husk nu lige at give Allan en lille stemme i aften :)
ALLAN <3<3<3
MrKjaer skrev:
As til 1224!!! Så får du besked når man skal stemme
link?
Gider I stoppe med at spamme pn med flere tråde omkring VMD tak. Det er ikke hele verden der følger med i det gak, jeg bliver sindssyg.
Peter_Kv11 skrev:
Gider I stoppe med at spamme pn med flere tråde omkring VMD tak. Det er ikke hele verden der følger med i det gak, jeg bliver sindssyg.
så hold dig væk fra denne tråd, det er ikke så svært...
Er det virkeligt så sjovt at ødelægge noget for andre, at man gider bruge tid og penge på det hver fredag aften?
emikroy skrev:
Er det virkeligt så sjovt at ødelægge noget for andre, at man gider bruge tid og penge på det hver fredag aften?
Ja.
@Mods: Få skriften på PN-fanebladet fixet. Der står "<" ved hvert "<"-symbol :)
jeg er fuldstændig ligeglad med programmet, men synes faktisk det er ydmygende og ikke værdig for Allan... han får ikke stemmer i sympati, men på grund af had til programmet...
ved godt nogle nu skriver de gør det for, at støtte ham, men seriøst så tror jeg ikke han nyder at hans person deler vandene mellem hader og elskere...
Han er tidligere kåret til Europas bedste fodboldspiller - mon ikke han overlever, at han skaber lidt debat omkring et danseprogram.
Hvad sker der for at tv2 ændrer sms koderne. De gør sgu da alt for at få Allan ud.
Hvad er koderne!!
husk og støt ham nu især, tv2 laver om på reglerne bare for at få ham ud..
peller skrev:
Hvad sker der for at tv2 ændrer sms koderne. De gør sgu da alt for at få Allan ud.
Det er simpelthen til grin af TV2....
Det giver mig faktisk løst til at stemme på ham skriv lige når man kan, ser "desværre" det ikke
Har aldrig stemt, da jeg ikke ser vild med dans, men nu stemmer jeg sku på ham.
Det sq en ommer tv2
Far er ikke sur, far er skuffet !!!!!!
@peller
Han er vel heller ikke den der har sværest ved at tangere sig selv ;)
Lol de siger at der er enormt pres på serverne.,
De vil ha ham ud.. Men sker ikke!!!!!
Tværtimod, nu er det waaar :-D
Go humor
Så er der stemt par3 til 1234
offtopic Fandme syndt for Mads Laudrup og Claudia. Men han kæmper sgu godt selvom han er alene på gulvet. Claudia fik vidst forstuevet noget i dans 1.
NotACop skrev:
ekstrabladet.dk/ lol at det er breaking news, hvordan man stemmer på Allan :D
Det er sgu da også breaking news :)
Har lige hørt fra konen, at bekræftelsen nogle gange først kommer når programmet er slut.. Bare så i ikke sender mere end i har lyst til.
peller skrev:
Så er der VMD titties
Kæft det er en episk aften, det her :D
lige før jeg tænder for tv2..
Ishusen skrev:
Min beskæftigelse er lige kommet
Tillykke med jobbet!
8)
Hvad sker der hvis Allan kommer i omdans? Har vi så 5 nye stemmer, eller er vi fucked?
kom sååååå :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
SHIP IT!
VMD VINDER 2013=ALLAN!!
;)
DaBLAM skrev:
Vandt han?
Er ikke slut endnu, men han er i top 4 - så i dag gik han videre, ja
Ok har aldrig set det, men tror TV2 har fejlet fordi
Programmet har overlevet sig selv
Folk finder dommerne snobbede og irriterende
At de har glemt at det er vild med dans ikke god til dans
At Allan er en legende sammenlignet med de andre semikendte deltagere
At det altid er sjovt at være en del af en bevægelse der går imod strømmen
Sms koden til næste gang: higiyfyf8yfiypoygyig + 150kr i SMS gebyr... TV2 sejler for vildt!
Efter skandalen i denne sæson, stopper de forhåbentlig med at sende det lort.
lol - brugte lige 25 kr på 'par 3' istedet for 'par3' :)
Skulle ikke undre mig om 'par 3' kom på andenpladsen efter 'par3' :)
Er der ikke nogle der kan forklare det hele? :-)
EDIT: Nvm læste hele EB. Men måske andre vil have noget info
Florczak skrev:emikroy skrev:
Ja.
Okay, små hjerner små fornøjelser :)
Håber I ser jer sure på mig en dag - og straffer mig ved at smide millioner af kroner efter mig, uge efter uge.
Brude Allan næsten ikke fejres på rådhuspladsen hvis/når han vinder vmd ?
Selvom det er en mega joke, og det er til grin alle folk snakker om VMD istedet for ting som faktisk betyder noget, så syntes jeg faktisk det er pænt grineren at tv2 må lave om på deres program, og gøre alt hva de ka for at få Allan ud.. at det så ikke skér, er bare endnu en bonus :).. gg wp, Par3 til 1234 næste week, med mindre det blir ændret..
hvor mange ekstra stemmer á 25 kr, tror der bliver sms'et for. 100.000
Det er lort for konceptet men guld for tv2, men nu har de jo prøvet at afhjælpe (med venstre hånd)
Er det ikke kun 5kr?
venlov skrev:
hvor mange ekstra stemmer á 25 kr, tror der bliver sms'et for. 100.000
Det er lort for konceptet men guld for tv2, men nu har de jo prøvet at afhjælpe (med venstre hånd)
Ifølge tv2 er indtægterne ved sms-stemmerne minimale i forhold til produktionsomkostningerne. Kilde: eb.dk
Jeg kan godt se det sjove i det. Men i skulle tage og sende alle de SMS kroner til kræftens bekæmpelse i stedet for i lommen på tv 2:)
@inched
Produktionsomkostningerne stiger vel ikke i takt med antal stemmer hvorfor de ekstra stemmer må anses som ekstra "omsætning" :)