PokerStars Game #6368189055: Hold'em No Limit ($1/$2) - 2006/09/21 - 16:35:30 (ET)
Table 'Tithonus III' 6-max Seat #2 is the button
Seat 1: CabLeDieu ($198.85 in chips)
Seat 2: biggmanny ($223.40 in chips)
Seat 3: Jonnzz ($60.40 in chips)
Seat 4: askmaster ($270.25 in chips)
Seat 5: tapatapa ($200 in chips)
Seat 6: chelsea16 ($195.30 in chips)
Jonnzz: posts small blind $1
askmaster: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to askmaster [A♥ K♥]
tapatapa: folds
chelsea16: calls $2
CabLeDieu: folds
biggmanny: raises $6 to $8
Jonnzz: folds
askmaster: calls $6
chelsea16: raises $20 to $28
biggmanny: folds
askmaster: calls $20
*** FLOP *** [9♠ K♣ T♠]
askmaster: checks
chelsea16: bets $36
askmaster:????????
Modstanderen er 23/6/1 over 50 hænder....
Jeg syntes den lugter sygeligt meget af AA, men floppet er på den anden side ligesom jeg ønsker mig det. hvad gør vi her? og ved jeg skulle have reraiset første gang jeg havde chancen.
jeg selv er noget der ligner 25-30/12/2
AKs - nl 200 - underligt raise
Preflop: Jeg reraiser ofte med AK i denne situation, hvis PFR på originalraiser er rimelig.
Efter dit call og chelsea's reraise smider jeg. Jeg vil gerne se dem lave dette med andre hænder end AA og KK, inden jeg begynder at calle i sådanne spots. Det kunne meget vel være et squeese, men jeg lader tvivlen komme ham til gode.
Flop: Han better 36 i 65, hvilket ikke kan siges at være specielt højt, og det gør, hvad der ellers ville have været et autofold lidt mere tricky.
Dette bet kan godt være QQ/JJ, der lige pludselig bliver bange, og jeg vil derfor nok lige give chelsea en turnbeslutning også, så jeg caller.
Edit: "jeg selv er noget der ligner 25-30/12/2"
Iøvrigt ville jeg nok prøve at høvle nogle alle de limpede hænder væk, eller sætte min PFR op.
hvad vil i sige stats bør være på nl200? ligger selv på 25/13/1.95, hvad har i andre vindende spillere på dette level?
@Asktips: 24/17/3.7, men mange strategier er vindende. Mange gange er det klogt at indskrænke gabbet mellem VP$IP% og PFR%.
Som spillet, skal du folde PF. Du er OOP og vil aldrig ramme et flop (andet end KK/KKK), du vinder gode penge på eller er særligt glad for at spille. Men du har, som du selv siger, et meget meget let 3bet preflop.
Som spillet, så tag et kort af og se hvad han foretager sig på turn. Du kunne jo være heldig og gå hen og spike en K mere.
- AB