Akut brug for Ipad-hjælp :(

#1| 0

Halløj drenge

Vi har netop købt en Ipad mini 32 GB wifi og cell i dag fordi sønnerne ønskede sig den inderligt.

Vi har kun alm. "Windows" pc´er, som fint arbejder sammen med vores 5 forskellige Ipods - ingen problemer i at tilknytte ny Ipod og få al musikken over på.

Men Ipad´en kan vi ikke få til at virke.

Jeg kan godt gå ind i Itunes, finde Ipad´en og synkronisere -- der "forsvinder" også GB svarende til de 700 sange, der skulle være blevet overført.
Men når jeg åbner Itunes på Ipad´en kan jeg ikke finde én eneste sang!

Jeg kan gå i Itunes store og søge på fx "Adele" .. så kommer alt i Itunes Store frem og enkelte numre står der "play" ved og alle andre står der "køb". Også selvom det er numre vi allerede HAR købt.

Jeg kan ikke finde én eneste playliste på Ipad´en og den ene sang som jeg prøvede at afspille ved at trykke på "Play" i Itunes Store .. den kunne jeg ikke finde ud af at stoppe igen.
(og lets face it .. så fede er Adeles numre ikke, at jeg ligefrem gad høre den færdig når det bare var en test)

Kan det komme til at virke eller skal Ipad´en direkte på DBA igen?

Redigeret af tuznelda d. 24-07-2013 20:13
24-07-2013 20:29 #2| 0

I skal ikke bruge itunes til at afspille musik på en iPad. Brug i stedet musik app'en

24-07-2013 20:35 #3| 0

:-)
Har haft samme problem var ved at blive sindssyg men som split siger er der et fint musik ikon hvor det hele ligger

24-07-2013 20:40 #4| 1

Det må vi prøve.

Ellers kan jeg godt mærke, at jeg absolut ikke har Apple mentalitet

24-07-2013 20:42 #5| 0

det virker perfekt ;)

Mikkmakk

24-07-2013 21:07 #6| 1

Det er også for galt at man skal bruge "Musik"-app'en, når man vil høre musik. Det giver jo absolut ingen mening.


;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar