efter en syg syg meget dyr lortesession igår, søger jeg lige lidt råd.
Villian= Zacke1 regular multitabler god aggresiv spiller alt fra 2-4 op til 5-10.
jeg har tyret et par buy ins i hans retning i denne session pga han har nogen alternative linjer i flere hænder blandt andet ved at flatkalde med sets på flush draw bords som denne(også set i ikke reraisede pots, hvor han bare flatkalder med set på trods af flush og str8 draws) og han har i det hele taget kørt godt og grundtigt rundt med mig....
** Game ID 751077260 starting - 2007-05-16 19:45:14
** Zethus [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- hahila sitting in seat 1 with $394.00
- abbes19 sitting in seat 2 with $544.65
- Slink04 sitting in seat 3 with $482.00
- zacke-nr1 sitting in seat 4 with $549.40
- evilswine sitting in seat 5 with $396.00
- Legenden2 sitting in seat 6 with $283.00 [Dealer]
hahila posted the small blind - $2.00
abbes19 posted the big blind - $4.00
evilswine posted to play - $4.00
** Dealing card to hahila: Q ♥, A ♥
Slink04 folded
zacke-nr1 raised - $24.00
evilswine folded
Legenden2 folded
hahila raised - $86.00
abbes19 folded
zacke-nr1 called - $86.00
** Dealing the flop: 10 ♥, 5 ♥, 6 ♦
hahila bet - $160.00
zacke-nr1 called - $160.00
** Dealing the turn: 10 ♦
hahila went all-in - $150.00
zacke-nr1 called - $150.00
** Dealing the river: 10 ♣
hahila shows: Queen of Hearts, Ace of Hearts
zacke-nr1 shows: 6 ♠, 6♥
zacke-nr1 wins $797.00 from the main pot
** Game ID 751163897 starting - 2007-05-16 21:12:38
** Silver Bay [Hold 'em] (2.00|4.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- hahila sitting in seat 1 with $701.12 [Dealer]
- geeforce69 sitting in seat 2 with $107.74
- DALUP sitting in seat 3 with $392.82
- D_e_m_i_a_n sitting in seat 4 with $136.20
- omegafyr sitting in seat 5 with $299.16
- zacke-nr1 sitting in seat 6 with $1839.12
geeforce69 posted the small blind - $2.00
DALUP posted the big blind - $4.00
** Dealing card to hahila: A ♦, K ♠
D_e_m_i_a_n folded
omegafyr folded
zacke-nr1 raised - $24.00
hahila raised - $88.00
geeforce69 folded
DALUP folded
zacke-nr1 called - $88.00
** Dealing the flop: 6 ♣, K♥, Q ♠
zacke-nr1 checked
hahila bet - $160.00
zacke-nr1 raised - $400.00
hahila ?
update: er begyndt og bruge pt
med forbehold for jeg har fundet de rigtige tal er
hero: 23/14.4/2.18 dog kun over 6000 hænder
Zacke1: 24/12.7/1.16 over 1000 hænder
da jeg selv endnu ikke er helt sikker på betydningen af disse tal kan jeg ikke gennemskue om det er de rigtige. har taget
vol.put $ in the pot / PF raise % / Total AF
håber i får noget mere ud af det
AK semidyb nl400
Du bliver nødt til at folde hånd 2. Han vil højst sandsynligvis ikke ud og bluffe dig, når du allerede er pænt stuck til ham?
Du slår ikke rigtigt noget på det board og KQ, 66 og QQ er vel alle sandsynlige hænder.. Der er heller ingen draws da jeg tvivler på 10j caller dette reraise..
Push any day.
Ud fra at han kun kalder hans monster hænder ville jeg skubbe her.
Vi reraiser med AK og rammer noget nær et monster flop - jeg kommer ikke væk ud fra de ting som er beskrevet om Zacke
Denner tableselection er om muligt endnu værre end i din anden tråd :-(
Overvej seriøst dette på et "lille" site som Lads.Der er sgu ret mange regulars man bør kende....Zacke er en af dem.Har iøvrigt ALDRIG set han spille mindre end 4-8, og det kun uden for peak hours.
1 : Jeg synes han spiller den ok,da han vurdere at der kun er 1-2 hjerter hænder der vil spille sådan preflop,og derfor sætter han dig på et overpair eller 2 store.At du så i dette tilfælde HAR en af de 2 er noget andet.
