- is at seat 1 with 121.89
- is at seat 2 with 105.00
- is at seat 3 with 89.30
Villain 1 is at seat 4 with 78.25
- is at seat 5 with 17.02
- is at seat 6 with 269.65
Villain 2 is at seat 7 with 133.34
Hero is at seat 8 with 180.50
- is at seat 9 with 408.33
- is at seat 10 with 153.90
Villain 1 posts the large blind 1.50
- posts the small blind 0.75
-: --, --
Villain 1: --, --
Villain 2: --, --
Hero: K♥, A♠
Pre-flop:
-: Fold
Villain 2: Call 1.50
Hero: Raise 7.50
Villain 1: Call 7.50
Villain 2: Call 7.50
Flop (Board: J♦, 4♥, A♦):
Villain 1: Check
Villain 2: Check
Hero: Bet 19.50
Villain 1: Fold
Villain 2: Raise 69.00
Hero: ?
Jeg har siddet ved bordet et par orbits, men har multitablet en del, så har ingen reads - mit image ved bordet er dog superdupertight (hvis folk da holder øje)
AKo NL150
Villain bustede 2 hænder senere med et mislykket bluff på et TT8xx ikke-flush board - med KQo mod KK og AK.
Mickey
Jeg skal have en grund til at fortsætte, et read. her vil jeg nok folde
Når jeg caller i situationer som denne plejer min modstander at sidde med AJ men både et set og et bluff er en klar mulighed. Jeg ville nok folde. Var villain1 gået all in og Villain2 havde foldet ville jeg hælde til et kald.
sunek
"Jeg har siddet ved bordet et par orbits, men har multitablet en del, så har ingen reads".
Hvis du benytter PT kan jeg varmt anbefale dig at anskaffe GameTime+. Det er gratis og let at bruge og giver dig (næsten) alle de reads du skal bruge.
PT virker ikke på boss-media desværre.
Ser frem til flere svar.
Mickey
Som de andre hælder jeg til et fold.
Dit eget image giver al mulig grund til at du med dit pre-flop raise har ramt dette board
Desuden er dette vel en situation hvor du typisk er marginalt foran (mod et godt draw) eller langt bagefter mod AJ, 44 og JJ.
Hvis du caller vil Villain med stor sandsynlighed skubbe turn, og du bliver nødt til at folde til alt andet end en ikke K♦.
At reraise all-in er også skidt efter min mening. Risikerer det meste af stacken på TPTK og får sikkert kun calls af bedre hænder samt evt. en pre-flop limpet AK.
At du, som du nævner, 2 hænder senere finder ud af at han kan være en seriøs bluff-hans kan ikke spille ind i denne hånd.
Summa summarum:
Fold, og vent på en bedre situation.
Jeg kan afsløre at jeg også foldede. Grunden til jeg poster hånden, er at jeg gerne ville vide om det var for weak at folde her.
Jeg takker for svarene, og buster ham sikkert en anden dag :)
Mvh Mickey
Det er overhovedet ikke weak. Du signalerer stor styrke, så villain har ingen grund til at tro, at du sidder med en marginal holding - og alligevel CRer han sig stor. Easy fold uden reads.
AB
Det her kan da aldrig nogensinde være et easy fold! Hvad kan Villain have som slår os?? 44, A4 og måske AJ (ville han muligvis raise med)... Hvad med Ax (mange på de her limits spiller Ax alt for hårdt), semi bluff eller bluff??
Dit image har jo intet at sige efter 2 orbits.
Jeg hælder nok også til et fold, men det er marginalt.
Jeg synes ikke, det er marginalt.
Det er meget sjældent, man ser Ax CRe stort på sådan et action flop, mod en tightass hero, der har raiset stort preflop og potter floppet.
Forresten etableres image ret hurtigt på de fullring games, da der ofte er 8 mand til floppet i en unraised pot. Så bliver der altså lagt mærke til den eneste mand, der konsekvent ikke er med i potten.
- AB