4-mands NL600 på pacific. Button er en rimelig fornuftig men en smule fisket regular. Han har 700$. BB har 75$. Jeg dækker dem begge. Button åbner for 24$. Jeg raiser til 75$ fra SB med AKo. Shortstacken rykker ind for sine 75$ og button skubber. Call eller fold?
AKo NL600
Klart fold, kan ikke se tvivlen her uden et virkelig godt read!
Jeg vil også sige fold, medmindre du ikke har dine penge kært. Mod to random hænder er du ikke engang 50%, og tvivler på du er oppe i mod "random 1" og "random 2".
Shortstack kan have mange forskellige hænder, men tror ikke du bliver glad for at se knappen''s hånd, hvis du caller. Tror ikke han har noget imod at blive kaldt her.
Goofy. du er jo en tight-ass, så du foldede jo. :-)
Jeg synes ikke et call er helt i skoven da det er 4-mands. Selvom det er et call med meget høj varians, og et fold sagtens kan forsvares. Gut-feeling her imo.
Mit gæt er at du foldede og Button viste AQ.
Jeg kalder her - villian spiller hverken AA eller KK sådan her, (medmindre han er dygtig) så vi er fint inde.
fold her. Du kommer MAX ud i et coinflip, og er meget sandsynligt bagud. Ingen grund til at risikere et buy in på en hånd hvor du ka være tæt på drawing dead efter floppet. :)
Vil nok ende med at folde men som sasuke, har jeg også meget svært ved at se ham spille AA eller KK så aggresivt medmindre han mener du er mega donk. Men hvem ved, det kan være meningen.
@Ghostface
"call her. Du kommer MINDST ud i et coinflip, og er altid mindst 50/50 - med døde penge i potten er det et easy call"
FYP.
@ sasuke
Hvad er den laveste Ax hånd du caller med her? Og hvad er det laveste pocket pair?
Er der en person der kan fortælle hvad chancen for AA/KK er i denne situation?
En beregning ville derfra kunne fastslå om det var +EV, hvilket jeg tror det er.
Det er lidt svaert at sige, naar man ikke ved hvor ofte du reraiser oop. Hvis jeg kender dig ret, tror jeg din range her - mod daarlige spillere - er ret begraenset. Maaske har han spottet det og laver saa et "play" med AA/KK.