Igen ingen specielle reads, da jeg ikke har siddet der så længe.
Ved godt mit raise UTG er forkert men det var en fejl og troede jeg var late post.
Full Tilt Poker Game #1069394026: Table Nevada (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 11:43:57 ET - 2006/10/05
Seat 1: pureking ($100)
Seat 3: BrettTILT32 ($158.30)
Seat 4: nerdkast ($112.10)
Seat 5: PAPATAZ ($31.05)
Seat 6: JayIsDaBest ($113.80)
nerdkast posts the small blind of $0.50
PAPATAZ posts the big blind of $1
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to pureking [Th Jh]
JayIsDaBest folds
pureking raises to $3.50
BrettTILT32 calls $3.50
nerdkast calls $3
PAPATAZ calls $2.50
*** FLOP *** [9h 5c Qh]
nerdkast checks
PAPATAZ checks
pureking bets $12
BrettTILT32 calls $12
nerdkast folds
PAPATAZ folds
*** TURN *** [9h 5c Qh] [3h]
pureking checks
BrettTILT32 checks
*** RIVER *** [9h 5c Qh 3h] [Qc]
pureking bets $28
BrettTILT32 has 15 seconds left to act
BrettTILT32 raises to $142.80, and is all in
????
COMMENTS PLEASE
All in call?? NL 100
uden reads er den lidt tricky:
Jeg sætter ikke villian på et set på flop, for så ville han sikkert raise.
Kan man så sætte ham på 2 par (med Q), for ville han ikke også raise i den situation? svært at sige.
Villian vælger at calle, og det kunne sikkert godt være et flush draw, og han checker jo også bagved på turn.
Det kunne også være 3xQ, da han jo ikke better turn, derfor ville jeg vælge at calle hans all-in på river. (crying call that is)
Kritik til linjen: Jeg kunne selv finde på at raise JTs i den position, bare for at mixe mit spil op. Turn stikker jeg dog ud, for villian caller jo på flop, så noget må han have, og er derfor også villig til at betale af på turn.
Hvorfor skulle dit raise UTG være forkert?? .. I like alot!
Jeg får det helt dårligt af det check på turn... Hvad tænkte du på der??
Jeg er også ude på river.
Dit raise preflop, er gangske fint jf. din CO-position og som creative siger, for at mixe dit spil.
Villain har vist han gerne vil spille, ved hans call på floppet, så som de andre siger SKAL der skydes igen på turn. $25-30 (nok oftere $30) ville jeg selv skyde her.
Jeg er dog ikke enig i dem der siger fold river. Villain kan have huset (øv øv), men han kan altså også være en "donket" spiller (jf. du ingen reads har) som mener hans AQ er god nok her, og vælger derfor at skubbe. Det er ikke urealistisk pga. hans flatcall på flop og checke bag dig på turn.
Synes det ligner han også har en flush? Synes ikke der er noget i vejen med preflop raise, bet halvdelen af potten på turn og sådan som du har spillet den så fold river når du ingen reads har.