Hvis ikke man er specielt bange for farven, kan man jo godt reppe trækket selv f.eks.,og forventer du moser på turn.
2 : Jeg mucker her mod Zacke...tvivler på du er med, og jeg tænker han sætter dig more or less på din aktuelle hånd.
EDIT : Tabelselection kommentaren var på igen måde ment som en plat "ryk ned" hentydning.Jeg undre mig bare over at du ikke kendte Reeldizzy og sætter dig med Zacke efter en stor losing session.Gl i øvrigt!
@ go around, han spiller 2-4 meget, jeg har ham nærmest på alle mine 8 2-4 borde. på 4-8 rammer du helt plet og det er dumt og sætte sig der. men på 2-4 er jeg regular og mener der er rigeligt af værdi i de andre spillere. og kender godt de fleste regulars på nl 2-4.
han er svær og komme uden om når man spiller 2-4, og må jo lære og spille ham, iøvrigt har jeg ikke problemer med rullen, og synes ikke selv jeg bliver slået ud af en Huge loosing session på mit normale niveau, da jeg stadig har fint med selvtillid ifht niveauet på nl 400.
Mandelir og Go around hvis i har spillet ham, har i nogen råd til hvordan man bør spille ham? troede ikke der var nogle gode regulars der fx regelmæssigt bare kaldte med set på drawfarlige borde, og jeg har stadig en del og lære der. men jeg synes allerede jeg er tunet meget mere tunet ind på hans spil.
@Hahila
Som jeg nævnte et sted har jeg ikke været regular på Lads i et lille år +, så jeg har ikke et indgående kendskab til de nuværende regulars spillestil.Dog ved jeg at Zacke har spillet der i årevis..og abbes ligeså.Han er dog fortrinvis tourspiller, men er ret solid op til 4-8 cash også.
Mht til sets kontra drawfarlige boards, synes jeg det er ok at mixe med et call i en reraised pot HU, når man har ramt så stærk.Du er practically drawing dead her i de fleste tilfælde.Jeg vil da selv skyde 95% af tiden, men det lader til at dynamikken måske gjorde dette move optimalt efter hans mening?
Hans overpush i hånd 2 vælger jeg nok at folde med den historie, da det lugter lidt af min 2p.Synes meget sjældent han går til bunds på floppet med TP på den måde ( men det er også længe siden jeg har spillet ham ).Igen er det feeling med ham der nok bedst dikterer det rigtige move.
Hahila spiller du også partys 200NL games, eller det er for det meste 400NL?
Synes at have set dig på 200NL nogen gange.
Begge hænder er fint spillet. Hånd 2 er mest diskutabel, men jeg synes det er fint at folde givet at han er så passiv en spiller. Hvis man 3-better meget preflop og villain er aggro er det meget lige mellem push/fold.
B
www.playbald.com
@myth. spiller ikke på party
har spillet LAds nl 200, for ikke så længe siden da jeg sku byg rulle, hvilket jeg stadig gør dog nu på nl 400.
sjovt du er fra hinnerup, er jeg også men er flyttet nu, men tror ikke vi kender hinanden.
Zacke er ikke passiv. Jeg tvivler bare på at han kaster sig ud i et bluff her mod dig som er relativt ukendt, da han sandsynligvis sætter dig på netop ak. Det er de færreste på 2/4 der kommer fra den her, igen fint fold.
@mandelir,. ty, og nej jeg ser bestemt heller ikke Zacke som passiv. han afviger bare lidt fra standart linjer i ny og næ.
tror også han har mig slået
Har lige et par spørgsmål angående dine bet-sizes.
Nu skal man jo tilpasse sig dynamikken i spillet, men synes nok det er lidt farligt at lave et pot-raise OOP med AQ efter et tidligt 6*BB raise.
Hvad gør du hvis du misser floppet i hånd 1 helt? laver du stadig 160 cont. bet eller checker du til ham? hvis du better ser jeg dig ikke slippe væk for 150 mere i fald han skulle gå AI, og mener det er fundamentalt forkert ikke at bette floppet hver gang efter kraftige reraises.
I hånd 2 slår du vel kun et bluff eller du kan i bedste fald håbe på en split hvis han også har AK, så det ligner et godt fold, selvom den er svær.