6mands 100$ Cash
Villian sidder med 200$
Jeg dækker
Ingen reads
Jeg sidder med A♠K♣
Hvordan mener i jeg får spillet hånden?
Gerne kommentarer til alle streets...
> Saibot posted small blind ($0.50)
> qaqaqa posted big blind ($1)
> Game # 577,343,745 starting.
> Dealing Hole Cards
> Adams86 raised for $4
> jannik32 folded
> Fr3ak folded
> ketner folded
> Saibot called for $3.50
> qaqaqa folded
> Dealing the Flop(5♣ 6♠ A♥ ) Pot: 8
> Saibot bet for $6
> Adams86 raised for $18
> Saibot called for $12
> Dealing the turn(5♦ ) Pot: 44
> Saibot checked
> Adams86 checked
> Dealing the river(9♠ ) Pot: 44
> Saibot bet for $24
AK semi-dyb. 100$ Cash
Preflop er fint, mixing it up = guld.
Flop er også godt, han kan se dit bet som en blocker og raise med AQ, AJ og endda KK og QQ
Turn havde jeg også checket, der skal låg på denne hånd. Du er enten langt foran eller langt bagud.
Jeg 3better som regel PF, men med så dybe stacks er et call lige så fint call, hvis ikke bedre.
Resten af hånden spiller jeg som dig. Dog byder jeg dog nok lidt mere på river. 30-35 stks.
- AB
Betalt - kunne godt ligne et set - men den er betalt herfra...
Jeg caller også riverbet. Han kan evt. have været en heldigpik og ramt med sin 99. Dårligt spillet AA er også en mulighed. Endda også A9. Men når det er sagt er AQ AK AJ og luft også en mulighed. Hans check på turn er mærkeligt ihvertfald.
Du skal kalde 36 ind i 138. Kan aldrig blive andet end et call, når Villain har fyret den linje af.
Det er en syg høne der har lagt den linie han kører... Jeg syns du spiller den rigtig godt, river er også betalt men med uro i sindet....
Hva flasher tossen?
Jeg folder til hans (fiktive) riverraise. Du har jo reelt set kun 1 par - det er ikke godt nok. Desuden ville du, hvis du havde bettet mere, haft et mere fornuftigt belæg at bygge et fold på, og jeg mener stadig du får calls fra alle Aer og endda nogle enkelte KK-TT/9er.
- AB