Phearlezz, didnt notice - Ændrer dog ikke så meget, jeg tvivler MEGET på TPTK er god her (bevares, jeg tager også fejl :)
"Men hvis han set og er en slowplayer, kan jeg ikke se hvorfor han byder ind i mig på floppet?"
Ikke sikkert han har set jo, AA er også en mulighed. Endvidere er de 5 jo kun halv pot, og det kan være han ligefrem "tigger" om et raise.
Uden de store draws på floppet tror jeg at jeg checker bagved på turn, og caller et ikke-for-stort-bet på river.
Vi får knaldgode odds, korrekt, men har han missed draw eller KQ 1/4 gange her? Jeg spiller endnu ikke udelukkende SH, så jeg er ikke sikker.
Mickey