138 deltagere, 30 bedste vinder en plads til en turnering.
82 deltagere tilbage - jeg er shortstack så jeg kan ikke folde mig til top 30.
Blindsne er 50/100,
jeg har 950 og sidder pladsen før cut off
raiser sidder mid pos, har 2500 og raiser til 400, foldet til mig der sidder med AKos
Fold eller allin ?
AKos small stack, 1000 mpp sat cryp
Tak :)
Det var også hvad jeg gjorde, tabte til 99 - men det er jo hvad der sker.
Tillykke Razga - det bliver vildt den 30.
- er der nogen der ved hvor lang tid crypto kører 1000 mpp sat, der åbnes jo for direkte registrering den 23/12, så det må vel stoppe der.
Men hvis de kører indtil da, burde man vel kunne kvalificere sig.
@Snoogy: Vildt spillet med KJ :)
Sådanne....
Så har jeg kvallet 2 gange på 2 dage :-)
Snoogs.. nu med bedre chance
Du ku' jo folde dig vej i top 30.
For øvrigt, vild collusion de har gang i mht. mrwitter, mm. de prøver at tage røven på ham :)
he he ja var skægt med mrwitter, blev heller ikke så populær da jeg raisede hans blinds
men skægt var det nu he he he roflmao
He he netop derfor jeg gjorde det, for det kunne han jo også... så han havde ikke nosser til at kalde... men var jo også foran
Det var mig der tog ham ud til sidst, hvad skete der for de to som foldede til mine checks ???????
Nej spiller den 2 forskellige steder både interpoker og sunpoker... så er med på 2 kontoer i den store
de ville have ham med, hvis du også folded vil han jo vinde potten.... det sjovt er jeg foldet AA i den hånd, da jeg ikke ville lave mere ballade.
men nice take out.... ;-)
Det er da vildt uretfærdigt overfor dem der ligger lige over ham, nr. 27-30 - fedt du prøvede at stoppe det.
Ved du om der også er de her turneringer i de følgende dage; har ikke kvalificeret mig endnu :(
Jeg synes det var noget pis, hvis det havde været en turnering der betød en helt masse skulle de "stikkes" til Crypto.
"Nej spiller den 2 forskellige steder både interpoker og sunpoker... så er med på 2 kontoer i den store"
Det kan da umuligt være lovligt ifølge deres TC.....? :-(
Har skrevet til dem før og spurt, og det skulle ikke være et problem, for samme IP addresse kan ikke side ved samme bord.
Snoogs